Aan welke tips hier op Zwangerschapspagina heb je echt wat gehad?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jinxx, 13 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jinxx

    Jinxx Fanatiek lid

    12 jan 2014
    1.934
    916
    113
    Ik was zonet bezig om m'n wenkbrauwen op te maken met Anastasia dipbrow en toen bedacht ik me hoe blij ik ben dat ik dit heb ontdekt, mogelijk gemaakt door andere ZP- leden :) Dus toen vroeg ik me af: aan welke tips hebben jullie wat gehad die je op ZP gekregen hebt? Ik heb ondertussen al een heel lijstje:

    - Anastasia dipbrow
    - Tanningmousse van St Moriz
    - Foundation van Creative Cosmetics
    - Oogpotlood vd HEMA
    - MAC lippenstift
    - M'n winterjas van Naketano :D
     
    Vitamientjuh, Baileyy en Adje vinden dit leuk.
  2. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.475
    24.334
    113
    De microvezeldoeken van Cleaning Academy
    Mijn crockpot, wat ben ik blij met dat ding!
    Tanning mousse van St Moriz
     
    tessa321 vindt dit leuk.
  3. In your eyes

    In your eyes Niet meer actief

    Hoe je sowieso schrijft
    De naam van mijn dochter
     
    fafa vindt dit leuk.
  4. In your eyes

    In your eyes Niet meer actief

  5. Jinxx

    Jinxx Fanatiek lid

    12 jan 2014
    1.934
    916
    113
    Crockpot? Wat is dat?
     
  6. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.475
    24.334
    113
    Haha, zo gaat dat dus :D

    Een crockpot is een slowcooker. Daarin 'gooi' je 's morgens je ingrediënten en 's avonds is je eten dan klaar. Dan moet je er soms nog wat aardappelen of rijst oid bij koken, maar voor de rest ben je klaar. Door de lage temperatuur gaart je eten langzaam en trekken alle smaken goed in. Ik maak er in: stoofvlees, pulled pork of pulled chicken, soep, pastasaus, gehaktbrood, gestoofde groente, drumsticks, etc.
    Vereist dus wel een iets andere planning. Zo snij ik 's avonds dan bv even de groenten en/of vlees voor, zodat het 's morgens op kan. En dan ruikt het de rest van de dag heerlijk in huis :D
     
    Be Happy, Jinxx en Ysabella vinden dit leuk.
  7. Adrianna

    Adrianna Niet meer actief

    Ook nog tips hoe ik mijn vriend wijs ga maken dat we dit (na het zoveelste kookding) echt nodig hebben? :p
     
    Ysabella, LolaBloem en maartje84 vinden dit leuk.
  8. Jinxx

    Jinxx Fanatiek lid

    12 jan 2014
    1.934
    916
    113
    Haha, ik vind het toch wel klinken als nog steeds veel gedoe eigenlijk ;)
     
  9. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Maar niet meer dan als je het 's avonds nog moet doen toch? Het gaat er nu om wanneer je de groenten snijdt: vlak voor het eten, of na het eten voor de dag erna.
     
  10. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.475
    24.334
    113
    :D Als het een 'vleesman' is zou ik het daarop gooien. Stoofvlees is echt verrukkelijk! En pulled pork, jammie! En financieel: hij verbruikt heel weinig stroom. Ik geloof dat een uur oventijd evenveel stroom verbruikt als 8 uur slowcooker.

    Haha, ja je moet nog steeds het werk ervoor doen, je planning verschuift alleen. Maar ik vind het vooral praktisch, omdat ik nu rond spitsuur niks of niet veel meer hoef te doen. Heel handig met een ondernemende dreumes en sportende kinderen. En voor werkende ouders ook ideaal als je thuiskomt en het eten is al klaar.
     
  11. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Nooit van gehoord. Die wil ik ook! Dit vind ik dus een goede tip waar ik wat aan heb :)
     
    Adje vindt dit leuk.
  12. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    haha wat een leuk topic. Ik ga die genoemde dingen even bekijken. Tanning spray? die jas? ik word nieuwsgierig ;)

    Ik heb voor de geboorte van mijn dochter die Zensy kruik gekocht en ide alu dingen niet meer gebruikt. Ideaal!!!!!!
     
  13. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    @Jinxx haha ik heb ook net een winterjas van naketano besteld. Straks hebben we dezelfde :p

    @Adje je hebt me overtuigd, ik heb ook net een crock-pot besteld. Ik wil al langer stoofpotjes gaan maken maar kom er maar niet aan toe omdat ik nooit zo lang bij het fornuis kan blijven staan. Ik zag in een ander topic welke je hebt. Ik heb er wel eentje besteld waarmee ik ook eerst kan aanbakken, als ik de recepten zo zie moet je toch vaak eerst even het gehakt rulbakken of een uitje stoven of zo, toch wel fijn als dat dan ook in dezelfde pan kan (ook voor behoud van smaak).

    Weet je toevallig nog lekkere recepten voor (thaise) curries? Ben ik zo'n fan van!

    Ben heel benieuwd, morgen komt hij al :)
     
    Adje vindt dit leuk.
  14. steenbokje

    steenbokje Fanatiek lid

    24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Leuk topic! Ga meteen wat producten checken hihi

    Ik heb de naam van mijn dochter door dit forum gevonden.
     
  15. Jinxx

    Jinxx Fanatiek lid

    12 jan 2014
    1.934
    916
    113
    Elaysa neem ik aan gezien je onderschrift? Wat leuk, ik heb een vriendin die heet Eliza en haar naam spreek je ook zo uit :thumup: Leuk die andere schrijfwijze
     
  16. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.475
    24.334
    113
    Wat leuk! Ik heb nog geen curry gemaakt. Maar ik denk dat ik mijn standaard manier dan ombouw tot slowcookrecept. Dan kippendijfilet ipv kipfilet en dan voor de rest alles in het apparaat en een uurtje of 4 opzetten.
     
  17. steenbokje

    steenbokje Fanatiek lid

    24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ja klopt haha, stond hier inderdaad ook anders geschreven. Wij hebben bewust voor een andere schrijfwijze gekozen :D
     
  18. Mop81

    Mop81 Fanatiek lid

    9 nov 2013
    4.051
    2.431
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Die kruik heb ik ook. Heerlijk!
    Gebruik hem zelf altijd.
    Zet hem aan 5 min voor ik m'n bed in ga mmmmm.

    Enne. Werd ook nieuwsgierig naar jas. Heb er ook een besteld :thumup:
    Top topic :D
     
  19. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Sudocreme gebruiken tegen scheer irritaties :roflmao:
     
  20. tessa321

    tessa321 Fanatiek lid

    13 feb 2013
    1.006
    157
    63
    Gelderland
    Ga ik gelijk proberen haha die tip kende ik nog niet.

    Verder door dit forum ook erg fan van de cleaning academy doekjes en ondertussen ook de dweil.

    Door dit forum ook aan de broodbakmachine geraakt.

    En vanaf maandag gaat de knop weer om en moeten de kilo's eraf... Dankzij prachtige foto's van een medelid.
     
    XmoonlightX vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina