:(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door KanjerB, 23 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

    wies31 Fanatiek lid

    16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    als je eenmaal wat meer afvalt zal je cyclus misschien ook korter en stabieler worden. Geef je lichaam de tijd, dan komt jouw tijd ook vanzelf. Je bent nog jong, vergeet dat niet. Maar ik snap dat als je eenmaal wilt, het niet snel genoeg kan gaan.
    Veel succes met afvallen, ik hoop voor je dat de maagband veel effect zal hebben.

    liefs wies
     
  2. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Bedankt meiden, echt waar heel erg lief
     
  3. Zena

    Zena Fanatiek lid

    9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Meid, ik weet helemaal hoe jij je voelt! Hier wil het ook allemaal niet zo opschieten en er zijn in mijn direct omgeving veel zwangerschappen, waarvan er 3 op klappen staan en waarvan er een aantal ongepland zijn. Ik werd er ook een beetje down van. (lees: beetje boel).
    Paar weken geleden ben ik even goed wakkergeschud door mn man. Hij zei, t is allemaal heel erg vervelend dat t zo lang duurt, maar áls je straks zwanger bent, wil ik niet dat je het jaar ervoor vergooid hebt met verdrietig zijn! (En nog een hele hoop andere dingen) Dat heeft mij wel aan het denken gezet en moet eerlijk zeggen, voel me stukken beter nu! Dat kindje dat komt er wel, en mocht t ons niet gegund zijn, dan gaan we verder kijken als we dat weten. Nu nog niet.
    Dus meid, kop op! De belangrijke eerste stap heb je zelf gezet. Je komt er wel (Wij allemaal!) Is het niet linksom dan wel rechtsom!
     
  4. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Bedankt meid. Je hebt gelijk ik hoop dat we er allemaal wel komen :)
     
  5. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hallo allemaal,

    :( Volgens mij ga ik in een van deze dagen ongi worden :( Want bij het afvegen krijg ik heel licht bruin/roze :( En ik heb ook buikpijn en rugpijn :(

    ALs ik dan toch ongi word, hoop ik dat ik dan weer zoals 03.07.2007 een normale ongi zal krijgen met echt bloed en echt 7 dagen :( Ik ben bang dat ik weer zoals een heel jaar lang alleen bruin verlies krijg :(
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Op je laatste cyclus afgaande, zit je dicht bij je NOD.
    Ik hoop het!
     
  7. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Als mijn cyclus weer zoals een jaar terug regelmatig zal zijn zit ik zoals je zegt dicht bij mijn NOD. Maar we zullen het zien. Als ik dan toch ongi word hoop ik op een 'normale' ongi :(
     

Deel Deze Pagina