na 6 jaar....

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door jolien, 8 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien

    jolien Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    hallo

    Ik moet ff me ei kwijt!Ik werk al zes jaar voor dezelfde baas.Ze hadden altijd 3 winkels,en vorig jaar hebben ze er 2 verkocht!Ik was altijd het enige personeelslid,en ben altijd beschikbaar geweest om meer te werken als ze krap zaten(bijna elke week dus...)

    Vorig jaar werd ik dus zwanger!Heb het met 6 weken al aan de werkgever gezegd,en hij vond het leuk voor me,maar de werkgeefster was gelijk al niet zo enthousiast.Ik ben met mijn werkgever om tafel gegaan voor de uren,omdat ik graag minder wilde werken.In januarie hebben ze dus die twee winkels verkocht,en tot eind februarie heb ik 48 uur in de week gedraaid om alles uit te verkopen.We hadden afgesproken(mondeling)dat ik 20\25 uur zou blijven werken in de week.

    Nou heeft hij een andere vrouw aangenomen omdat ik met zwangerschapsverlof ging,en kreeg ik gister telefoon dat hij een werkschema voor me had.Kom alles bij mekaar nog net aan 14 uur! :rolleyes: Heb aangegeven dat dat niet afgesproken was,maar volgens hem zaten meer uren er niet meer in.Die mevrouw hebben ze dus aangenomen voor de rest van de uren!

    Ben echt zo over de zeik!Heb @$%#$% altijd voor ze klaar gestaan,en zelfs toen ik zwanger was meer uren gedraaid omdat ze het niet konden redden,en nu word ik zo afgescheept!Het l*llige is nog dat ik 1 september moet beginnen,en dat hij het nu pas kenbaar maakt!Ga dus hard op zoek naar een andere baan,maar o wat baal ik ervan!

    Was al van plan om wat anders te zoeken,maar had gedacht dat ik rustig aan kon doen!En financieel moet ik gewoon 20 uur werken!Hij heeft me echt in een lastig parket gebracht!Kan hem wel weet ik veel wat aandoen nu!