6 maanden zwanger en 6pack

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door jomay, 12 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whysteria

    Whysteria Niet meer actief

    En het feit dat een zwangere vrouw zelf al dit soort uitspraken doet, is precies mijn bezwaar tegen de huidige cultuur waarbij het uiterlijk en oppervlakkige shit centraal staat.
     
  2. spinnie1978

    spinnie1978 Actief lid

    17 feb 2009
    358
    22
    18
    Bij mijn eerste zwangerschap zag je tot 34 weken ook niet dat ik een buikje had. Pas daarna kwam er een klein buikje.
    Zelf nooit echt flink gesport,baby groeide prima en gezond ter wereld gekomen.
    Zie liever dit soort foto's dan van vrouwen die zichzelf niet meer verzorgen en laten gaan omdat ze zwanger zijn.
     
  3. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    Dus je mag daar wel over oordelen? Laat ieder toch in zijn waarde.
     
    Knuffelmonster en Zonnestralen vinden dit leuk.
  4. 1BB

    1BB Bekend lid

    3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Sluit ik mij bij aan. Zou zelfs een beetje verdrietig zijn als ik geen zwangerschapsbuikje zou hebben gehad. Liever formaat walrus dan dit.
     
    Mopa36 en Esila vinden dit leuk.
  5. Miss Appletree

    Miss Appletree VIP lid

    21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Lieve dames, waarom zijn wij, vrouwen, altijd zo streng voor elkaar? Een afgetraind lichaam, mits gezond, is prima en 'formaatje walrus', mits gezond, is toch ook prima, wanneer iemand zich daar lekker bij voelt.

    Het is toch een beetje raar om hier een soort wellus-nietes van te maken over wat iemand mooi vindt, tenzij dat de bedoeling van dit topic was. In dat geval mis ik een poll. ;)
     
    fafa, MiaMaria, Superjollie en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. spinnie1978

    spinnie1978 Actief lid

    17 feb 2009
    358
    22
    18
    Het was niet mijn bedoeling om het als oordeel te schrijven, mijn excuses als er mensen zijn die dit zo hebben opgevat. Gaf alleen aan wat ik vind. Iedereen moet het voor zichzelf weten en voor zover ik weet kan je er weinig invloed op uitoefenen of je een kleine buik krijgt of juist een dikke buik.
     
  7. ShineBright

    ShineBright Fanatiek lid

    29 jan 2014
    2.247
    668
    113
    Nou precies mijn gedachte. Echt wat een lijf!! :p:eek:
     
  8. Starry

    Starry VIP lid

    6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik geef gewoon aan dat ik de dame in kwestie er prachtig zwanger uit vind zien voor haar termijn en dat ik daar veel liever naar kijk dan naar een dame die zoiets heeft van "ach ik ben zwanger en kan eten wat ik wil en kilo's aan komt" en na haar zwangerschap nog loopt te klagen dat ze zo dik is..deze dame hoeft waarschijnlijk alleen wat extra buik spier oefeningen te doen en hup alles ziet er weer uit zoals het hoort terwijl ik er iets meer moeite voor zal moeten doen.
     
  9. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    #29 Littlegirl1989, 16 jul 2017
    Laatst bewerkt: 16 jul 2017
    Ik vind flink sporten tijdens een zwangerschap verder haar eigen keuze. Ik heb wel altijd geleerd dat het trainen van de (rechte) buikspieren tijdens de zwangerschap volledig onverantwoord is ivm diastase. En op dat lunt vind ik dit dan ook behoorlijk onverstandig. Voor haar baby lijkt het me prima als deze goed groeit.

    Edit: voor mezelf zou ik het zonde vinden om geen mooi buikje te hebben, als ik dan die foto zie van die sixpack met haar hand er op denk ik nah... niet mijn ding.
     
    Jute en Esila vinden dit leuk.
  10. Phloxx

    Phloxx Niet meer actief

    Ze is ook echt wel mooi. Alleen iemand die zoveel foto's van zichzelf halfnaakt op internet gooit, vind ik erg narcistisch overkomen en dus onaantrekkelijk.
     
    Esila vindt dit leuk.
  11. Logan

    Logan Niet meer actief

    Mijn kind is 8 maanden en mijn buik is nog groter dan haar buik met 39 weken. *huilt zachtjes*
     
  12. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.176
    6.710
    113
    Ik was het tegenovergestelde van haar....een mega buik dus ( ik ben maar 1.58, twee erg grote kinderen en veel vruchtwater) en was daar juist trots op. Ik was zo blij met die verschrikkelijk dikke buik. Zo kon je tenminste zien dat ik zwanger was.

    Weinig buik lijkt mij juist helemaal niet leuk.

    Lekker showen en waggelen met een dikke kont en dikke buik. Heerlijk vond ik het. Geoorloofd mezelf vol eten met pizza en roze koeken.
    Sporten komt later wel weer.

    Maar goed...deze dame vindt dit blijkbaar niet. Volgens mij is het wel vervelend als de buik groter gaat worden met zoveel spieren...dat kan soms te strak zijn waardoor ze heel veel bandenpijn kan gaan krijgen ( kon iemand die dit dus had door haar buikspieren)
     
    Esila vindt dit leuk.
  13. MiaMaria

    MiaMaria Niet meer actief

    Amen!
     
  14. MiaMaria

    MiaMaria Niet meer actief

    Én... ik hou van je onderschrift :D
     
    Mopa36 vindt dit leuk.
  15. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ik vond het zelf ook geweldig om een mega buik te hebben. Helaas zag je pas na 20 weken steeds meer dat ik zwanger was. Maar heerlijk vond ik t! Tammy had trouwens wel prachtige ronde buik en na twee bevallingen weer helemaal strak. Nu nog meer! Zij is wel echt mooi..
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Esila vindt dit leuk.
  16. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    dubbel
     
  17. BZD

    BZD Fanatiek lid

    17 jan 2014
    1.059
    165
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Volgens mij als die baby niet naar voren kan groeien, gaat ie echt wel ergens anders zitten. Het is eerder "gevaarlijk" voor jezelf toch? Dat er een scheurtje lan komen en dat je dan erna JUIST niet meer in model kan komen? Ik weet het allemaal niet meer precies.
    Ik vond het juist heerlijk mijn zwangere buik, en nu weer, hoewel je de ene keer nog niks ziet en soms 's avonds denkt dat ik al 6 maanden zwanger ben.

    Maar na deze zwangerschap wil ik haar figuur wel hoor!
     
  18. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.516
    4.576
    113
    Dat niet iedereen zich vol wil/kan eten met koek en snoep begrijp ik. En dat je als model ook tijdens je zwangerschap op moet letten. En moet blijven bewegen ook. Maar dit soort dames gaat wat mij betreft echt veel te ver. Om zo in model te blijven moet je namelijk meer doen dan alleen wat zwangerschapsgym. Ik kan mij niet voorstellen dat het fanatiek trainen van je buikspieren (anders blijven die echt niet zo strak op deze termijn) gezond is! Ook lijkt het wel of ze bang is om iets voller te worden (dan heb ik het nog niet eens over dik). En dat lijkt mij niet gezond. En de baby zal inderdaad naar achteren gaan zitten. Aangezien er aan de voorkant gewoon geen plaats is.

    Er zijn genoeg modellen (zoals oa Doutzen) waaraan je gewoon kon zien dat ze zwanger waren. Maar die wel bewust moet voeding en bewegen omgingen. En daarna ook weer strak waren.
     
    Louise11110 en jomay vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina