Leuk nieuw spel, vertel wat over toen en nu

Discussie in 'Spelletjes, raadsels en puzzels' gestart door llkh1984, 20 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. llkh1984

    llkh1984 Fanatiek lid

    4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    deze gaat nu op facebook de ronde, en ik vind het een erg leuke om sommige toch wat beter te leren kennen.

    De leeftijd die ik heb gekregen was 19, en dit heb ik geschreven, aan het einde zet ik de leeftijd voor de volgenden, en zo gaan we verder:

    Leeftijd die me gegeven is: 19(het jaar 2003-2004)
    Waar ik woonde: Den Haag, Thomsonlaan & Vlierboomstraat
    Wat deed ik: Toen ik 19 werd hadden we net het voorlopig koopcontract van de Vlierboomstraat getekend, en kregen we in mei de sleutels van. Na een lange en intensieve verbouwing zijn we hier toen in November in gaan wonen. Op deze leeftijd heb ik ook mijn avond school MBO niveau 4 afgerond. En was ik gestart met mijn HBO welke ik ook weer staakte in hetzelfde jaar vanwege de verbouwing die uitliep en het niet was te combineren. In juni kregen we ook onze eerste 2 lieve kindjes (poezen) en toen ik net nog 19 (misschien net 20 was) kregen we onze 2 andere lieve schatjes (poezen).
    Ik werkte tot 1 juni bij KPMG in Rotterdam en daarna bij AZ adviseurs in Zoetermeer, waar ik een van mijn leukste klanten heb leren kennen; en mijn latere werkgever BWZ.
    Wat reed ik: Eerst onze oude aftanse alfa 33i, daarna de Saxo die ik van mams heb gekregen, deze lieve saxodame doet nog steeds dienst
    Wie had mijn hart: *Manlief*, toen al, en me lieve poekies
    Leeftijd nu: 28 (bijna 29)
    Waar woon ik nu: Den Haag, in het zonnige Miami ;)
    Wat doe ik nu: Na een jaar in de WW te hebben gezeten werk ik nu sinds 2 maandjes weer. Een heerlijke no nonsens job, bij de lidl aan de overkant. Zodat ik (jaja daar issie weer) mijn HBO studie kan afronden in de hoop straks na 2 jaar weer terug te keren in mijn oude vak waar ik zo prettig en heerlijk met cijfertjes kan werken. Wij zijn nu vooral druk met onze kinderwens (sinds 2005) en nu het verwerken van onze miskraam. En proberen een goede keuze te maken tussen wel of geen laatste ivf-poging, welke mij dagelijks bezig houd. Gelukkig de goede afleidingen van school en werk.
    Wat rijd ik nu: nog steeds de Saxo welke ik van mams heb gekregen, hoewel we toch hopen een grotere gezinsauto te moeten & kunnen kopen.
    Wie heeft mijn hart nu: ons *, *Manlief* (aankomende zaterdag al weer 12,5 jaar, waar we heerlijk van gaan genieten), mijn lieve poekies, en naast alle lieve vrienden en familie vooral ook mijn 3 beste vriendinnen.

    De Leeftijd voor de volgende is: 22
     

Deel Deze Pagina