3e kindje wij gaan ervoor!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1986cindy, 17 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.254
    7.820
    113
    Gelderland
    Lief dat je er naar vraagt. Het gaat redelijk. Ik voel dat ik ongesteld ga worden dus helaas.
    Ik had er echt een goed gevoel bij afgelopen dinsdag dus dan is dit wel even heel zuur.. vol goede zin weer door naar de volgende ronde!
     
  2. Ann85

    Ann85 Bekend lid

    15 okt 2011
    689
    289
    63
    Echt heel jammer @Luna86 ik had het je gegund!
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  3. Go for nr 2

    Go for nr 2 Actief lid

    30 mei 2012
    187
    158
    43
    Jeetje wat balen zeg:(
     
  4. K00

    K00 Niet meer actief

    @Luna86 volgende maand samen!
    (Met ann)

    Vandaag gehoord dat mijn vader nog 10 tot 12 mnd te leven heeft. Jeetje wat een impact geeft dat... ook op zwanger worden. Ik wil natuurlijk dat hij het nog mee maakt maar zo werkt het helaas niet met zwanger worden...
    Of het zou dadelijk lukken en ik ben hoog zwanger als hij overlijdt.. pf
     
  5. Ann85

    Ann85 Bekend lid

    15 okt 2011
    689
    289
    63
    Ja het wordt hoog tijd dat we met z’n drieën de anderen gaan volgen ;)

    Pff wat heftig zeg van je vader.. het zou natuurlijk heel mooi zijn als hij de geboorte van zijn nieuwste kleinkind nog mee kan krijgen!
     
  6. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.254
    7.820
    113
    Gelderland
    Ik hoop het echt @K00 en @Ann85

    Oh bah K00 wat een rotnieuws hebben jullie gister gehad. Ik snap dat dat impact heeft op het zwanger worden. Weet hij van jullie kinderwens af?
     
  7. K00

    K00 Niet meer actief

    Ja. Hebben natuurlijk die miskraam gehad in november dus iedereen weet het .. hij wil niet dat we onze wens voor hem opzij zetten.

    Is het al doorgebroken @Luna86 ?
     
  8. Marinda83

    Marinda83 Actief lid

    10 mei 2012
    222
    197
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    NULL
    hi dames...dat is weer even geleden voor mij en veel gebeurt!
    5 feb met 6w5d een miskraam gehad. Heel veel bloed verloren en op het randje gezeten van wel of geen bloedtransfusie. Uiteindelijk injecties gekregen om mijn bloedwaardes op te krikken. Na een week nogmaals en nu gelukkig lichamelijk echt weer stuk beter. Krijg weer meer energie en mentaal ook weer wat rustiger.

    Inmiddels eergister positieve ovutest gedaan en denk gister mn ei gehad te hebben...testen lopen weer af. We gaan weer vol spanning verder proberen.
     
  9. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.254
    7.820
    113
    Gelderland
    @K00 vanochtend doorgebroken! Blij mee, gek eigenlijk maar nu kunnen we weer opnieuw van start.

    @Marinda83 oh wat heftig meid. Hopelijk deze maand 2 hele dikke strepen!

    Hier een Cyclus van 35 dagen en dus een kortere LF deze maand. Positieve ovu test op dag 23. Volgende maand gaan we weer met ovulatie testen werken.
    Gister onze vakantie geboekt. Nu weet ik zeker dat we gewoon lekker op vakantie kunnen en ik niet met een dikke toeter in de auto zit. Heb er zo’n zin in! Lekker wat afleiding ;) de komende periode.
     
  10. Go for nr 2

    Go for nr 2 Actief lid

    30 mei 2012
    187
    158
    43
    Wat erg k00 heel veel sterkte en ik kan me voorstellen dat het een dubbel gevoel is..

    Luna, wat heerlijk een vakantie! Waar gaat de reis naartoe? Wij gaan zelf eind april naar Suriname, ik ben benieuwd!

    Marinda, wat heftig zeg! Een miskraam is natuurlijk al vreselijk maar op deze manier is echt schrikken! Ik wens je heel veel succes deze ronde!
    En de rest van de meiden natuurlijk ook!
     
  11. Ann85

    Ann85 Bekend lid

    15 okt 2011
    689
    289
    63
    Jeetje @Marinda83 wat heftig... hopelijk heb je toch weer gauw goed nieuws!

    @Luna86 ik snap je opluchting wel. Als het dan toch niet goed is dan maar gelijk door naar de volgende ronde.

    Ik merk zelf twijfels of ik nog wel ‘actief’ verder wil proberen als het deze ronde weer niet gelukt is. Ik ben er rond de eisprong zo mee bezig dat ik er erg van baal (geïrriteerd raak) als m’n man ineens besluit er te moe voor te zijn. En dat terwijl ik ook tot twaalf uur ‘s nachts wacht totdat hij thuis is van werk. Het liefst zou ik dan ook eerder naar bed gaan omdat ik vroeg eruit moet voor werk maarja je moet er ook iets voor over hebben denk ik dan..
     
  12. K00

    K00 Niet meer actief

    @Ann85 ik snap je gevoel. Ik twijfel ook.... Hoe zit jij in je cyclus?

    @Marinda83 getsie. Die klote miskramen. Sterkte!!

    @Luna86 dan weet je iig waar je aan toe bent..
     
  13. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.254
    7.820
    113
    Gelderland
    Die twijfels had/heb ik ook
    heel lastig uit te leggen wat ik precies voel en waar dat gevoel vandaan komt
     
  14. K00

    K00 Niet meer actief

    Ik denk dat de twijfels een heel eind weg zijn als het gelukt is.
    Nu zijn het excuses uit zelfbescherming denk ik. Want als het niet lukt dan is het makkelijker om het bijltje er bij neer te gooien..
     
  15. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.254
    7.820
    113
    Gelderland
    Klopt, dat is het denk ik. Ik stond er bij de andere 2 echt heel anders in. Misschien ook omdat ik 9 jaar jonger was.. hopelijk mogen we snel aansluiten ;) ben wel klaar met twijfelen :D
     
  16. Ann85

    Ann85 Bekend lid

    15 okt 2011
    689
    289
    63
    Ja zoiets is het ook.. ben bij de eerste twee met veel moeite zwanger geraakt met hulp van het ziekenhuis. Heb toen voor mezelf besloten dat er alleen maar een derde zal ‘komen’ als het ‘natuurlijk’ kan. En noem het toeval of een wonder maar sinds de tweede ben ik na een hele tijd vanzelf gaan menstrueren (had ik voorheen dus niet) en heb ik dus ook ineens een eisprong. Dat het nu niet redelijk snel lukt vind ik erg lastig. Om me heen zijn vele vrijwel de eerste ronde zwanger. Ik weet dat dat ook heel bijzonder is en ben ook heel blij voor ze dat ze een lang traject gespaard blijft. Maar na de eerdere twee zwangerschappen had ik dat ook wel voor mezelf gegund een keer :(
     
  17. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.254
    7.820
    113
    Gelderland
    @Ann85 ik gun het jou ook! En dan rond eisprong die ‘druk’ voelen is niet fijn. Doe je aan ovu testen/temp? Misschien anders even een maandje laten en de druk wat verlagen (zeg ik heel mooi maar ik kan het zelf ook niet :D)
    Ik wil proberen deze maand niet te gaan ovu testen en we zien wel wanneer we zin hebben om te vrijen. Enige wat ik wel doe is dat bijhouden zodat ik later terug kan zien of we het in de goede periode hebben gedaan. Dat geeft dan wel weer rust.
     
  18. Ann85

    Ann85 Bekend lid

    15 okt 2011
    689
    289
    63
    @K00 Ik zit nu in de wachtweken. Heb vorige week woensdag mijn eisprong gehad

    @Luna86 dat zou ik op zich wel willen maar zonder ovulatie testen weet ik zo goed als zeker dat het niks meer gaat worden. M’n man en ik zien elkaar maar eens per week in de avond normaal gesproken, vandaar dat ik aan ovu testen doe zodat ik weet wanneer ik moet wakker blijven :roflmao: aangezien hij altijd tot laat/ nacht werkt..
     
  19. Kapedi

    Kapedi Fanatiek lid

    18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi meiden,

    Even snel teruggelezen. Balen Luna had het zo voor je geduimd. Wij zijn inmiddels verhuisd. Ben ook weer aan het werk inmiddels Drukke tijden. Heb wel alles gelezen, maar nu korte pauze en kan helaas nog niet op iedereen een reactie geven. Dit is meer een teken van leven vanaf mijn kant;). Vanaf volgende week in rustiger vaarwater xx
     
    Ann85 vindt dit leuk.
  20. K00

    K00 Niet meer actief

    Hier is het ook zo druk.. bizar..

    @Kapedi Fijn dat jullie gesetteld zijn.

    @Ann85 merk je al iets ?
     

Deel Deze Pagina