3e kindje wij gaan ervoor!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1986cindy, 17 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann85

    Ann85 Bekend lid

    15 okt 2011
    689
    289
    63
    Snap ik! Het forum draagt er niet echt aan bij om ‘het gewoon even aan te zien’.
     
  2. Ann85

    Ann85 Bekend lid

    15 okt 2011
    689
    289
    63
    Ik heb geen idee eigenlijk. Ik ben niet zeker van mijn ei. Ik ben 2 rondes geleden gestopt met ovu testen. Ik dacht hem 29 of 30 april te hebben gehad maar ging een week later twijfelen. Heb eerder een lf van 10 maar ook 14 dagen gehad (dat weet ik dmv ovutesten).
    Ik heb deze ronde ook wel wat andere dingetjes gemerkt waardoor ik hoop krijg op een zwangerschap maar voor hetzelfde geldt ga ik vandaag menstrueren. Heb nog geen testen in huis dus kan me nog inhouden :)
     
  3. Ann85

    Ann85 Bekend lid

    15 okt 2011
    689
    289
    63
    O echt?! Ben je door gegaan met ovu testen?
     
  4. K00

    K00 Niet meer actief


    Spannend!! Ik duim
     
  5. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.288
    7.848
    113
    Gelderland
    Spannend meid!! Mijn duimen draaien overuren!
     
  6. Marinda83

    Marinda83 Actief lid

    10 mei 2012
    222
    197
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    NULL

    spannend zeg!!

    Ik heb voor nu besloten alleen dit topic te volgen, maar ook niet continue. Ik sluit mij deze x niet aan in een nod groepje...zo kan ik het toch wat meer los laten....voor zover dat al gaat haha
     
    K00 vindt dit leuk.
  7. Ann85

    Ann85 Bekend lid

    15 okt 2011
    689
    289
    63
    Ja die nod groepjes zijn helemaal killing :) 2x geprobeerd maar niks voor mij.
     
  8. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.288
    7.848
    113
    Gelderland
    Ja die zijn killing en helemaal als je ziet dat de helft op roze gaat en je daar zelf niet onder valt.

    Hier laat ei omdat ik gister ineens slijmverlies kreeg. Ben nu 2 dagen aan het tempen en als mijn temp hoog blijft dan is mijn ei in ieder geval geweest. We hebben hem goed benut maar voor de zekerheid vanavond of morgen nog een keertje. Serieus pas op dag 24 :rolleyes: maar we mogen op het wachtbankje en kan over een dag of 12 al testen! Gaat dan ineens weer snel!
    Komende 2 dagen in ieder geval nog lekker veel afleiding en genoeg leuke dingen om naar toe te leven.
     
    K00 vindt dit leuk.
  9. Ann85

    Ann85 Bekend lid

    15 okt 2011
    689
    289
    63
    Ik hoop dat het deze ronde raak is voor je Luna! Laat ronde 7 onze ronde maar zijn ;)
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  10. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.288
    7.848
    113
    Gelderland
    Ik kreeg gister deze opmerking van schoonmoeder; nou de jongens zijn nu zo groot begin er maar niet meer aan hoor.

    We hadden het erover dat ze zo leuk met hun kleine neefje omgaan. Hahha ze moest eens weten ;)
    Ik hoor deze opmerking overigens vaker. Mensen verwachten het nu onze jongens 6&8 zijn niet meer. Terwijl ik zelf nog best redelijk jong ben :D
     
  11. Ann85

    Ann85 Bekend lid

    15 okt 2011
    689
    289
    63
    Des te leuker om straks iedereen te verrassen. Weet je schoonmoeder wel dat jullie ermee bezig zijn?
     
  12. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.288
    7.848
    113
    Gelderland
    Nee ze weet niks!
    Hier weten alleen een aantal vriendinnen en een collega’tje dat we bezig zijn.
    Mijn collega’tje is zelf ook bezig met zwanger worden van hun 3e kindje. Zwerft hier ook op het forum rond :D Hoop dat we samen zwanger zullen zijn!
     
    Ann85 vindt dit leuk.
  13. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.288
    7.848
    113
    Gelderland
  14. K00

    K00 Niet meer actief

    Ik volg ook !!
     
  15. Ann85

    Ann85 Bekend lid

    15 okt 2011
    689
    289
    63
    O haha ik heb nog geen nieuws.. geen goed en geen slecht :)

    Begin uiteraard wel weer de hoop te verliezen want drink nog net zo graag koffie als altijd en dat was iets waarbij ik tijdens mijn eerdere zwangerschappen echt geen trek meer in had, maar misschien komt dat ook wat later?! Maar aan de andere kant moest ik gisteren ineens huilen bij een reclame, iets wat ik niet echt ken van mezelf.. maar dat kan ook met een naderende ongesteldheid te maken hebben.

    Ben er vandaag alleen niet aan toe gekomen om een test te kopen dus of ik het nu wil of niet, het kan geeneens :roflmao:
     
  16. roever

    roever Niet meer actief

    Hey hallo!

    Pfff dat ik hier gewoon ga reageren! Hahaha
    Even in het kort.
    Ons oudste zoontje word komend juli 2 jaar!
    En ons jongste zoontje is net 10 weken...
    Mn eerste volledige zwangerschap was een hel! Wilde niets meer met kindje te maken hebben... uiteindelijk 3weken na geboorte, knettergek op ons zoontje :)
    Heb hele zwangerschap geroepen het noooooooooit meer te willen wat een angsten zeg. Uiteindelijk was zoonlief 9 maand en begon het ineens te kriebelen... toch dan maar een tweede???
    Op vaderdag vorig jaar gaf ik mn vriend een cadeautje, foto van zoontje met de positief test! Wat een rijkdom!!!!
    Ook deze zwangerschap vond ik echt pittig!
    Maar wat wilt het nu.... echt te bizar voor woorden!!!!!
    Sinds tweede zoontje 2 dagen oud is heb ik een onwijze "drang" naar nog een 3de en evt een 4de kindje!!! :O
    Althans... als het ons gegunt word natuurlijk :)
    We hebben het zelfs al bespreekbaar voor elkaar gemaakt, en t is zo raar gewoon! Haha
    Uiteraard wil ik mijn lichaam echt flink de tijd geven om goed te herstellen... en anderzijds... zou ik nu al open staan voor een nieuwe zwangerschap... :/
    Zijn er hier nog meer die alweer snel zwanger zijn/waren/of willen zijn?
    En zou een derde zwangerschap weeeer zwaarder wezen dab de vorigen?
    In ieder geval... ga ik gezellig met jullie meelezen af en toe :D
    Zo..zoontje ligt weer te slapen, dus ga ook gauw weer plat!
    Groetjes
     
  17. K00

    K00 Niet meer actief

    @Ann85 oehh wat knap van jou. Ik zou hem 1200 naar de winkel fietsen

    @roever welkom! Jouw kleinste is wel heel klein nog :) dat zal wel pittig zijn mocht je nu alweer zwanger raken.
    Als het goed gegaan was zou ik volgende maand 3 kindjes hebben. Jongste is nog geen 2, oudste net 3. Achteraf ben ik "blij" dat het op deze manier gaat :)
    Je voelt zelf wel aan wat het juiste moment is!
     
  18. Ann85

    Ann85 Bekend lid

    15 okt 2011
    689
    289
    63
    Oke.. het is 22:43u en ik wil testen! :roflmao::p
     
    Luna86, K00 en Go for nr 2 vinden dit leuk.
  19. Ann85

    Ann85 Bekend lid

    15 okt 2011
    689
    289
    63
    1 probleempje; ik wilde wel een test gaan kopen vandaag maar het is er gewoonweg niet van gekomen. Dus helaas niets aan te doen op dit moment. Daarnaast twijfelde ik de hele dag ook wel aangezien het al maanden weggegooid geld is al die negatieve testen :mad:
    Misschien wacht ik toch nog maar een dag of 2/ 3..? Niet dat m’n kansen dan groter zijn maar dan is een menstruatie mogelijk al door gebroken :rolleyes:
     
  20. K00

    K00 Niet meer actief

    @Ann85 jeetje wat knap dat je dat volhoudt. Ik ben nieuwsgierig joh!
     

Deel Deze Pagina