bijna 40 en zwanger worden... wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mammainspe, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammainspe

    15 mrt 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hello dames,
    Ik wordt 39 en wil zwanger worden van mijn 2e kindje.

    Ik ben benieuwd naar ervaringen van andere 'wat oudere' :D zwangeren in wording.....

    Wij zijn nu 2 maand bezig, 25 maart is mijn NOD. De eerste maand had ik het gevoel dat het niet raak was en dat klopte, deze maand heb ik het gevoel dat het raak is.... maar de wens is misschien de vader van de gedachte.... afwachten maar....spannend
     
  2. Sisa

    Sisa VIP lid

    13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik ben 35,5 en zit in ronde 1 voor een tweede kindje. Ben nog geen 40 maar wel al aardig op weg :D Veel succes, ik heb ook het gevoel dat het raak is maar dat is misschien wishfull-thinking... we zullen zien, op 27 maart weten we het pas dus nog even geduld!
     
  3. mammainspe

    15 mrt 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan zitten onze NOD's vlak bij elkaar.... spannend
     
  4. Lin71

    Lin71 Fanatiek lid

    19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hier ook een 39 jarige die graag een tweede wil . Wij zitten helaas in de MMM en zijn bezig vanaf okt. 2008. Helaas 2 x een MK en 1 keer een VMK.
    De laatste keer was een MA bij 14 weken is het kindje overleden en bij 16 weken ben ik gecurreteerd.
    Iedere keer als ik zwanger was had ik ook het gevoel het is raak en het klopte.
     
  5. Happymama70

    Happymama70 Actief lid

    1 nov 2007
    141
    0
    0
    Sweet Lake City
    Ik ben bijna 40, en wil graag zwanger worden van de 2e
    En zijn alweer vanaf juni 2009 bezig.

    Groetjes
     
  6. Mammie69

    Mammie69 Actief lid

    3 mrt 2009
    139
    0
    0
    Gorinchem
    Ik ben 40, wordt in mei 41. Na een miskraam in maart vorig jaar een zeer onregelmatige cyclus. Al besloten om verdere kinderwens te laten varen en een mirena te laten plaatsen na mijn eerstvolgende menstruatie. Vorige week besloten om contact op te nemen met de huisarts omdat ik drie maanden na mijn laatste menstruatie (dec. 2009) nog niet ongesteld geworden was. In een helder moment toch besloten om eerst nog maar een zwangerschapstest te doen. En ja hoor positief :). Komende vrijdag een echo om te kijken of alles goed is en hoe ver ik ben (ergens tussen 5 en 14 weken ???).
     

Deel Deze Pagina