5,5 weken zwanger en bruine afscheiding

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door BlonTje, 29 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlonTje

    BlonTje Lid

    29 aug 2018
    7
    2
    3
    Vrouw
    Afgelopen zaterdag heb ik met 5 weken een test gedaan, dit omdat bij de laatste zwangerschap het in week al 4 al mis ging. De test knalde! Terwijl ik hem achter mij neer had gelegd en mij een halve minuut later omdraaide was deze al positief! Ook zondag nog veel symptomen en ontzettend gevoelige borsten. Maandag had ik ineens bruine afscheiding en had ik minder symptomen. Vannacht werd ik wakker van kramp in mijn buik, dit duurde hooguit 10 minuutjes. Ik heb nog steeds af en toe bruine afscheiding ( dus niet de hele dag door, vooral bij het afvegen (sorry voor de details) maar ook mijn borsten zijn nu niet meer gevoelig en ook de andere symptomen zijn zo goed als weg. Volgende week vrijdag mag ik heen voor een vroege echo. Ik heb helaas ervaringen met miskramen, voor de geboorte van onze zoon heb ik ook al 2 miskramen ( dus heb er in totaal al 3 gehad)
    Heeft iemand ook positieve verhalen dat dit ook nog wel goed kan gaan? Ben inmiddels hetvertrouwen in mijn lijf weer helemaal kwijt :(
     
  2. momim

    momim Niet meer actief

    Ik heb dit rond dezelfde termijn ook gehad, bruin en iets rozerood verlies en ineens geen symptomen meer. Na missed abortion ervoor met toen hetzelfde verloop 0 vertrouwen meer, maar na enkele dagen werd ik weer misselijk en met de echo een mooie hartslag! Dus kan zeker wel goed gaan:D
     
  3. Riverdale87

    Riverdale87 Fanatiek lid

    15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Ik heb drie miskramen gehad voor mijn zoontje. Nu deze zwangerschap met 5 weken ook bruinverlies maar inmiddels 24 weken. Ik dacht ook dat het afgelopen was maar bij mij was het niks geks :)
    Ik duim dat het voor jou ook niks is.
     
  4. BlonTje

    BlonTje Lid

    29 aug 2018
    7
    2
    3
    Vrouw
    Dank voor jullie reacties... het is fingers crossed en afwachten
     
  5. MoMo0883

    MoMo0883 Actief lid

    23 mei 2018
    219
    112
    43
    Vrouw
    Ik heb geen ervaring hiermee, maar wil je toch heel veel succes wensen. Ik duim voor je dat je bij de echo een mooie beginnende zwangerschap gaat zien.
     
  6. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Omdat het dubbele onderwerpen niet zijn toegestaan doe ik deze dicht.

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl
     

Deel Deze Pagina