Aambeien??? Of wat anders?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door BeebieBeeb, 25 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieBeeb

    BeebieBeeb Fanatiek lid

    6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hoop het ook voor je! Ik kon me er ook écht niks bij voorstellen tijdens de zwangerschap hoor! Was een drama!

    Straks met BV zéker genoeg drinken, vezelrijk eten en gauw weer een beetje proberen te bewegen. En desnoods iets erbij slikken of drinken om het nog meer te bevorderen. Roosvice laxo ofzo.. en je zwangerschapshormonen verdwijnen langzaam dus dan komt het vast en zeker goed!!
     
  2. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    Een drama dat je eigenlijk in eens niet meer normaal naar het toilet kon?
    Drinken en bewegen komt wel goed, ben soms wat gek, heb vandaag nog 45 km gefietst, ben alleen wel gesloopt hoor. Vorige week werden de darmpies actief na het fietsen mag nu ook wel haha.
     
  3. BeebieBeeb

    BeebieBeeb Fanatiek lid

    6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ja tijdens de zwschap een drama en nu prima. Ik kon me niet voorstellen dat het weer goed zou komen. Maar het kan dus echt.
    Succes iig :)
     
  4. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    Is ook niet zo gek toch, zoveel weken achter elkaar elke keer zolang op de pot en of een resultaat waar je U tegen zegt of een resultaat dat je denkt NOU NOU zat ik hier nu zolang voor op de pot.:mad:
    Ben wel blij voor je dat je weer eens normaal kan, gewoon moeten en gaan in 5 minuten.:):):)

    Voor mezelf moet ik zeggen, beweeg ondanks dat het meer en meer moeite kost gewoon genoeg. Merk wel dat de veranderingen van de laatste tijd vrij positief werken, het is echt geen 5 minuten werk maar het is niet meer dat het echt bakstenen zijn.:oops:
     
  5. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    Kan jouw geen bericht meer sturen maar hoe gaat het met jouw?

    Hier als alles goed is nog 5 weekjes, laatste loodjes zijn wel zwaar, je mag als jij dat wel kan bij ook een pb sturen
     

Deel Deze Pagina