4.2 en bloedverlies al 5 dagen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mc87, 16 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mc87

    mc87 Actief lid

    11 apr 2013
    336
    39
    28
    Vrouw
    Ik heb sinds vrijdag al bloedverlies, vanmorgen best veel bij afvegen. Had een tampon gebruikt maar uiteindelijk niet nodig en wistvniet dat ik zwanger ben vandaar....Vandaag een test en alsnog zwanger.En volgens mijn berekening 4.2 wk. Ik wil zooo graag dat het goed blijft gaan!!

    Het kan nog alle kanten op maar voelt echt niet goed. Ik had 1 keer een stolseltje. Voor de rest alleen met afvegen.

    Heeft er ieman ervaring mee?

    Bekijk bijlage 594004
     
  2. wiessss

    wiessss Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ik hoop he t ontzetten voor je, maar bij mij betekende dit nooit goed nieuws al zijn er zat vrouwen die wel bloeden en toch een gezond kind op de wereld zetten. Dus helaas kan niemand je die zekerheid geven die je zo graag wil .
     
  3. Line85

    Line85 Bekend lid

    27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    Ik heb hetbij 4 weken en 6 dagen gehad. En toen bleek ik gewoon nog zwanger. Bij 8 weken en 10 weken enorme bloedingen met giga stolsels, toen was ik ook nog gewoon zwanger. Helaas is dit uiteindelijk in een vroeggeboorte geeindigd, oorzaak is niet bekend, in ieder geval niet de bloedingen. De gyneacoloog vertelde dat het inderdaad vaker voorkomt bij vrouwen. In het eerste trimester kun je bloed verliezen.

    Vraag anders of ze bij 5 weken een echo kunnen maken of je hcg via een bloedtest kunnen meten. Bij 5 weken zagen ze bij mij al een zwangerschap zitten.
     
  4. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Vrees dat je toch moet afwachten. Ik heb deze zwangerschap meerdere keren bloed verloren. Ook echt dat ik dacht dat het klaar was, maar ze zit er nog en doet t goed, maar heb hiervoor een keer miskraam gehad en toen had ik ook krampen en was het mis.
     
  5. Friesin

    Friesin Fanatiek lid

    4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Ik heb rond de 4/5 weken ook een flinke bloeding gehad met stolsels en ook krampen. Ik was behoorlijk onzeker toen, begrijp precies hoe je je voelt:$

    Gelukkig is het hier goed gegaan, ik hoop bij jou ook:)

    Succes.

    Verlies je veel bloed of niet zoals een menstruatie?
     
  6. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Ik had bij 5,5 week een kleine bloeding. Met 7 weken een echo en het hartje klopte. Met 9 weken opnieuw een kleine bloeding en weer een echo gehad. Het hartje was gestopt met kloppen... zondag m’n miskraam gehad :(

    Bloedverlies komt vaak voor heb ik me laten zeggen.. en in de helft van de gevallen gaat het goed. bij mij is het helaas verkeerd afgelopen. Sterkte ik hoop dat alles goed zit!
     
  7. Eedihcro

    Eedihcro Bekend lid

    14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Wat naar en wat een onzekerheid he. Ik zal voor je duimen dat het goed blijftbgaan. Hier na 4 miskramen nu ook weer zwanger en sinds gister ook wat bruin verlies. Gelukkig nog geen rood, maar toch. Duimen, duimen, duimen en hopen
     
  8. mc87

    mc87 Actief lid

    11 apr 2013
    336
    39
    28
    Vrouw
    Bedankt! Vandaag ging beter. Zo goed als geen bloedverlies meer gehad. Heb weer een beetje hoop! Morgen ga ik ook weer testen of het nog goed zit.
     
  9. HaNa540

    HaNa540 Niet meer actief

    Ik hoop dat alles goed zit voor je
     
  10. 2boyss

    2boyss Actief lid

    29 jan 2015
    133
    13
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb bij 2 van de 3 zwangerschappen behoorlijke bloedingen gehad tot wel 14 weken. Maar niks aan de hand hoor, kwam omdat de baarmoederhals beter doorbloed was. Succes, ik hoop dat alles goed is/blijft :)
     
  11. Sallie

    Sallie VIP lid

    27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    En, hoe was de test vandaag?
     
  12. PandaBeertje

    PandaBeertje Fanatiek lid

    19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Ik heb bij mijn eerste zwangerschap de gehele zwangerschap bloedverlies gehad. Was elke keer weer onzekerheid en spannend, maar toch goed gegaan en inmiddels gezond en wel 4 jaar! Je kan niet meer dan afwachten, op gegeven moment kan je echo's vragen maar dat is met 4 weken nog niet mogelijk.
     
  13. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    En??
     
  14. mc87

    mc87 Actief lid

    11 apr 2013
    336
    39
    28
    Vrouw
    HeeejMijn testen zijn voor 4.6 wk. normaal in vergelijking met mijn andere zwangerschappen. En geen bloed meer maar blijft spannend! 20181020_175305.jpg
     
    Mi2017, Verw8, Sallie en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Ziet er goed uit, normaal als het mis is na een bloeding loopt de test toch wat af. (Bij mij wel). Hopelijk is alles goed met je kleintje
     
  16. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Tis dat op dat termijn nog niks te zien is op een echo, anders zou ik zeker een echo aanvragen.. Maar helaas... nu is het puur afwachten en hopen dat alles goed is met je kleintje. Heb je al contact gehad met de verloskundige?
     
  17. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Bij mij liepen de testen in eerste instantie juist gewoon op en is het hartje ook nog gaan kloppen. Ik had een positieve echo, bij mij ging het de tweede bloeding pas “mis”.
     

Deel Deze Pagina