6 maanden zwanger en 6pack

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door jomay, 12 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jomay

    jomay Bekend lid

    5 sep 2012
    579
    316
    63
    Vrouw
    #1 jomay, 12 jul 2017
    Laatst bewerkt: 12 jul 2017
    puzzelstukje en Esila vinden dit leuk.
  2. dds

    dds Fanatiek lid

    1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ach ja.....alles voor de aandacht.
     
    puzzelstukje en Esila vinden dit leuk.
  3. Caithy

    Caithy Fanatiek lid

    8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Geweldig toch! Waarom mag dit niet? Ik vind het niet terecht dit commentaar, je bent baas over je eigen lichaam en waarom zou je niet mogen sporten?

    Sommige vrouwen zie je pas na 25 weken eens wat en daar hoor je nooit wat over.
    Omdat ze traint en op social media zit, is het gelijk een dingetje...
     
    Boommm, Rodaina en jada08 vinden dit leuk.
  4. jomay

    jomay Bekend lid

    5 sep 2012
    579
    316
    63
    Vrouw
    #4 jomay, 12 jul 2017
    Laatst bewerkt: 12 jul 2017
    Volgens mij is het niet goed voor de baby. Die kan niet goed groeien door de buikspieren. Buikspieren trainen wordt afgeraden tijdens de zwangerschap. En ik denk ook waarom zou je? Kijk naar doutzen kroes, twee kinderen gehad en nu weer een superfit victoria secret model lichaam maar die had gewoon een babybuik zonder 6 pack hoor....

    Trainen daarna kan altijd weer maar tijdens je zwangerschap mag mi alles wel even draaien om wat goed is voor je baby, niet hoe goed jij er wel niet uitziet... (en ik denk dus dat dit niet goed is voor de baby). Al moet ik zeggen dat ik me er niet goed in verdiept heb, hoe ernstig het is. Maar vind het zo overdreven, een 6 pack hoogzwanger (kijk maar naar de andere fotos...)
    Het gaat ook niet om een beetje doorsporten he, dat is juist goed
     
  5. Lieke1989

    Lieke1989 Niet meer actief

    Tja bij mm eerst had ik echt geen strak lichaam maar een babybuik was pas met een maand of 7 zichtbaar. En aangezien ze bij de eerste ook een gezond kindje heeft gekregen zal het vast goed gaan.
    Is niet zo dat ze expres te weinig eet omdat ze niet wil aankomen of zo, ze is gewoon erg fit met sterke buikspieren.
     
    Boommm en Aszz vinden dit leuk.
  6. Whysteria

    Whysteria Niet meer actief

    Prima dat ze zo fit is hoor, maar ben ik de enige die echt kotsmisselijk word van die 'gooi je familie te grabbel in het kader van de commercie en publiciteitsgeilheid' mentaliteit? En als ze geen negatief commentaar wil ontvangen kan zo natuurlijk ook besluiten haar zwangerschap niet met de hele wereld te delen gekleed in niet veel meer dan een G-string. Oh maar wacht: ze is natuurlijk alleen bekend vanwege het feit dat ze haar zwangerschappen deelt met de hele wereld gekleed in niet veel meer dan een G-string. Boeiend.
     
    Lavender123, puzzelstukje, Mopa36 en 13 anderen vinden dit leuk.
  7. ShampooL

    ShampooL Niet meer actief

    Ze zegt dat haar baby gezond is en goed groeit dus waarom veroordeel je haar? Ze zegt ook nergens dat elke vrouw er zo uit moet zien.
     
    Boommm en amdaa vinden dit leuk.
  8. monica73

    monica73 Bekend lid

    14 mei 2011
    578
    11
    18
    #8 monica73, 12 jul 2017
    Laatst bewerkt: 12 jul 2017
    Ik vind het lelijk en het lijkt me niet normaal. Ik vind het trouwens ook erg gemaakte neppe foto's. Ze moet het lekker zelf weten hoor, maar waarom wil je deze foto's delen? Kijk mij eens lekker strak zijn tijdens mijn zwangerschap? Ik hoop niet dat dit overslaat naar anderen op social media als nieuwe hype...kom toch op....als je zwanger bent is het niet normaal als je een sixpack houdt. Waar laat ze dat kind? In dr kont ofzo?

    Er staat : "bijna dagelijks met foto's op de hoogte van haar zwangerschap en welke impact dat al dan niet heeft op haar uiterlijk. " Kortom, alles voor een strak lichaam, als je maar goed op het plaatje staat voor je volgers....
     
    Lavender123, puzzelstukje en Mopa36 vinden dit leuk.
  9. Miss Appletree

    Miss Appletree VIP lid

    21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Het schijnt dat ze er hetzelfde heeft uitgezien toen ze zwanger was van haar eerste kind. En die is ook supergezond ter wereld gekomen. Leven en laten leven.........
     
  10. humptydumpty

    humptydumpty Fanatiek lid

    9 apr 2014
    3.636
    1.193
    113
    Wow, echt ongeloofelijk dat ze 6 maanden zwanger is in die laatste foto! :eek: Ze zal wel behoorlijk lang zijn met een relatief lang bovenlijf, want anders is er geen ruimte voor een baby. Ik had zo'n buik toen ik zwanger werd van mn oudste dochter, maar met 8 weken zat er echt al een heel zichtbare bolling in en waren de spieren veel minder zichtbaar. Met 6 maanden was ik een luchtballon op pootjes met geen enkele buikspier meer te bekennen. Nu ben ik wel heel klein en heb ik juist een kort bovenlijf.
     
  11. Phloxx

    Phloxx Niet meer actief

    Helemaal mee eens dat als je zulke foto's op internet gooit je kritiek kunt verwachten. Of het gezond is of niet zal haar arts wel weten. Mij kan het geen donder schelen of ze tijdens haar zwangerschap heel gespierd of megadik is. Ik vind het alleen wel bizar om te zien, want hoe past daar een baby in???
     
    puzzelstukje vindt dit leuk.
  12. Deliana

    Deliana Niet meer actief

    Dat je haar zwangerschap bijna niet ziet boeit me eerlijk gezegd niet zo (toen ik 6 mnd zwanger was van de 1e zei een collega tegen mij "huh ben je zwanger!").

    Vind het eerder bijzonder dat mensen zich zonodig 20x per dag in een string moeten fotograferen en dat ook nog op www gaan zetten....
     
    Mopa36, rums, Syane en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Me26

    Me26 Fanatiek lid

    29 sep 2012
    4.742
    719
    113
    Erg apart, vind het ook niet mooi.
    Geen idee of het goed is of niet, ik zou het jammer vinden om geen mooie babybuik te krijgen.
    Nu is het fijn dat ik weer een platte buik heb, maar heb toch echt wel genoten van mijn zwangerschap met en mooie buik, vind het ook erg mooi om bij een ander te zien.
     
  14. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.082
    5.270
    113
    Gelukkig is de baby gezond dat is het belangrijkste. Ik vind het alleen niet mooi en zou het zelf niet willen en er niet trots op zijn. Een babybuik is het mooiste wat er is. Vind het apart om te zien.
     
    Esila en nizzie86 vinden dit leuk.
  15. Miss Appletree

    Miss Appletree VIP lid

    21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Ze verdient er waarschijnlijk haar geld mee. Net als dat Doutzen geld verdient door in een string op de Victoria Secret catwalk te lopen. Ik begrijp je wel, ben soms ook wel een beetje moe van de leegheid van die zogenaamde perfectie die men lijkt na te streven op het internet. Vooral de overkill aan berichtgeving van een bepaalde familie in de media, die bakken met geld verdienen en het waarom is mij nog steeds een raadsel. :confused:

    Kijk, de een plaats graag jaloersmakende landelijke foto's van een blauwe regen tegen een huis in een Franse regio op een forum, terwijl de ander liever een foto van hun kont op instagram zet. Het is maar net waar je naar wilt kijken.
    Mijn voorkeur gaat overigens uit naar blauwe regens hoor. :D;)
     
    Boommm, cowgirl80, Caithy en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Whysteria

    Whysteria Niet meer actief

    Hahaha :roflmao:
     
  17. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.712
    32.574
    113
    Ik had geen sixpack, maar met 30 weken zag je bij mij nog geen zwangerschapsbuik hoor. dus het zegt helemaal niks. Ik had wel heel goed getrainde buikspieren door het boksen wat ik een tijd heb gedaan (voor de zwangerschappen). Pas met een week of 34 begon het bij mij wat te groeien en moest ik een positiebroek gaan dragen. Enne, kindjes van 10 pond, dus niet groeien? Echt wel.
     
    Starry vindt dit leuk.
  18. cactusje

    cactusje VIP lid

    12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Tja.. Ze moet lekker zelf weten wat ze post toch? En niet goed voor de baby valt dik mee. Er is zelfs eens een docu gemaakt over een zwangere bodybuilder. Zij ging met toestemming van haar dokters ook gewoon door met trainen. Zolang het kindje gezond is en goed groeit. Het is niet alsof ze met sigaretten en flessen wodka op de foto staat. Je hoeft echt niet in een bubbel te gaan leven als je zwanger bent. Krijg hier namelijk af en toe het idee dat je beter 9 maanden met sondevoeding op bed kunt gaan liggen.
     
    Boommm en Starry vinden dit leuk.
  19. Lenaroos

    Lenaroos Niet meer actief

    Bij mijn 1e ging mn buik pas na 30 wk te groeien. Dat vond ik helemaal niet leuk.

    Ik vind zwangere buiken prachtig. Het is toch de mooiste periode uit je leven!
    (Als het verder goed gaat)
    Dan zou ik echt geen sixpack willen
    Maar heerlijk genieten van je bolle buik. Straks is ze 60 en kan ze terug kijken op de foto's dat ze een sixpack had ipv een mooie bolle buik.. hoera.
     
    Esila, Ladylola en nizzie86 vinden dit leuk.
  20. Starry

    Starry VIP lid

    6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik wou dat ik er zo uitzag, ik zou me dan ook in mn string laten fotograferen :D der baby komt echt niets te kort en groeit gewoon goed dus laat haar lekker mooi zwanger zijn..ik zie liever zo'n zwangere vrouw dan 1 die lijkt op formaat walrus.
     
    TinaTeenslipper vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina