Aan de stand v/d buik geslacht te zien of fabeltje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dayenne, 24 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dienares

    Dienares Actief lid

    23 jul 2008
    255
    0
    0
    Wel naar dan dat je lichaam de kleur van je borsten veranderd, maar je geen BV kan geven. Net als ik met mijn kleintje. Snik, wil(de) het heel graag, maar was niet mogelijk, 1 borst wilde hij niet pakken en BV geven uit alleen 1 borst is niet leuk, vooral als er geen melk meer inzit en kindje nog honger heeft. En dan de andere kolven, dat zit er niet altijd in, vooral niet als je niet thuis bent. Loop je met 1 lege borst en 1 volle borst.
    Zie je dat al voor je?
    (dit bedoel ik dus met trauma)
     
  2. dayenne

    dayenne VIP lid

    14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Goh zeg Dienares das echt vervelend ja!
    Waarom wilde hij 1 borst niet pakken dan? Of weet je dat niet? Ligt het aan je borst of aan je kleintje?
     
  3. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Grote fabel. ik heb die bakerpraatjes een tijdje geleden eens opgezocht, (er zijn er meer dan alleen de stand van je buik, zoals bijv ook of je pukkels hebt, zin in zoet of hartig, enz).
    Volgens m'n buik zou ik dus een jongen moeten krijgen, maar het is een meisje.
    En als ik afga op de andere bakerpraatjes: ik voldoe aan een aantal voor een meid en aan een aantal voor een jongen, dus: echt GROTE ONZIN! :-D
     
  4. dayenne

    dayenne VIP lid

    14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Dank je voor je reactie Rozemarijke!

    Haha ik ga haar dit onder dr neus schuiven, ik hoop dat ze er dan over ophoudt! :D
     
  5. Magdalena6

    Magdalena6 Fanatiek lid

    5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    ik draag het rondom..hahaha , kan niet zeggen echt naar voor maar ook niet echt opzij.. dus rondom.. en hier krijgen we een kleine meid !
     
  6. dayenne

    dayenne VIP lid

    14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Bedankt voor je reactie Magdalena.

    Gefeliciteerd met je kleine meid!
     
  7. Mamasu

    Mamasu Fanatiek lid

    10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Ehm... met dat moederinstinct kun je er ook aardig naast zitten hoor! Ik was bij de eerste ook overtuigd dat ik een meisje zou krijgen. Was mooi een jochie! De echo liet geen twijfel over.

    De tweede keer had ik werkelijk geen idee. Dat werd een meisje!
     
  8. dayenne

    dayenne VIP lid

    14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Haha ooh oeps! Hmm ja dan wordt het toch echt afwachten...

    Mijn moeder had het wel goed met haar instinct...Bij alle 3 dr kids. Dus misschien heb ik het geërfd van haar :).
     
  9. Noatje

    Noatje Fanatiek lid

    12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik draag heel erg breed (opzij) maar ik krijg toch overduidelijk een jongetje :)
     
  10. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik draag het recht naar voren maar de echo zegt een meisje..;)
     
  11. Magdalena6

    Magdalena6 Fanatiek lid

    5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    dank je dank je ! jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap ! maar weet je ook al wat het wordt .. of dan nog nie ?!
     
  12. dayenne

    dayenne VIP lid

    14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Dank je wel! :D

    Nee ik weet het nog niet, hopelijk 16 september! En dan mag iedereen het weten hoor haha.
     
  13. Magdalena6

    Magdalena6 Fanatiek lid

    5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    dus je wil het wel weten .. oei nog een paar weekjes dus .. spannend hoor ! ;) en heb je al een voorgevoel .. ? ;) nou dat zegt ook niet altijd iets , :rolleyes: wij dachten zelf dat het jongen zal zijn maar nee toch een meisje ! :) maar reuze blij hoor ! :D dus nu de weken aftellen.. ;)
     
  14. dayenne

    dayenne VIP lid

    14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik heb een heel sterk gevoel dat het een meisje is!

    Vriendlief twijfelt nog....soms denkt ie een jongen, en soms een meisje haha.

    Ja nog 3 weekjes...duurt me allemaal veel te lang haha! Ik begin nu wel een beetje ongeduldig te worden. Haha erg he?
     
  15. Magdalena6

    Magdalena6 Fanatiek lid

    5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    je vriend kiest voor de veilige weg , ;) lekker makkelijk.. :p kan je alle kanten mee op.. maar dat is heeeeeeeeeeeeeel normaal hoor dat je al ongeduldig begint te worden.. ! ;) allemaal fase's in de zwangerschap..
    eerst hoop je dat alles goed met je zwangerschap , dan krijg je de schopjes enzo , de 20 weken echo , en daarna aftellen naar de bevalling..!
    meid , de mooiste tijd krijg je nog.. :D rond de 20 weken en de weken die volgen is toch wel het moooist ! :) ben benieuwd voor je wat het wordt! ;) laat het me weten .. :D
     
  16. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.874
    7.641
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Moet je het rijtje wel afmaken he... :)

    eerst hoop je dat alles goed met je zwangerschap , dan krijg je de schopjes enzo , de 20 weken echo , dan de harde schopjes, dan de trappen, dan de ellebogen in je ribben, dan gekneusde ribben, dan last van urineverlies, dan slecht slapen, dan krampen en dan de bevalling


    :)
     
  17. Magdalena6

    Magdalena6 Fanatiek lid

    5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    hahaha , :) ja dat komt er ook allemaal bij kijken maar nu je toch begint , ;) je vergeet er nog 1, MAAGZUUR ! :confused: ik had ook alleen maar de leuke dingen neer gezet he ?! ;) :) wou ik dayenne de leuke kanten laten lezen ;) maar jij het voor haar wel angstiger.. :)
     
  18. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Hier precies hetzelfde.
    Men zegt ook steeds, oh het is vast een jongetje.
    Lijkt me stug aangezien 3 doktoren al gezegd hebben dat het een meisje is :)
     
  19. Angela2009

    Angela2009 Niet meer actief

    Bij mij klopt het toevallig wel want ik draag alleen maar naar voren en ben zwanger van een jongen. Je ziet van de achterkant niet eens dat ik zwanger ben, het is bij mij echt alleen buik en verder niks!

    Veel mensen zeggen ook tegen mij, jij krijgt vast een jongen dat kan ik aan je buik zien.

    Het is een fabeltje maar ik moet wel zeggen dat het toch wel vaak klopt als ik naar mijn vriendinnen kijk enzo.

    Maar het blijven bakerpraatjes en het heeft echt niet met het geslacht te maken hoe jij je kindje draagt.

    Alle bakerpraatjes wezen in het begin op een meisje bij mij en iedereen was er van overtuigd dat ik een meisje zou krijgen, maar het is toch echt een jongentje dus ja het zijn overduidelijk bakerPRAATJES!
     
  20. Pila79

    Pila79 Bekend lid

    4 dec 2007
    978
    0
    0
    Ik heb ook een puntige buik, heb nog gewoon een taille (van achter zie je niet dat ik zwanger ben) en er zit toch echt een meisje in :) Vriendinnetje van mij precies hetzelfde, tot het eind toe, vreselijk vooruitstekend buikje, maar toch echt een meisje geworden. 3 kennissen, tonnetje rond, dus ook aan de zijkant en alledrie een jongetje. Wij doen de bakerpraatjes dus omgedraaid :)
     

Deel Deze Pagina