5-jarige als hond uit auto gegooid

Discussie in 'De lounge' gestart door sweetangel100, 21 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    AMSTERDAM - Een echtpaar uit Grootebroek heeft onderweg in Zeeland een uit de auto gezet kind opgevist. De verbijsterde Nelleke en Cees Keppel zagen het beduusde ongeveer vijf jaar oude ventje op de weg Schoondijke-Breskens een vluchtheuvel staan.

    Nelleke en Cees Keppel hebben slapeloze nachten overgehouden aan hun vakantie in Breskens.

    'We hebben geen moment geaarzeld het ventje mee te nemen, want de situatie was levensgevaarlijk. We wilden de dood van die jongen niet op ons geweten hebben'.

    Het knaapje ging op schoot van Nelleke en na wat aarzeling kwam eruit dat hij uit Breskens kwam. Het echtpaar reed richting dat dorp en tijdens de rit riep het jongetje plotseling: daar rijdt mijn moeder! De twee zetten de achtervolging en en uiteindelijk werd de andere auto met lichtknipperen gedwongen te stoppen.

    Het jochie werd zonder commentaar 'in ontvangst' genomen en weg was de moeder en waarschjinlijk een oma. Het echtpaar Keppel bleef verbijsterd achter. 'Het was net of we een klap in ons gezicht kregen', zegt Nelleke die er een slapeloze nacht aan overhield. 'Wie zet nu een kind uit de auto op een drukke weg'.

    Het paar belde de politie, maar ze hadden alleen het nummer 51 van de nummerplaat onthouden en gezien dat het een 7 persoons grijze mpv was. Volgens de politie was dat niet genoeg.


    :confused:
     
  2. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Nou jaaaaaaa :confused:
     
  3. Chelsea

    Chelsea Bekend lid

    6 aug 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Echt belachelijk :evil:
     
  4. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    wie doet nou zoiets!
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    maar hoe weten ze dat hij uit de auto is gegooid?
     
  6. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    belachelijk en de politie doet dan niet echt veel zeg!
     
  7. tari

    tari Fanatiek lid

    23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Wat wil je dan dat ze er aan doen, met alleen het nr 51 van het kentekenplaat. Niet meteen zo oordelen als je niet weet hoe iets werkt.
    Ze zijn geen tovernaars hoor!
     
  8. Niet meer actief

    nou ja als ze niet eens dankbaar waren toen ze hem terugkregen :rolleyes:
     
  9. popje

    popje VIP lid

    20 jul 2006
    7.337
    268
    83
    NH
    belangelijk. wie dat nou zo iets.
     
  10. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ze weten ook wat voor soort auto het is ze kunnen op z'n minst even zeggen dat ze op dat soort auto's zullen letten of het in de gaten houden. dan oordeel ik maar gelijk maar dat is mijn mening en ik weet heus dat ze geen tovenaars zijn maar ze krijgen ervoor betaald!
     
  11. Mandarijn

    Mandarijn Bekend lid

    3 feb 2007
    760
    0
    16
    wat een vreemd verhaal, rare mensen zijn er op de wereld

    maar euhh een hond gooi je ook niet uit de auto hoor ;)
     
  12. moes

    moes Fanatiek lid

    20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ze hadden met kind naar de politie moeten gaan,
    maar dat is achteraf gelul natuurlijk.
     
  13. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    nou als mij dit ooit overkomt, ga ik zekers naar de politie,
    wanneer ik namelijk een kind op de markt ofzo alleen zie, breng ik die ook altijd naar de politie, opdat meegeven aan iemand ook niet altijd veilig is, en ook omdat de politie dan meteen op de hoogte is, en de boel in de gaten kan houden,..
     
  14. acire

    acire Fanatiek lid

    nou inderdaad. als er een overval is gepleegd en er is gezien dat er in een witte volvo werd gereden met 51 in het kenteken, gaan ze daar ook naar op zoek.

    en wat betreft de jongen naar de politie brengen, die mensen zullen wel niet goed hebben geweten wat ze met de situatie aan moesten, vooral toen het jongetje zijn ouders zag.
     
  15. Suzanne75

    Suzanne75 Fanatiek lid

    8 mrt 2007
    1.662
    0
    0
    Heel erg zoiets. Wat ik ook erg vind is dat het wordt omschreven "als een hond". Alsof het de normaalste zaak is om je hond uit de auto te zetten. Het is weer vakantietijd en we zetten onze hond weer uit de auto!
     
  16. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Misschien loopt hij vaker weg en waren ze boos.
     
  17. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    maar dan laat je hem toch nog steeds niet bij een drukke weg achter!
     
  18. Chelsea

    Chelsea Bekend lid

    6 aug 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Die gedachtengang had ik ook.
     
  19. Niet meer actief

    Mijn ouders zetten ons vroeger ook wel eens uit de auto als we vervelend waren, bij een parkeerplaats. Maar dat was meer dreigend bedoeld, ze waren altijd na 10 meter weer terug ofzo haha. En tja, tóen kon het nog zeg maar.

    Op mn oudere zus maakte het altijd heel veel indruk, die was altijd heel bang en in paniek en begon te huilen. Ik bleef er nonchalant over, ze komen toch wel terug en ging op mn gemakje op een bankje zitten ofzo. Tot frustratie van mn ouders, want het maakte dus geen indruk op me :)
     
  20. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik bedoel dat hij misschien wel zelf wegloopt van huis.
     

Deel Deze Pagina