4 handen op 1 buik

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door RoBiJe, 18 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Dat je moeder je zomaar verlaat en je 15 jaar geen contact hebt en dan nog zo veel van je moeder houdt en je moeder nog steeds respecteerd, petje af hoor...
     
    Lies1611, Fuddey, kleinepien en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Hier ook dochter FV gehad en bijna nooit ziek. Alleen toen ze net naar school ging wat vaker maar ook dat viel mee! BV lukte helaas niet toen en ze is enorm gezond, langer dan haar leeftijdsgenoten en super slank. En kan zo nog wel meer opnoemen waarin ze voorloopt.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  3. kleinepien

    kleinepien Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Dat, inderdaad.
    Ik zat de eerste paar minuten al te janken bij het idee je 5-jarige dochter achter te laten en niet meer terug te komen.
    *kijkt naar dochtertje* :cry:

    Ik was ook jaloers op haar schoonmaak- energie hoor! Pff. Ben al blij als alles hier gewoon bijgehouden is. En zelfs daar heb ik af en toe geen puf voor.:oops:
     
  4. Leni88

    Leni88 Bekend lid

    16 sep 2014
    802
    398
    63
    Vrouw
    Dit dus.
    Ik heb mijn beide kinderen minstens 6 maanden bv gegeven, met alle ups en downs.
    Helaas meerdere keren ernstig ijzertekort gehad tijdens de lactatie (en zw, maar goed).
    Dit is ook weer niet goed voor de baby.
    Daarbij ook twee keer antibiotica moeten nemen tijdens de bv, ook niet goed.
    Uiteindelijkwas fv mss wel gezonder geweest voor mijn kindjes, dat weet ik niet.
     
  5. Kletskoek

    Kletskoek VIP lid

    7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik heb gisteren de aflevering van Michelle teruggekeken met Patty Brard. In deze aflevering wordt hun meisje uit huis geplaatst. Ik vond dat toen heel indrukwekkend en dat was gisteren weer net zo.
     
  6. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.708
    6.520
    113
    Vrouw
    Die heb ik laatst ook teruggekeken. Vond die heel heftig. Ook gewoon met 32 graden uren maar buiten gaan met dat kindje :eek:
    Ik hoorde of las dat ze dat meiske niet terug hebben gekregen
     
  7. Kletskoek

    Kletskoek VIP lid

    7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ja onbegrijpelijk. Daar kan je met je gezonde verstand niet bij. Hun hadden volgens mij beide ook een beperking. Ik heb toen gelezen dat de uithuisplaatsing van Mylène met 6 maanden was verlengt maar daarna weet ik het niet. Ergens hoop ik ook dat ze nu in warm liefdevol pleeggezin zit.
     
  8. kleinepien

    kleinepien Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Och ja, ik vond dat echt zo triest. Alsof ze ook gewoon niet het besef hadden "als we nu niet meewerken volgens de gestelde regels, zijn we ons kind kwijt." Nee hoor, zelfs nog gemopper dat de mensen die kwamen ter ondersteuning, andere ideeën hadden over hoe iets moest, dus stuurden ze ze maar weg, want ze waren het daar niet mee eens. :confused::(
    Je kind wordt zo bij je weggehaald! Snap dat nou! :cry:
     
  9. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Dit besef hadden zij oprecht ook niet. Ik vond het overduidelijk dat deze twee psychisch niet helemaal goed konden/kunnen functioneren.
    Ik heb deze laatst nog gezien, vond het zo zielig voor ze dat het kindje weggehaald werd maar het was in mijn ogen ook de beste optie.
     
    kleinepien vindt dit leuk.
  10. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Maar dat een individu zich op een bepaalde manier ontwikkelt met fv, zegt niks over een hele populatie bv vs fv natuurlijk. En natuurlijk is fv prima en gezond!
     
    Zoe123 vindt dit leuk.
  11. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ja, ze hadden echt dat besef niet en het was voor het babytje echt beter. Maar zo schrijnend...

    Familie van mij is zwakbegaafd, had een zwakbegaafde partner, en ze hielden (houden!) zielsveel van hun kinderen, maar ze begrijp nu nog steeds niet waarom hun kinderen 18 jaar geleden uit huis werden geplaatst en nooit meer terug konden komen... Gewoon echt niet beseffen dat ze dingen deden die niet kunnen. En inmiddels nog 4 kinderen gekregen, ook allemaal uit huis geplaatst. Zo schrijnend :(
     
  12. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.708
    6.520
    113
    Vrouw
    Een vriendin van me zit met die moeder in een facebookgroep, en daar had ze laatst geloof ik iets in gezegd dat de kleine niet meer thuis zou komen. Maar pin me er niet op vast.
    2e hands info xD
     
  13. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Nee zeker niet! Daarom moet je altijd doen wat goed voelt! Bv, fv, alles is prima. Blije mama = blije baby
     
  14. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.043
    10.284
    113
    Deze aflevering ken ik ook niet. Vind Roos wel een leuk mens, beschrijft precies hoe ik het ook vaak denk, heb je de gebruiksaanwijzing gevonden, is het een week later helemaal anders;)
     
    Lies1611 vindt dit leuk.
  15. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik ken die hele Roos niet.

    Vind wel dat die nicole echt nep praat.. straattaal met nepaccent.

    Je weet toch broer, het iz mijn keuz je weet toch.
     
    Kletskoek en Sado vinden dit leuk.
  16. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Deze is lui, heel erg lui.
    En ergens zitten er lijken in de kast, anders zitten er geen tig instanties op je nek.
     
  17. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.749
    15.179
    113
    Gruwelijk ja:$
     
  18. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Nou inderdaad en irriteer me vreselijk aan hoe ze praat.
     
    Aszz vindt dit leuk.
  19. Roos12

    Roos12 Fanatiek lid

    4 jan 2015
    1.716
    800
    113
    Maar ik vond het wel heel mooi om te zien hoe papa praatte over hun dochter. Daar kunnen sommige van die andere knullen nog wat van leren.
     
    Lies1611 vindt dit leuk.
  20. Jute

    Jute Fanatiek lid

    20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Wow... van deze dame ging ik toch een beetje steigeren.

    Het meisje (of het gezin waar zij uitkomt) zal wel het nodige hebben meegemaakt, vandaar (haar weerstand tegen) de instanties. Dat vind ik echt sneu en triest.

    Hopelijk biedt zij haar dochter een stabiele warme jeugd.

    Het gedeelte over inkomsten en uitgaven. Hoezo MOET je een jas van €900 hebben? Ga eerst eens kijken hoe lang je moet werken voordat je die €900 bij elkaar hebt. Kijken of zo'n jas dan nog een essentiële uitgave is.

    Wel fijn om te zien dat de jonge vader betrokken is.
     

Deel Deze Pagina