3e kindje wij gaan ervoor!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1986cindy, 17 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind85

    Lentekind85 Bekend lid

    5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Wat fijn van de nipt! Dat is ook alweer zoiets dat je kan afstrepen nu...
    Heb je tot nu toe last gehad van kwaaltjes?
    Zou goed kunnen zijn dat je merkt dat je in het volgende trimester bent aangekomen ja...

    En fijne vakantie!
     
  2. K00

    K00 Niet meer actief

    Ben weer thuis :) dankje.

    Nee alleen obstipatie en extreem moe. Maar door de Italiaanse olies ging dat eerste beter haha
     
  3. Go for nr 2

    Go for nr 2 Actief lid

    30 mei 2012
    187
    158
    43
    Hoe gaat het hier meiden? Jullie zijn rustig:)
     
  4. K00

    K00 Niet meer actief

    Zo bizar dat jij gewoon alweer 30 wkn op weg bent :) ik ben jaloers!

    Hier gaat alles zn gangetje. Kan niet wachten tot het 15 juli is. Daarna lekker aan de slag met het kamertje etc! Zo leuk!
     
  5. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.253
    7.820
    113
    Gelderland
    Wauw alweer 30 weken. Hoe voel je je?

    Hier gaat het zijn gangetje. We gaan alweer bijna richting ei. Voor mijn gevoel gaan de dagen nu lekker snel voorbij, blij mee!
    Over 3 dagen gaan we op vakantie. Kan niet wachten! Even geen zwanger worden maar gewoon lekker genieten van wat we hebben :) en natuurlijk genieten van de wijntjes, ijsjes en Italiaanse pasta’s. We zien wel wat het brengt. Ik ga er voor nu maar even vanuit dat we ronde 12 gaan aantikken dan valt het de komende rondes mee ;)
     
  6. Go for nr 2

    Go for nr 2 Actief lid

    30 mei 2012
    187
    158
    43
    Oh zo leuk beginnen aan het kamertje! Het gaat voor mijn gevoel erg snel nu! Ik ben aan het aftellen naar mijn verlof (nog 4 weken, heerlijk) en ik begin erg nieuwsgierig te worden naar ons kleintje!
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  7. Go for nr 2

    Go for nr 2 Actief lid

    30 mei 2012
    187
    158
    43
    Wat heerlijk dat jullie even lekker een vakantie tussendoor hebben! Dan zal de tijd omvliegen. En wie weet wat de vakantie nog brengt en zo niet dan hebben jullie iig heerlijk gerust. Geniet ervan!
    Ik voel me goed. Het wordt nu allemaal wat zwaarder en ben eerder moe.. ook af en toe last van harde buiken maar verder weinig te klagen hoor :) ja dat de verbouwing nog niet af is en ik mijn nesteldrang dus niet kwijt kan Haha komt vast goed, loslaten heet dat geloof ik...
     
  8. Ann85

    Ann85 Bekend lid

    15 okt 2011
    689
    289
    63
    Gaat snel zo @Go for nr 2 . Heerlijk met dit mooie weer je verlof in het vooruitzicht!

    Voor iedereen een fijne vakantie! Hier beginnen ze vanaf vandaag. Ik moet zelf nog 3 weken werken maar dat vliegt vast voorbij :thumup:
     
  9. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik ben eindelijk voor het eerst ongesteld na de curretage, dus ik kan ook officieel starten.

    Fijne vakantie allemaal! Ik ben 2 weken vrij in augustus.
     
    K00 en Luna86 vinden dit leuk.
  10. Ann85

    Ann85 Bekend lid

    15 okt 2011
    689
    289
    63
    Ah dijn dat het op gang is! Ga je ovu testen gebruiken?
     
  11. K00

    K00 Niet meer actief

    De vind is leuk is niet perse voor de ongesteldheid maar wel dat je nu weer verder kunt :)
     
  12. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Nou helaas weer een domper, verlies nu weinig tot niks meer...
    Een menstruatie van anderhalf a 2 dagen kan toch niet? Ben zo bang dat er toch iets niet goed zit, heb ook pas 18 juli nacontrole.
    Ben wel van plan om ovulatietesten te halen om te kijken of ik überhaupt een eisprong heb.
     
  13. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.253
    7.820
    113
    Gelderland
    Heb ik ook wel eens gehad. Wel 2 dagen volle bak zeg maar en dan zakt het af tot een beetje bruinverlies. Zou heel goed kunnen dat je lijf nog een beetje van slag is. Ik ga duimen dat alles goed is met de nacontrole.
     
  14. K00

    K00 Niet meer actief

    Ah shit.. Ik denk ook dat je lijf gewoon even wat van slag is.. komt vast snel goed!
     
  15. K00

    K00 Niet meer actief

    Dames, hoe gaat het hier?

    Iedereen lekker in de vakantie modus? Onze vakantie begint eind augustus.. dat duurt nog even! Maar ja, dan hebben we het nog tegoed ;)

    Vriendin van mij is VK en ik was wat bezorgd of het nog goed was van binnen... hartje net gehoord!! Dus kan er weer even tegen.
     
    Luna86 en Go for nr 2 vinden dit leuk.
  16. Go for nr 2

    Go for nr 2 Actief lid

    30 mei 2012
    187
    158
    43
    Wat handig een vk als vriendin! Ben je ook bij haar onder controle? Super fijn dat je het hartje hebt kunnen horen ter geruststelling! Hoeveel weken ben je nu?
     
  17. K00

    K00 Niet meer actief

    14.2.
    Ze heeft de bevallingen van de andere 2 gedaan :) ze werkt wel in de praktijk waar ik kom maar ik zit niet in haar team ivm afstand.
    Ik moet nu in het ziekenhuis bevallen dus helaas zal ze er niet bij zijn.
     
  18. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.253
    7.820
    113
    Gelderland
    Hoe is het nu? Doorgezet of hier bij gebleven?
     
  19. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.253
    7.820
    113
    Gelderland
    Hoe gaat het verder met iedereen?

    Hier gister begonnen met ovu testen. Cyclus dag 17 vandaag. Vorige maand op dag 19 mijn ei, die gaan we denk niet redden want voel nog geen ei klachten en ovu testen zijn nog heel licht.
    We wachten geduldig af maar ondertussen genieten we onwijs van het mooie weer en leuke dingen ;)
     
  20. Lentekind85

    Lentekind85 Bekend lid

    5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Hi!

    Hier gaat alles goed, druk met vanalles en nog wat, dus de tijd vliegt!
    zit op CD12 hier, dus verwacht ergens de komende dagen een eisprong en dan rond de 29e NOD.
    Maar helemaal zeker weten doe ik het niet, dit is pas echt de eerste goede cyclus na het verwijderen van mn spiraal.
    Vorige keren keurig een cyclus van 28 dagen, dus dat zal nu wel niet echt anders zijn gok ik :)

    Ben benieuwd of het nog een keer zo snel zal lukken, haha!
     

Deel Deze Pagina