4 weken zwanger, zo onzeker!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Muisske, 16 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisske

    Muisske Lid

    16 aug 2017
    59
    38
    18
    Vrouw
    Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier! Nooit gedacht en eigen forum te openen heb denk ik alle forums afgelezen op internet ken het onderhand wel uit Mn kop Haha! Ik ben nu 4 weken en 1 dag zwanger en had echt te vroeg getest (vrijdag 11-12). Ik kon het gewoon niet laten. Maar ik ben me er bewust van dat ik gewoon ongesteld kon worden. Ik weet mijn cyclus niet omdat ik 15 juni mijn spiraal eruit heb laten halen, en ik 18 juli ongesteld werd. Vanaf daarna zou ik mijn cyclus kunnen berekenen maar ben nu dus zwanger :D. Ik verwacht dus dat ik vanaf gisteren ongesteld moest worden als ik uitga van een cyclys van 28 dagen. Elk krampje die ik voel vind ik zo spannend! Gisteren voelde ik best veel druk in Mn onderbuik, alsof ik ongesteld moest gaan worden.. ook voelde het of dat mijn blaas vol zat.. en als ik dan ging moest ik amper wat. Het deed geen zeer, totaal niet maar dacht nou daar komt het. Ergens denk ik nu nee nee ik word niet ongesteld alles komt goed! Maar het blijft je zo onzeker maken, en moet nog zolang! Wie herkent dit? Word er helemaal gek van Haha! Ken niks anders doen dan afwachten.. en denken niks aan de hand maar je moet ook weer reeel blijven.. waar is dat middelpunt Haha!
     
  2. Muisske

    Muisske Lid

    16 aug 2017
    59
    38
    18
    Vrouw
    Vind de Titel trouwens zo stom!! Alsof er een heleboel aan de hand is! Weet iemand of ik dit kan veranderen naar gewoon: 4 weken zwanger wie nog meer??
    Of iets in die richting .. dit is wel erg dramatisch
     
  3. vrouwvan

    vrouwvan Fanatiek lid

    26 dec 2015
    2.194
    1.240
    113
    Hoi muiskke, allereerst gefeliciteerd. .zwanger zijn is altijd spannend. Ik herken je onzekerheid heel goed en ik denk vele vrouwen met je.

    Het gevoel dat je ongesteld wordt hoort erbij en is echt een zwamgerschapskwaaltje. Zolang je niet bloed of hevige krampen hebt zou ik me niet zo heel veel zorgen maken en zelfs als je bloed is de kans nog aanzienlijk dat er niks aan de hand is.

    Mijn advies is dan ook geniet van dit prille geluk want invloed over een afloop heb je niet bij een zwangerschap. Hou in je hoofd dat sowieso het meerendeel van de zwangerschappen altijd goed afloopt.
     
    Raket78 en Muisske vinden dit leuk.
  4. Muisske

    Muisske Lid

    16 aug 2017
    59
    38
    18
    Vrouw
    Wat een geruststelling zoals je het schrijft dankjewel daarvoor vrouwvan! Ik zie dat je al een aardig eindje bent!! Wat leuk zeg en ook gefeliciteerd natuurlijk :D:D!

    Ik hou me er gewoon positief aan vast, je stelt me al erg gerust! Tot nu toe is er niks aan de hand gelukkig, en 6 september eerste echo! Vraag me af wat ze dan al kunnen zien.. mijn dochter is 7 jaar dus is wel even geleden Hihi.
     
    vrouwvan vindt dit leuk.
  5. vrouwvan

    vrouwvan Fanatiek lid

    26 dec 2015
    2.194
    1.240
    113
    Dankjewel! Spannend zo een eerste echo. Bij je 1e echo zal er al zeker wat te zien moeten zijn. Een vruchtzakje en een klein kloppend boontje aangezien je dan rond de 7 weken bent.

    Een zwangerschap blijft altijd spannend of het je 1e 2e of 3e kindje is, dus geniet er lekker van en lees lekker mee op het forum. Je kunt je eventueel ook aanmelden bij een topic waarbij de meeste meiden ongeveer even ver als jij zijn. Zo kun je kwaaltjes en andere dingen mbt je zwangerschap bespreken. Volgens mij beval jij rond deze tijd en deze meiden ook:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/uitgerekend-15-t-m-30-april-2018.661514/
     
  6. Muisske

    Muisske Lid

    16 aug 2017
    59
    38
    18
    Vrouw
    Dankje! Heb inderdaad al gereageerd is ff puzzelen hoe dit in elkaar zit maar komt allemaal goed!
    Maar inderdaad het hartje klopt dan en dat kan je dan horen, zo leuk :D !
    Het is inderdaad echt super, en nu helemaal situatie is zoveel anders dan bij de eerste! Gewoon het idee dat ik nu eerste zeg, en dus steeds meer besef dat zij dan de oudste word :D
    Bedankt voor de duidelijke uitleg.. ik ga hier zeker van genieten!
     
    vrouwvan vindt dit leuk.
  7. Muisske

    Muisske Lid

    16 aug 2017
    59
    38
    18
    Vrouw
    Ik bedoel.. ik heb hier gelijk op gereageerd nadat je de link stuurde!
     
    vrouwvan vindt dit leuk.
  8. lisjeee

    lisjeee Bekend lid

    25 okt 2016
    538
    80
    28
    Gefeliciteerd!!! Ik herken dit gevoel... zelf nu 4 weken en 3 dagen, en ook zo bang dat dit mis gaat aangezien dat al 2x eerder is gebeurd!

    we moeten er gewoon maar van gaan genieten :)
     
    Muisske vindt dit leuk.
  9. Muisske

    Muisske Lid

    16 aug 2017
    59
    38
    18
    Vrouw
    Dankje jij ook gefeliciteerd dan zitten we aardig in hetzelfde schuitje qua weken Hihi.
    Lijkt me erg om dat mee te maken, en kan me niet voorstellen hoe je je nu voelt..
    we gaan er zeker van genieten en moeten echt positief blijven!
     
  10. Elisabetta

    Elisabetta Fanatiek lid

    3 apr 2017
    1.462
    412
    83
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik snap dat je onzeker bent, dat is ook heel logisch. Ik had die eerste weken ook last van wat buikkramp. Net zo'n gevoel alsof je ongesteld gaat worden inderdaad. Ik denk dat het te maken heeft met de groei van de baarmoeder. Er gebeurt natuurlijk van alles daar binnen. Als ik jou was zou ik proberen om er niet teveel op te focussen en te wachten op de echo. Veel succes! Hoop op een goede zwangerschap voor je.
     
  11. Muisske

    Muisske Lid

    16 aug 2017
    59
    38
    18
    Vrouw
    Hey elisabetta, dankjewel! Jij ook gefeliciteerd!
    Ik doe mijn best het is ook over nu gelukkig gisteren nog gehad en tot nu toe nog niet :). Probeer positief te blijven inderdaad dat is zeker het beste! Bedankt voor je berichtje :).
     
    Elisabetta vindt dit leuk.
  12. Muisske

    Muisske Lid

    16 aug 2017
    59
    38
    18
    Vrouw
    Ik bedoel gister NIET gehand en tot nu toe nog niet!
     
  13. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Ik dacht ook dat ik ongesteld ging worden. Echt van die krampen die ik normaal krijg een paar uur voor ik ongesteld moest worden. Maar ik was zwanger!:D
    Daarna tot ongeveer 8 a 9 weken Heb ik me niet anders dan anders gevoeld. :)
     
    Muisske vindt dit leuk.
  14. Muisske

    Muisske Lid

    16 aug 2017
    59
    38
    18
    Vrouw
    Pff spannend zeg!! En nog ondertussen 28 weken! Wist je ook al zo vroeg dat je zwanger was?? Vind dit echt spannend al die enge verhalen dat mensen weer zwanger zijn en daarvoor hun meerdere zwangerschappen uitliepen op VMK. Maar probeer er allemaal niet aan te denken en positief te blijven!
     
  15. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Ik heb getest op mijn NOD.
     
    Muisske vindt dit leuk.
  16. Muisske

    Muisske Lid

    16 aug 2017
    59
    38
    18
    Vrouw
    Ok! Ik 4/5 dagen ervoor :oops: schandalig eigenlijk haha
     
  17. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Haha zou verboden moeten worden!:p
    Gefeliciteerd!
     
  18. Muisske

    Muisske Lid

    16 aug 2017
    59
    38
    18
    Vrouw
    Haha ja in principe wel.. want er kan zoveel mis gaan en je kan zoveel teleurstelling krijgen! Maargoed, gebeurd is gebeurd Haha. Dankjewel jij ook Feli :D
     
  19. NORAH1979

    NORAH1979 Fanatiek lid

    18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Hier vandaag ook positief getest en de symptonen die ik heb herken ik van de zwangerschap van mijn zoon. Die is alweer 7,5 trouwens.

    Maar krampjes, vlagen van misselijkheid en veel plassen. Superspannend vind ik het.
     
  20. Muisske

    Muisske Lid

    16 aug 2017
    59
    38
    18
    Vrouw
    Jij ook van harte gefeliciteerd norah! Wat leuk ik heb ook een dochter van 7, ik heb tijdens haar zwangerschap nooit misselijkheid gehad heb sowieso een hele sterke maag. Nu bij deze toch heel heel af en toe maar stelt ook niet veel voor. Het is inderdaad echt heel spannend!
     
    NORAH1979 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina