9 dagen na miskraam een ovulatie? Kan dat zo snel?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loraintje, 23 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loraintje

    Loraintje Actief lid

    23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    Hoi! Ik heb een vraag en ik hoop dat er iemand is die hiermee bekend is of iets er over weet want ik word er geen wijs meer uit.

    Ik heb vorige week donderdag 13/4 na 5 weken mijn vruchtje verloren :(. Die donderdag heb ik met vlagen wat bloedingen gehad en daarna nog 4 dagen gedruppelt. Syptomen zijn al een week weg en mijn laatste zwangerschaps test om te kijken of het hcg er al uit was, was dan ook negatief.

    Nu voelde ik sinds eergister avond lichte steekjes in mijn onderbuik wat ik herkende als "ovulatie steekjes". Ik heb er gisterochtend meteen een ovulatie test tegenaan gegooit en die was positief.. zo ook vanochtend weer. HELP! Is dit normaal? Kan het zo snel, 9 dagen na een miskraam een ei te hebben? We zijn al wel weer sinds eergister aan het klussen maar ik weet niet of die ovulatie testen betrouwbaar zijn.

    Liefs
     
  2. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Als allereerste wens ik je heel veel sterkte met het verlies van je kleintje.

    Ikzelf heb voor mijn zwangerschap nu een vroege miskraam gehad en 13 dagen vanaf het begin van het bloedverlies had ik alweer een eisprong (mijn cyclus heeft zich direct weer opgepakt). Mijn zwangerschapstest was ook al heel snel weer negatief en ik had ook een knaller van een ovutest in handen; mijn temperatuur bevestigde een eisprong op de 13de dag.
    Als jouw testen alweer negatief waren en je ovutest nu positief is dan zit je eitje er inderdaad alweer aan te komen, of is althans een poging aan het doen.
     
  3. Loraintje

    Loraintje Actief lid

    23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw


    Bedankt voor je reactie!

    Als ik van mijn normale cyclus uit zou moeten gaan, dan zou ik inderdaad ook pas op de 13e of 14e dag een eisprong moeten hebben.

    Vind het zo verwarrend allemaal.. want lees ook her en der dat er misschien nog een kleine minimale hoeveelheid hcg in het bloed kan zitten waardoor de ovu test positief word. Ik hoop dat het mn ei is die er aan komt en dat het meteen raak is!
     
  4. Lysje90

    Lysje90 Actief lid

    29 jan 2017
    156
    13
    18
    Wat vervelend dat je dat hebt meegemaakt. Ik had bloedverlies op 9 maart en 11 maart vruchtje verloren met 5 weken zwanger. Enkele dagen erna had ik al een negatieve zwangerschapstest. 9 maart heb ik als eerste dag van mijn menstruatie moeten rekenen en op 28 maart had ik een positieve ovulatietest in mijn handen.

    Het zou dus goed kunnen dat je nu al een eisprong gaat krijgen en dag je lichaam zich dus snel oppakt :)
     
  5. Loraintje

    Loraintje Actief lid

    23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw

    Wat vervelend! Sterkte met het verlies!

    Ik hoop het heel erg. Hoewel ik 9 dagen na een miskraam wel erg vlot vind om een ei sprong te krijgen.
     
  6. Lysje90

    Lysje90 Actief lid

    29 jan 2017
    156
    13
    18
    Het is ook vroeg inderdaad maar het zou mogelijk kunnen zijn. Sommige hebben een korte cyclus en dan is je eisprong ook eerder. Door de miskraam kan de lengte van je cyclus in de war zijn.

    Ik hoop voor je dat het idd zo is en dat je lichaam zich zo snel herpakt heeft. Hopelijk lezen we binnenkort leuk nieuws :D
     
  7. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Graag gedaan! Als je gisteren een positieve ovutest had dan springt je eitje 24 tot 48 uur later, dan zou het bij jouw niet ver van je normale cyclus af wijken. Ik denk niet dat hcg nog invloed heeft op je ovutest want je zwangerschapstest was negatief. Een kleine hoeveelheid zou dan nooit een knal ovutest geven. :)
     
  8. Loraintje

    Loraintje Actief lid

    23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    Fijn te horen dat er mensen zijn die vertrouwen erin hebben. De ovu testen waren niet knallend maar slechts lichte streepjes.. heb een foto er van gemaakt.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  9. Lysje90

    Lysje90 Actief lid

    29 jan 2017
    156
    13
    18
    Je zou ook nog door kunnen testen, misschien kan die nog beter knallen!
     
  10. Loraintje

    Loraintje Actief lid

    23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    Ja ik ga door testen. Hopelijk word ie donkerder!
     
  11. Loraintje

    Loraintje Actief lid

    23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    Fijn die hoopvolle reacties. Geeft mij ook weer een beetje hoop! :)
     
  12. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Deze zijn inderdaad nog niet positief, dus ik zou zeker door blijven testen! Grote kans dat ie wellicht morgen of overmorgen alsnog gaat knallen. ;)
     
  13. maybee2

    maybee2 Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Ja het kan zijn dat je lichaam zich snel herstelt na een vroege miskraam. Bij mij was mijn eisprong ook eerder dan normaal. Het schijnt dat je vruchtbaarder bent na een miskraam ;)
     
  14. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Deze testen zijn nog niet positief. Dus het ziu kunnen dat je cyclus zich prima herpakt en je over een paar dagen je ei kunt verwachten. Ik zou wel even doortesten.
     
  15. Loraintje

    Loraintje Actief lid

    23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    verloskundige zei dat het eigenlijk nog veel te vroeg is voor een ei :( dat ik deze pas over 2 a 3 weken hoor te krijgen. Ook zei ze dat ik waarschijnlijk nog hcg in me bloed heb waardoor de testen lichte streepjes afgeven. Vanmiddag meteen bloed laten prikken en morgen de uitslag. Hoop zo dat ze er naast zit!
     
  16. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Ik zou indd nog even door testen! Ik had 14 dagen na Mn miskraam een positieve Ovulatietest en 4 weken later een positieve zw test en nu een heel lief dochtertje boven in de wieg! Het kan allemaal

    Succes!!
     
  17. Mommysince13

    Mommysince13 VIP lid

    7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Dit is niet waar hoor, ik had ook 10 dagen na de eerste dag van mijn miskraam een positieve ovulatietest en werd 26 dagen na de eerste dag van miskraam weer ongesteld (dus eisprong op dag 12 en 14 dagen daarna ongesteld)
    Je lichaam kan verraderlijk snel een cyclus opnieuw oppakken na een vroege miskraam
     
  18. Loraintje

    Loraintje Actief lid

    23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    Aaah wat fijn dat het al zo snel gelukt is!

    Ik ga heel hard hopen dat dat voor mij ook zo lekker vlot zal zijn! Ik ga lekker door met testen en klussen!
     
  19. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Dat is inderdaad niet helmaal waar. Ik heb afgelopen ronde ook een vroege miskraam gehad en had op dag 13 alweer een eisprong, waarmee ik nu alweer 7 weken zwanger mag zijn.
    Je lichaam kan een cyclus na een vroege miskraam echt snel weer oppakken!
     
  20. Loraintje

    Loraintje Actief lid

    23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw

    Oooh super blij voor jou! Gefeliciteerd!

    Morgen krijg ik de uitslag van mn hcg bloedtest dus dan zal ik 100% zeker weten dat die streepjes niet daardoor op die ovu testen verschijnen. We gaan er gewoon weer voor deze maand en hopen dat ik over een aantal weken ook een positieve test in mn handjes heb!
     

Deel Deze Pagina