Aaargh muggen! ..enzo..

Discussie in 'De lounge' gestart door Wilma, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    0
    0
    Uithoorn
    Even lekker klagen hoor...Heb nu niks beters te doen (6:00 uur)
    Ben al vanaf n uur of half 4 wakker. En om kwart over 4 ben ik maar naar beneden gegaan. Kon niet slapen en stikte van de dorst en de honger. Had t zuur en naja...lag me op te vreten omdat iedereen zit te wachten met weer eens langs komen tot ik bevallen ben terwijl ik me overdag dood verveel omdat ik nergens meer heen ga (kind is niet ingedaald en ben als de dood dat mn vliezen midden in de winkel breken en ik daar dan moet gaan liggen ivm navelstreng) en ik zie dus geen mens meer buiten mn kinderen, mn man en mn moeder.
    Als dit kindje nog lekker ff blijft zitten zie ik zo nog eens 3 weken niemand.
    En bij die gedachte kwam dan nog eens de ergernis over mn vader bij. Die is zo geintereseerd in zn derde klein kind (wat waarschijnlijk zn eerste kleindochter wordt) dat hij fijn een reisje naar Rome geboekt heeft zodat hij de paus kan zien. Net in mn 42ste week.... :(
    Hij kan al nooit de moeite doen om langs te komen (ok t is n eindje reizen met trein en bus...maar toch ben zn enige dochter EN zwanger van zn 3e kleinkind) Komt nooit voor geen enkele gelegenheid langs. Zelfs niet voor verjaardagen van de kinderen. En nu dit weer....
    "dan zie ik hem (de baby) nog wel n keer..." Zei hij toen ik t over lease auto's had en dat we er allemaal in moesten passen anders konden we niet bij hun langs.
    Mja pa...ooit wel eens dan :evil:

    :cry:

    Dus... om mn gedachten op n ander spoor te brengen ben ik maar achter mn pctje gaan zitten met n boterhammetje en n glas melk.
    Nou hebben we boven een fantastisch fijne klamboe. Uit een kampeer winkel en hij is van boven net zo breed en wijd als t bed en valt dus als n gordijn rond ons enorme 2 persoons bed.
    Geen mug die nog bij me kan dus! Tenminste als ik in mn bedje lig.
    Maar ik zit dus nu beneden....
    En de muggen ook....
    AAARGH!
    Wordt echt levent opgevroten hier!
    Over n uurtje is de rest ook wakker. Dan moet iedereen en alles weer naar school/werk. En gaat mn moeder weer verder met dr plaats vervangende nesteldrang (ze heeft 2 grote hobbies...orchideen opkweken en poetsen...ik heb geen orchiedeen ...dus...)
    Zit me nu dus af te vragen of ik nog naar bed zal gaan. Ben ik van die ^&$&^$%^$ muggen af die mn benen en armen lek aan t prikken zijn. Maarja, dan lig ik net lekker te slapen en gaat de wekker....
    ...zucht... :rolleyes:

    Wat jullie met die melding moeten?
    Euh..tja... :oops:
     
  2. bouchere

    bouchere Niet meer actief

    goedemorgen vroege vogel,
    dat is niet leuk van je vader,het is toch zijn kleinkind
    of het nu de eerste is ,of de 20e.
    het is en blijft een rijk bezit toch?
    en de muggen?dat wordt ...of in je bed kruipen,op muggen jacht gaan.
    of citroen olie aanschaffen(tokotoline olie helpt ook goed)


    groetjes

    diana
     
  3. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    0
    0
    Uithoorn
    Ben toch maar blijven zitten ondanks de mugjes.
    Ga zo nog ff mn bedje in (nu net iedereen op is :))
    Kijken of t me ng ff n paar uur lukt om te slapen.

    tokotoline nog nooit van gehoord!
    Waar haal je dat?
    Had voor heen van die citroenspul van de kampeer winkel. Die hielp wel wat maar onze muggen zijn er schijnbaar niet echt van onder de indruk en steken me nog :(
    Enige wat helpt is om oma naast je te hebben zitten. Dan wordt die geprikt en niet jij :)

    En tja mn vader...weet ook niet meer wat ik er mee aan moet.
    Aan de eene kant geeft hij steeds geld enzo omdat hij dingen van vroeger goed wil maken.
    En aan de andere kant doet hij dan weer zo...
    Komt op mij over alsof hij t wel goed wil maken maar er niet teveel energie in wil steken ofzo :rolleyes:
     
  4. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.981
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Goedemorgen....jeetje dat is echt geen leuke opmerking van je vader!
    Komt lekker geinteresseerd over. Met geld maak je geen dingen goed, dat kan je alleen doen door er voor mensen te zijn.
    Waarschijnlijk heb je wel genoeg andere mensen die wel interesse in je hebben.
    Misschien kan je wat familie of vrienden bellen, of ze een keertje bij jou willen langskomen. Anders worden de komende weken inderdaad erg lang.

    En wat die muggen betreft...heel herkenbaar.
    Hopelijk slaap je nog een paar uurtjes.
     
  5. bouchere

    bouchere Niet meer actief

    die olie haal je gewoon bij de drogist ,zit in zo'n buisje.
    hoef je maar een klein beetje op te doen en muggen blijven weg.
    je kan het ook bij een kaarsje in druppelen.
    en als je verkouden bent ,krijg je heel wat meer lucht als je iets van dat opsmeert.
    moeilijke situatie waar je in zit meis,zou niet weten hoe ik zou reageren.
    lijkt me niet echt makkelijk en vooral niet nu je tegen de datum aaloopt.
    sterkte meis.

    groetjes
    diana

    oja .............slaap lekker :)
     
  6. MamaSon

    MamaSon Niet meer actief

    Hoi wilma,

    Ik moest glimlachen bij het lezen van je berichtje. Zo heb ik ook vaak gezeten in de laatste weken van de zwangerschap. Niet kunnen slapen en je dan opwinden over van alles en dan maar uit narigheid naar beneden en wat eten en computeren...hormonen gieren door je lijf ;)
    Laat die pa van je maar even, richt je nu op jezelf. En GA gewoon lekker de deur uit, niet zo bang zijn en het zo voor jezelf minder leuk maken. Geniet nog even (wordt mooi weer deze week!). Straks als de kleine er is zit je weer een week of twee binnen en heb je spijt dat je nu niet lekker de deur uit bent gegaan!

    Nog succes hé met de laatste loodjes!
     
  7. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    0
    0
    Uithoorn
    Zo weer n nachtje wel geslapen (en dus zonder muggen..maar met tig muggebultjes)

    Heb gister nog even zitten kijken in mn agenda. En kwam er achter dat ik me verkeken heb op de tijd dat mn pa gaat. Hij gaat dus net 3 dagen nadat mijn 42 weken zijn afgelopen.
    Maakt kwa zijn reactie niet veel goed (maakt hem net zo ongeintereseert). Maar nu zit mn moeder ook niet zo op een schupstoel dat ze optijd terug moet en mij dus achter moet laten. Want mn pa heeft 2 linker handen dus had ze terug gemoeten om zijn koffer in te pakken. En dan had ik geen mantel zorg/kinderoppas meer.
    Heb nml nog 2 kinderen van 9 en 10 en als ik ineens naar t ZH moet om te bevallen...tja moet je ze toch ergens laten.
    Heb hier verder niemand in de buurt wonen die dat zou kunnen. Zeker niet als ik ineens snachts aan de gang ga bvb.
    En dan had ze daarna wel weer terug gekomen. maar met haar hond.
    En dat is n niet gecastereert mannetje. En laat mijn niet gestiriliseert vrouwtje (willen n nestje met dr) nou net eergister ineens loops zijn geworden...
    Zou erg ingewikkelt geworden zijn.


    Maar nee de deur uit doe ik niet echt meer....durf ik echt niet. Of t moet met mn man mee zijn. En die werkt door de weeks.
    Mn moeder is zo'n stress kip. Als ik met haar ga en er gebeurt iets dan moet ik haar kalmeren ipv dat zij mij helpt :p

    En ja mensen langs vragen. Ik heb het de eerste weken geprobeert maar of ze reageren er niet op of hebben helaas iets anders te doen.
    En ik snap van mn vriendin wel dat ze t druk heeft. Ze werkt EN doet n zware opleiding en dan moet er ergens nog tijd vandaan gehaald worden voor dr vriend en familie.
    Familie heb ik verder niet op mn ouders na. En naja ons mam is er en ons pap... dies er nooit geweest.
    Mn schone ma en pa zijn schrikbarent snel oud aan t worden ineens en wonen in Harlingen (friesland). En zijn volgens mij nog aan t bijkomen van die anderhalve week dat ze mn 2 andere kinderen op logee hadden :)
    Schone zus woont ook erg ver weg (nog eens anderhalf uur verder als mn schoon ouders)....en de rest van mn vrienden eigenlijk ook allemaal...
    Dus snap wel dat ze niet ff langs komen. Maar aan de andere kant...
    :(

    Ik zal die olie eens gaan uitproberen. Kijken of onze mugjes die ook niet fijn vinden (of iig minder fijn zodat ze mn man eens n keer pesten ipv mij :) ).
    Heb iig vandaag genoeg te doen. Mn moeder vond t n goed plan mn slaapkamer kasten onderhanden te nemen. En daar moet ik bij zijn want zij weet niet wat weg kan.
    Ik zweer jullie...ZIJ heeft nesteldrang ipv ik :)
    Alles blinkt en is schoon hier.. En mn moeder maar paracetamol slikken zodat dr rug niet zon pijn doet. Eigenwijs mens is het (goh heb ik t toch niet van n vreemde...)
     

Deel Deze Pagina