4e kindje op komst wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door steffie1980, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SimplyMe

    SimplyMe Niet meer actief

    Hallo meiden,

    @Nathalie: Wat leuk zeg, de namen van je kids... M.. J.. M.. J.. Hihi..
    Bij ons beginnen de namen van de eerste en derde met Sha... en de
    tweede en vierde met Ty.... ;) Hier zijn ze ook stapelgek op hun kleine
    zussie en kunnen niet wachten tot deze wurm er ook bij komt. Ik ook
    niet trouwens... :D

    @Tal74: Haha.. Kan mij voorstellen dat het even schrikken is! Hoe oud zijn
    je andere kids trouwens? En heb je meiden en/of jongens?

    Groetjes SimplyMe
     
  2. steffie1980

    steffie1980 Fanatiek lid

    12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    ff update van mij

    gister dus eindelijk weer gyne geweest, heb duidelijk gemaakt dat ik niet tevreden was op de manier waarop ik behandeld was geweest tijdens haar afwezigheid.
    ze vond dat ik gelijk had, ze haalde ook de receptioniste erbij om meteen (ze zei duidelijk deze mevrouw is hoogzwanger dus ze moet er binnen nu en 2 weken ergens tussen gepast worden) kreeg ook van haar excuses dat ze niet goed had opgelet.

    dus mijn volgende afspraak staat op 18 sept en de daarop volgende 3 okt maar ze zei dat ze aan de ligging, de harde buiken ed kon zien dat ik die afspraak wsl niet eens nodig had dus is wel spannend.

    kleine manneke ligt ingedaald in het bekken met het hoofdje naar beneden alleen gezichtje nog naar boven, heb nog geen ontsluiting maar de baarmoedermond was nog een klein topje dus het rommelt wel goed daarbinnen.
    hij is geschat op 2500 gram waar ze heel tevreden mee was, eigenlijk is "alle" gevaar nu geweken en is hij gewoon klaar ervoor, al mag die nog wel 2 weken blijven zitten voor wat dikker te worden.

    Nu waren ze hier allemaal vrij klein maar kern gezond dus maak me vanaf nu weinig zorgen nog, de laatste werd rond deze tijd ook op 2400 gemeten en bleek de zwaarste van 3100 te zijn hahaha

    voel me al een stuk beter
     
  3. steffie1980

    steffie1980 Fanatiek lid

    12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    pff gister avond in de auto pijnlijke harde buiken met regelmaat
    de avond nog gewerkt (thuiswerk) en het zette door dacht ik dus douche genomen, viel het stil
    toch weer even gaan zitten beneden weer harde buiken
    zo is het de hele nacht doorgegaan ben gebroken bah
    vanmorgen dacht ik diaree te hebben al 2 keer naar de wc geweest maar er komt helemaal niks :S

    dus afwachten maar en heb nog zoveel te doen
     
  4. jacoba

    jacoba Fanatiek lid

    6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Steffie Spannend hoor mischien dat het van de week toch doorzet.
    En laat je niet gek maken om wat je nog allemaal moet doen.
     
  5. ladyangelinaM

    ladyangelinaM Actief lid

    10 apr 2008
    255
    0
    0
    huismama
    hier ook een vierde ukkie op komst! :D ben uitgerekend eind feb 2009

    Ik heb al 3 zoons: Rik van 6,Robin van 4 en Ruben van 2 jaar oud
     
  6. es1977

    es1977 Actief lid

    25 aug 2008
    153
    0
    0
    Zwijndrecht
    De meiden vinden het ook waanzinnig dat ze een broertje of een zusje krijgen.Hoe gaat het met jullie allemaal?IK ben gelukkig helemaal niet misselijk alleen gisteravond een beetje voor het eerst ik wordt s'nachts alleen iedere keer wakker dan ben je de volgende ochtend helemaal brak.
    IK heb eigenlijk alleen last van darmkrampen en pijnlijke borsten dus ik mag absoluut niet klagen ben alleen wel hartstikke zenuwachtig voor de echo op 29 september omdat op 11 september was het nog maar 3,5 mm 1 ding scheelt ik zag wel het hartje kloppen dus dat was wel een goed bericht maar nu moet het goed gegroeid zijn .Dus zit best wel in de zenuwen tot maandag. :)
     
  7. ladyangelinaM

    ladyangelinaM Actief lid

    10 apr 2008
    255
    0
    0
    huismama
    Succes met de echo Es1977 enne gefeliciteerd natuurlijk met de zwangerschap!

    Ik heb geen kwaaltjes en niet gehad ook eigenlijk.....wel wat moeier eind van de dag als normaal, maar goed er lopen ook drie kinderen nog rond in huis ;)
    Ik heb volgende week mijn 20 weken echo en ik vind het zo spannend. Ik hoop dat ze ook kunnen zien dan of het een jongen of meisje wordt :D
     

Deel Deze Pagina