op vakantie... wat te doen en wat te laten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Satyra, 3 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Satyra

    Satyra Lid

    19 sep 2005
    35
    0
    0
    Alkmaar
    Hey!

    Heb nog best wel wat moeite met vragen stellen... mijn eerste zwangerschap en ik heb er echt geen verstand van en misschien dat ik daardoor wel denk dat ik domme vragen stel....

    Maar goed, dit maalt al sinds ik weet dat ik zwanger ben...

    Mijn vriend en ik gaan volgende week voor 3 weken op vakantie. In eerste instantie zouden we naar India gaan, maar toen we erachter kwamen dat ik zwanger ben hebben we de plannen gewijzigd en gaan we naar Indonesiƫ. We zijn beiden avonturiers en echte backpakers....

    Maar ik vraag me af... kan dit nu allemaal wel?! Ik heb me al laten informeren over tropenziekten enzo en weet dat ik niet naar malariagebieden moet gaan. Maar is het niet te zwaar? Kan mijn lichaam wel tegen een plotselinge verandering van voeding? Ik moet zeggen dat ik tot nu toe nagenoeg geen symptonen heb (zoals misselijkheid enzo) maar ik ben als de dood dat mijn 3 weken vakantie verpest worden doordat ik alleen maar moe en misselijk ben....

    Iemand tips/ ervaringen?

    Liefs,

    Satyra
     
  2. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
  3. Satyra

    Satyra Lid

    19 sep 2005
    35
    0
    0
    Alkmaar
    Hey Wendy!

    Hartstikke bedankt, ik ga meteen kijken!

    Liefs,

    Satyra
     
  4. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik zou wel giga uitkijken met wat je eet
    ik zou het zelf niet aandurven denk ik juist omdat in de eerste 3 mnd alles van je kindje aangelegt wordt
    dus een bac oid kan daar veel invloed op hebben
    ik zou het gewoon met je arts bespreken
    en kijken wat die er van vindt
    trouwens je moet ook vacinatie hebben toch als je die kant op gaat ,dan zou ik het risico helemaal niet lopen
    succes bij je keuze
     

Deel Deze Pagina