7 weken zwanger - megapens!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Denise19, 1 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise19

    Denise19 Bekend lid

    17 jul 2007
    632
    0
    0
    Ik ben (morgen) 7 weken zwanger, maar heb echt al een dikke pens! Ik bedoel met dik, dat je al degelijk kan zien dat ik zwanger ben. Vooral mn schaamstreek is echt flink opgezwollen, en mn buik staat zelf ook een end naar voren. Nu lees en hoor ik vaak dat je darmen het zijn,die zich aan het opzwellen zijn, maar het is echt een mega pens! Dit is overigens mijn 2e zwangerschap. Heeft iemand dit ook meegemaakt? Kan het zijn dat ik onwijs veel vruchtwater heb ofzo? :(
     
  2. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    meid tis toch echt je darmen die een weg banen door je lichaam voor een plekkie om te settelen :)
     
  3. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Mooie benaming 'pens' Een varken heeft en pens..
     
  4. acire

    acire Fanatiek lid

    ik was ook vanaf het eerste moment enorm opgezwollen, zijn echt je darmen.
     
  5. Watervrouw

    Watervrouw Actief lid

    19 apr 2007
    178
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Rotterdam Nesselande
    BIj mij was het ook eerst mijn darmen maar nu zijn het echt de kleine brusjes zit nu in me 10e week maar heb al een klein rond buikje en het is mijn 2e zwangerschap en bij een 2e schijnt het dat je het eerder gaat zien.
     
  6. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Je kindje zit nog niet of amper boven je schaambeen dus tjah..echt darmen.
    Elmo
     
  7. Denise19

    Denise19 Bekend lid

    17 jul 2007
    632
    0
    0
    Daarom.. ik voel me nu ook net een varken ;) dik en rond!
     
  8. annette110

    annette110 Actief lid

    5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    Heb het ook hoor, het is ook mijn 2e. Ik heb het de gyn. gevraagd in het ziekenhuis waarom dat is. Hij zei, dat zijn gewoon hormonen, dus heel normaal. Heeft niks met vruchtwater te maken, of een groot vrucht-kindje.

    Vind het allemaal prachtig...geniet er echt van, maar het was heel lastig om het verborgen te houden tot 3 maanden. Lukte met 2,5 maand echt niet meer. Met mijn dochter heb ik het pas verteld met 4 maanden (ivm met 4 eerdere miskramen)

    Vind mijn buik prachtig, en zo ver ben ik ook echt nog niet. Maar iedereen mag het zien :D
     
  9. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Ik heb het ook weer....bij de eerste ook. Hier weet iedereen dus ook al dat ik zwanger bent, ze kunnen het gewoon zien en het valt niet meer te ontkennen hahaha. Nu maar hopen dat alles wel goed blijft gaan want dat vind ik weer wel het enge dat iedereen al op de hoogte is.
     
  10. woezeltje

    woezeltje Fanatiek lid

    2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    dit is mijn tweede kindje en derde zwangerschap en ik had ook heel vroeg een buik zodat iedereen kan zien dat ik zwanger ben.foto's in mijn album
     
  11. Kmbly

    Kmbly Actief lid

    4 jul 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    Bij mij zie je het ook echt !
    Maar niet dik het zit ook echt in het midden van me buik en hard.. echt heel raar maar toch leuk :D
     
  12. engel25

    engel25 Actief lid

    29 jun 2007
    205
    0
    0
    Ik ben nu ruim 8 weken en ook al een buikje. Dit is mijn derde zwangerschap. Ik heb nu vakantie en moet over twee weken naar mijn werk, durf mijn baas niet onder ogen te komen, die ziet het meteen.
     
  13. fokje

    fokje Fanatiek lid

    14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik had in het begin ook een stevige/dikke/opgezette buik
    toen weer wat ingezakt, en nu een echt baby buikje

    overig wel mijn eertse zwangerschap
     
  14. tiruja

    tiruja VIP lid

    28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    het zijn toch echt je darmen en je buikt bij een 2e ook sneller uit!
    Mijn eerste zwangerschap zag je pas bij 25 weken en bij mijn 2e zwangerschap zat ik vanaf week 8 al in positiekleding en met week 12 droeg ik al buikbanden.
     
  15. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    bereid je er maar alvast op voor ,word nog erger, nu voel je je een varken straks een olifant :)
     

Deel Deze Pagina