6 dagen voor nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door EvdP, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @ EvdP ghehe een licht streepje is ook een streepje ;) ik wou wachten tot vrijdag maar kon het niet laten :D Heel voorzichtig gefeliciteerd :D
    Ik heb ook moeie benen en soms last van maagzuur... Gewoon over een paar dagen weer testen..
     
  2. Are

    Are Lid

    27 jun 2008
    26
    0
    0
    Breda
    je bent echt zwanger hoor... Mijn steepjes waren ook erg ligt. Ik ben van mening dat je niet positief kan testen als je niet zwanger bent. Ik heb zelfs meegemaakt dat ik de ene dag positief teste en de andere dag niet. En ik was echt zwanger....!
     
  3. Are

    Are Lid

    27 jun 2008
    26
    0
    0
    Breda
    Bloemqueen en Myprecious.... Ik loop 1 dagje voor op jullie. Als het goed is zitten we in de innestelperiode. Ik heb vandaag ook wat bloed verloren dus heb goede hoop. Als je vroeg wil testen zou ik dat 5 dagen van te voren doen nu nog niet. Ook ik heb rugpijn, beetje ongi krampen onder in mijn rug. Spannend!
     
  4. Apekop

    Apekop Actief lid

    29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Ik heb geen bloedverlies maar wel lichte krampen en kriebels en vermoeide rug. Ben over het algemeen erg moe. Ga zo lekker m'n bedje in ;)
     
  5. Skye

    Skye Niet meer actief

    Ik kan in principe nu al testen, mar doe het nog niet. Ik vind het wel heel spannend en het liefst zou ik nu al een test pakken, maar ik heb afgesproken met mijn mannetje dat we samen gaan testen.

    Pijn in mijn onderrug is nu wat meer weg. Tis vooral alsof ik idd heel lang verkeerd heb gelegen of gestaan. Alsof het spierpijn is en dan laag in mijn rug. Ik heb geen idee of het ermee te maken heeft. Misschien heb ik echt wel al 4 dagen verkeerd gelegen :D Ik weet het niet
     
  6. EvdP

    EvdP Actief lid

    23 jun 2007
    108
    0
    0
    gisteravond laat nog een test gedaan omdat ik het niet kan geloven en deze was negatief...vanochtend weer 1 en deze was weer licht positief....ik denk dat ik maar een digitale test ga halen...kan het dat t s ochtneds beter te zien is op een test dan s avonds....

    Weet niet of ik nu blij moet zijn of nog even afwachten tot mn nod, die is zondag....

    gr
     
  7. Mecha

    Mecha Niet meer actief


    hey dames ik zit ook in dezelfde banner als jullie heb dezelfde klachten pfff ik heb sinds en paar dagen vooral sochtends pijn in me onderrug.. maar aangezien ik dat wel vaker heb durf ik niet meer te zeggen waar het door komt. ook lust ik sommige dingen die ik normaal graag eet niet meer :S heel vaag. zo vind ik een ei veel te rauw smaken al is hij niet rauw... ennuh me tepels lijken wel bloodliggende zenuwen ofzo erugg gevoelig.
    ook heb ik af en toe een vlaag hoofdpijn.. daar ben ik dus niet bekend mee, ik heb echt bijna nooit hoofdpijn .

    maar misselijk en moe enzo geen last van. Wel dat ik juist niet kan slapen pff erug vermoeiend maar blijkbaar niet genoeg om weer in slaap te vallen

    zucht :rolleyes:
     
  8. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    ochtend urine is wel beter...

    Ik heb ochtend en avond CB digitaal gedaan en beide positief.

    Ik zou eigenlijk wachten tot je NOD..
     
  9. EvdP

    EvdP Actief lid

    23 jun 2007
    108
    0
    0
    heb net digitaal getest maar zat een beetje te klungelen met dat ding en weet niet of ik t helemaal goed heb gedaan...er stond niet zwanger maar het patroon wat je er in moet doen gaf 2 hele vette strepen aan...maar ja denk dat ik niet zwanger ben dan of zal ik m nog es doen?

    ik weet t allemaal niet meer. die 2 vette strepen, zegt dat ook wat?

    gr
     
  10. Annemiek1975

    Annemiek1975 Fanatiek lid

    3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Als je na 5 minuten pas het streepje ziet is het niet zwanger. Als je voor die 5 minuten wel al een licht streepje ziet is het wel zwanger, na 5 minuten is de test niet meer betrouwbaar. Staat duidelijk in de bijsluiter. Goed lezen voor je gaat testen om onduidelijkheden en valse hoop te voorkomen.
    Ik zou als je een licht streepje had binnen 5 minuten gewoon van het weekend nog eens testen. Was het na de 5 minuten zou ik langer wachten.

    Succes

    Liefs Annemiek
     
  11. boesje

    boesje Bekend lid

    9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Soms voelt het voor jezelf ook gewoon goed om te testen... ook al kan het misschien nog negatief aangeven. Het nadeel is dat het je uiteindelijk veel geld kan kosten. Veel succes en sterkte in ieder geval
     
  12. Skye

    Skye Niet meer actief

    Ik heb net ook stiekem getest. Uiteraard negatief, maarja, dat had ik ook kunnen weten. 4 dagen voor me NOD en dan ook nog eens midden op de dag testen (met testen die vanaf NOD gebruikt kunnen worden) Ben een beetje dom.......maarja, vind het zo spannend om te testen. Ik zal nu echt wachten tot zondagochtend
     
  13. EvdP

    EvdP Actief lid

    23 jun 2007
    108
    0
    0
    Na de negatieve digitale test vanmiddag heb ik er vanavond nog maar een test tegenaan gegooid haha...nu de gewone test van clearblue, hier moet binnen 10 minuetn een kruisje te zien zijn en na 5 minuten dus een hele lichte streep...wat moet ik nu denken, heb wel pas zondag mn nod....kan t zijn dat die digital echt pas op de nod dag positief aangeeft...wat een onzekerheid zeg....moet ik nu blij of teleurgesteld zijn?

    gr
     
  14. Skye

    Skye Niet meer actief

    Als ik jou was, zou ik het lekker een keer herhalen in de ochtend. Meer kans dat de test duidelijker is.

    Wat ik me afvraag he?

    Als je 's avonds nou test en er valt echt geen streepje te bekennen.......kan het de volgende ochtend dan wel te zien zijn?
     
  15. anne82

    anne82 Bekend lid

    16 mrt 2008
    838
    0
    16
    ja...dat kan denk ik wel...je hcg wordt toch heel snel meer?

    Ik zit met spanning mee te lezen...ben benieuwd wie straks zwanger is....
     
  16. Annemiek1975

    Annemiek1975 Fanatiek lid

    3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Mijn collega had eerst savonds getest zonder resultaat (drinkt veel water overdag) en de volgende ochtend hartstikke positief.
    Dus het kan zeker
     
  17. Skye

    Skye Niet meer actief

    ok, nou dan ga ik morgen nog een testje wagen. Nu ga ik lekker mijn bedje in. Ik ben weer helemaal gebroken en moet morgen weer werken. Weer de zieke diertjes beter maken ;)
     
  18. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @ EvdP die strepen zeggen niks schijnen ze altijd aan te geven, het is niet voor niet een digitale ;)

    Je kan beter wachten tot je nod meis.
    Ik heb ook na mijn nod getest dag 34 ik wou tot dag 38 wachten wat dus morgen voor mij is. omdat 38 de langste was :D
     
  19. Skye

    Skye Niet meer actief

    ja ik weet het. Maar ik ben niet zo'n geduldig typ. Moet ik toch maar worden denk ik ;)
     
  20. EvdP

    EvdP Actief lid

    23 jun 2007
    108
    0
    0
    ik heb vanochtend nog een keer de digitale test gedaan, nu 2 dagen voor mn nod en .....Zwanger! dus kan er nu wel vanuit gaan toch?

    gr
     

Deel Deze Pagina