8 Weken zwanger en wisselende symptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sassie1981, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sassie1981

    Sassie1981 Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    2.889
    619
    113
    Hallo dames!
    Ik ben nu 8 weken zwanger en heb wisselende symptomen.
    Het ene moment heb ik zo'n beetje overal last van en het volgende moment voel ik weinig. Op dat soort momenten slaat de twijfel wel weer toe. Ik ben wel steeds moe
    Wil herkent dit?
     
  2. mamsam

    mamsam Bekend lid

    25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihihih jammer genoeg geen smiley die zn vinger op steekt.... maar ja hier ook wisseld. maar uit vorige zwangerschap weet ik... sit back and relax.... wat goed genaaid zit laat niet los:D
     
  3. Sassie1981

    Sassie1981 Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    2.889
    619
    113
    Hahaha.. die stomme twijfel ook..
     
  4. Damali

    Damali Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.236
    170
    63
    Hier hetzelfde, is normaal.
     
  5. Pianootje

    Pianootje Actief lid

    19 dec 2013
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook hetzelfde hoor! Gister en vandaag (bijna) nergens last van, alleen soms een klein beetje misselijk na eten. Maar eergister en de twee dagen daarvoor elke middag extreem moe en misselijk.
    Wat heerlijk om op dit forum alles kwijt te kunnen en andere verhalen te lezen.
     
  6. Dot

    Dot Fanatiek lid

    18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Hier ook, vrijdag kokhalzend op mijn werk en de autorit ernaartoe was al erg. En het weekend weinig last.
    Ik begon ook al weer te denken....
     
  7. Doortje81

    Doortje81 Fanatiek lid

    20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik heb ook weinig klachten en een beetje wisselend. Mijn borsten doen al twee weken helemaal geen pijn meer en ik ben nog geen een keer kotsmisselijk geweest. Wel wisselend wat weeïg en veel moe. Ik had 2 dagen geleden een goede eho en ben dus toch gerust gesteld! Kan dus heel goed heel normaal zijn weet ik nu!
     
  8. mama153

    mama153 Lid

    29 dec 2013
    87
    1
    8
    Haarlemmermeer
    zo raar hoe het wisselt. ene dag veel meer energie als op de andere dag. vind werken wel heel vermoeiend. werk op een kinderdagverblijf en wil nog niet laten merken dat ik zwanger ben omdat ik eerst wil weten of het hartje wel klopt. daarom wil je ook geen stapje terug doen maar soms wel echt nodig merk ik. hebben jullie ook van die pijnlijke steken in jullie buik? en plassen.. ik kan elk half uur wel gaan rennen!!
     
  9. Sassie1981

    Sassie1981 Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    2.889
    619
    113
    Is toch altijd fijn om te lezen dat anderen ook hetzelfde ervaren :)
    Af en toe wel wat steken in mijn buik. En niezen kan ook behoorlijk pijn doen.
     
  10. Lovely123

    Lovely123 Fanatiek lid

    28 nov 2013
    1.248
    224
    63
    Leiden
    Hier 6 weken zwanger en het lijkt wel alsof ik iedere dag iets anders voel.

    Maar het schijnt normaal te zijn dus zo te lezen..
     
  11. Pianootje

    Pianootje Actief lid

    19 dec 2013
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vandaag enorm beroerd! Stond op met een soort van migraine. Ik kreeg vlekken voor m'n ogen die steeds erger werden, gevolgd door knallende koppijn. Dit heb ik heel soms (2x per jaar of zo), maar daarna is het klaar. Nu nog steeds last en kan alleen maar slapen en af en toe wat water drinken. Ik hoop dat dit eenmalig was, want zo'n dag ben je niks meer waard.
     
  12. Sassie1981

    Sassie1981 Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    2.889
    619
    113
    Bleh die hoofdpijn is echt niet leuk he?
     
  13. Pianootje

    Pianootje Actief lid

    19 dec 2013
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee vreselijk. Een beetje misselijk vind ik niet zo erg. Maar met deze koppijn kan ik gewoon niks, alleen maar op bed liggen.
    Maar goed, het is nu net 1 dag, dus het hoeft niks te zeggen over de rest van mijn zwangerschap.
    Wel fijn om dit te kunnen delen hier.
     
  14. Sassie1981

    Sassie1981 Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    2.889
    619
    113
    Hoop dat het een eenmalig iets is geweest.
    Bij mij helaas niet, heb bijna dagelijks hoofdpijn.

    Hoe voel je je verder?
     
  15. Pianootje

    Pianootje Actief lid

    19 dec 2013
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dagelijks? Oej..dat hoop ik echt niet. Nu gaat het weer een beetje na 1 paracetamolletje en veel slaap. Kan jij wel gewoon werken en je dingen in/om het huis doen?
    Ik heb verder niet veel last. Had af en toe vlagen van extreme moeheid en misselijk, maar verder gewoon kleine dingetjes als gespannen borsten en ik voel m'n baarmoeder uitzetten of zo:)
    Dingen waarbij ik gewoon nog alles kan doen wat ik wil. Ook heb ik niet echt een drukke baan, dus dat scheelt ook.

    Wat doe jij tegen die hoofdpijn?
     
  16. Sassie1981

    Sassie1981 Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    2.889
    619
    113
    Moet eerlijk zeggen dat het mij soms wel belemmert hoor. Ik heb ook nog 2 kinderen, dus ik kan er niet altijd aan toegeven. Ik weet dat paracetamol mag, maar op de een of andere manier ben ik daarin toch wat terughoudend. Maar als het echt niet gaat, zal ik wel moeten :)
     
  17. Sassie1981

    Sassie1981 Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    2.889
    619
    113
    Oh ja die vermoeidheid en misselijkheid..blehh.. Vooral in de ochtend zo misselijk. Het is dan echt niet leuk om auto te rijden. Maar ja, de kinderen moeten toch weggebracht worden.
    Heb jij kinderen of wordt dit je eerste?
     
  18. Pianootje

    Pianootje Actief lid

    19 dec 2013
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit wordt ons eerste kindje!:)
    Super spannend dus allemaal. En overmorgen gaan we het onze ouders vertellen die voor het eerst opa en oma worden. Nu al zo'n zin in! Ben echt heel benieuwd naar hun reacties!
    Vandaag lijkt het of de hoofdpijn van gister toch weg is. Ik ben wel enorm moe, maar kan ook komen omdat het gister zo'n pijn deed, mijn hoofd. Het leek wel een soort migraine.
    M'n darmen rommelen ook zo nu en dan. En ik voel vooral 's nachts m'n buik uitzetten of zo. Het is helemaal niet prettig allemaal, maar ergens vind ik het ook prettig om wat te voelen, want dan weet ik tenminste dat er van alles gebeurt in m'n buik. Ik probeer echt van elk moment te genieten. En kijk wel stiekem heel erg uit naar de eerste echo (dinsdagavond 14 januari).
     
  19. Patruusje

    Patruusje Fanatiek lid

    12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Sjeeeees ik heb vandaag mijn eerste gevalletje echte misselijkheid gehad :( das dus gewoon echt niet leuk! Gisteren heel veel last van steken/kramp/rommelen in m'n buik... En vanmorgen na het douchen, blegh bijna overgeven, snel maar een koekje gegeten. Toen tegen de lunch weer flink misselijk (heeeeel veel gegeten) hopelijk is dat nu even voldoende :(

    Verder de hele tijd steekjes en prikkels in mijn buik en liezen... Me (.)(.) worden met de dag minder fijn om op te liggen in bed, mijn lichaam is blijkbaar druk bezig met blobje ;)
     
  20. Lindsey2014

    13 dec 2013
    53
    0
    0
    Ja bij mij het zelfde. Met 6 weken had ik een paar dagen geen last van mijn borsten, dus dacht mmm. Maar een paar dagen later kwam de pijn dubbel terug ! Ook voelen ze soms wat zachter en de andere dag weer heel hard. Mijn borsten zijn al een cup gegroeid. Had 80 c en nu pas ik 80 D amper. Maar ben wel 3 kilo afgevallen omdat ik me zo misselijke voel. Maar maak je geen zorgen om de kwaaltjes want die komen en gaan. :)
     

Deel Deze Pagina