Weet het gewoon niet meer...

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Liekje22, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje22

    Liekje22 Actief lid

    20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Ik zal maar meteen met mijn verhaal beginnen. Er was al een tijdje iets niet pluis met de relatie tussen mij en mijn (ex) vriend. Nu ex! Wij zijn definitief uit elkaar. En dat is misschien maar beter ook! Moeilijk, maar het best voor mij en mijn kindje. Gister kreeg ik ineens een smsje dat voor een vriend van hem bedoelt was. Er stond in dat mijn vader mij niks mocht doen, anders gaat hij (mijn ex) hem iets aan doen. Ook stond erin dat ik sex zou hebben met mijn vader. Wat dus echt onzin is. Dat werd ookal gespeculeert in de familie. De baby zou namelijk van mijn eigen vader zijn, hoe komen ze erop! IK weet dat het niet zo is, maar toch is het niet leuk om elke keer weer te horen. Vannacht was het weer raak en kreeg ik weer een smsje. Meneer had een abbo van mij, wat ik had laten blokkeren, gewoon gedeblokkeert en smste daarmee. Heb hem net weer geblokt. Stond er in het berichtje dat er gasten in de buurt van ons huis zijn, en die mijn pa iets aan willen doen. Dus ik heb mijn vader wakker gemaakt en we hebben de politie gebelt. Om 8 uur moeten we aangiften doen, want dit gaat gewoon te ver. Daarnaast speelt het feit mee dat hij vuurwapens heeft, en ik nogal bang ben op dit moment. Ook ga ik ervoor zorgen dat hij bij die kleine uit de buurt blijft, want dat is absoluut niet veilig! En dus ook maar jeugdzorg bellen, omdat ik bij mijn ouders woon en wat en hoe ik dit het beste kan aanpakken, want zelf kom ik er op dit moment niet uit.

    Zo wat een verhaal he? Tja er gebeurt nogal veel! En moest het echt ff kwijt, geeft mij weer wat lucht.
     
  2. Shyness

    Shyness Bekend lid

    17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Wat een verschrikkelijk verhaal meid *dikke knuffel*

    Ik denk dat je er het beste hebt aangedaan door hem te verlaten, het beste voor jou en je kindje! Dat is het allerbelangrijkste nu.

    Goed dat je naar de politie bent geweest, zoiets moet je zeker angeven. Sterk van je

    ik hoop dat hij je hierna gerust zal laten en dat je je nog kang enieten van je laatste maanden zwangerschap!

    x
     
  3. Vlerkje

    Vlerkje Actief lid

    14 jun 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    Wat een verhaal...

    Maar roddels dat iemand seks heeft, of zelfs zwanger is van haar bloedeigen vader komen toch ergens vandaan? Heb je enig idee waardoor dit is ontstaan? Het lijkt mij echt vreselijk wanneer mensen zulke dingen over je zeggen...

    Stel de politie op de hoogte van al dit sms- en belverkeer, en wellicht is het handig om je gehele verhaal met bijbehorende achtergrond bij de politie te deponeren. Mocht er dan daadwerkelijk iets gebeuren, dan komen zij vaak ook net wat sneller in actie.
     
  4. Liekje22

    Liekje22 Actief lid

    20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Ja idd die roddels komen ergens vandaan. Ze komen uit mijn familie. Al vanaf het moment dat ik zwanger ben, denken ze dat, omdat mijn opa insest gepleegt heeft met mijn vader zijn zussen. Gingen hun ervan uit dat het ook zo was. En nu gaat de hele wereld rond dat ik een seksuele relatie met mijn eigen vader zou hebben. Ik ben dus gedwongen om een dna test te laten doen, om dit tegendeel te bewijzen. Het is echt niet leuk om te horen en keer op keer weer een klap in je gezicht. Ik heb gewoon een goede band met mijn vader, daar is toch niks mis mee? Mijn vader is er ook erg van ontdaan.

    We zijn bij de politie geweest, en er is een melding gemaakt voor bezoek op locatie, zodra wij 112 bellen, komt er een auto. Dit is al de 2de melding deze week, want ik heb ook al gebelt.

    Het is moeilijk en zal zwaar worden, maar ik kies voor mijn kindje en dat is voor mij op dit moment het allerbelangrijkste!
     
  5. loopy

    loopy Fanatiek lid

    23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    kun je tegen degenen die dit beweren geen aangifte doen wegens smaad? ik vind zo'n beschuldiging echt niet normaal
     
  6. rainbow1984

    rainbow1984 Actief lid

    2 mrt 2008
    383
    1
    0
    jeetje wat triest dat mensen zo je leven aan het verzieken zijn! ik zou echt zo kwaad en verdrietig zijn. je eigen familie nota bene...

    je ex moet toch weten dat die verhalen niet juist zijn? anders had je het wel gezegd toen jullie nog samen waren... anders had je toch moeite gehad met het aangaan van een sexuele relatie met je ex?

    heel veel sterkte, voor jou en je kindje.
     
  7. Female24

    Female24 Fanatiek lid

    15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    wat n mafketel
     
  8. Niet meer actief

    Sterkte Liekje,

    Inderdaad niet bepaald leuk om te horen. Wat een mafkezen!
    En schrijf het hier maar lekker van je af hoor. Dat lucht zeker op!

    Sterkte!
     
  9. Liekje22

    Liekje22 Actief lid

    20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Nou zat ik even na te denken, na alles wat er de afgelopen tijd gebeurt is. Hij heeft de baby wel erkent, maar hij is onder curatele gesteld. Nu zei zijn curator dat alles van de laatste 3 maanden nietig verklaard word. Nu zijn ze aan het uitzoeken of dat ook geld voor de erkenning. Hij is namelijk erg gevaarlijk. Heeft een strafblad, vuurwapens, en snel geneigd agressief te reageren. Wat moet of kan ik hieraan doen? Want ik wil mijn kind echt niet bij zo'n figuur achterlaten. Krijg er nu al de kriebels van.

    Verder heb ik mijn vk gebelt, want had weer erg last van harde buiken en nog steeds... pfffffff word er niet goed van! Gelukkig doen ze geen pijn, maar tis wel vervelend. Ik moet nu echt rustig aan gaan doen... En dat is best wel moeilijk, met zoveel stres en spanning. Was al bezig met het ledikantje en commode inrichten enzo, morgen vast kleertjes wassen, misschien beetje afleiding. Ik woon op dit moment ook thuis, dus ben gelukkig ook niet alleen!
     
  10. Liekje22

    Liekje22 Actief lid

    20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Leuk hoor, meneer heeft aangifte tegen me gedaan. Krijg net met de post een brief van de politie dat ik me moet melden voor een verhoor als verdachte. Snap echt niet wat ik gedaan heb hoor! Maar krijg er toch de zenuwen van! Het geeft me een raar gevoel. Ik heb helemaal niks gedaan. Het enige dat ik gedaan heb is hem de toegang tot het tel abbo ontzegt omdat het mijn abbo is. Daarmee doe ik toch niks verkeerds? Echt raar hoor, maar goed als hij het zo wil. Ik kan er ook nog wel een boekje over hem open doen! Heb bedreigingen al naar me hoofd gehad dus dat zou geen probleem moeten zijn....
     
  11. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    meid ik zou even bellen waar de aanklacht van isop welke grond op staat in de brief?.ik zou je ook gelijk veilig stellen dat het abbo op jouw naam staat.ik zou ook gelijk aangigte doen van wapenbezit bedrijging aggresief gedrag tegen over jou (heeft hij jou geslagen?) enz overal waar je hem op kan pakken pak je hem ook doen hoor.
     
  12. Liekje22

    Liekje22 Actief lid

    20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Ja nou ik heb niks te verbergen hoor. Het abbo staat op mij naam, maar meneer probeerde een nieuwe simkaart te vragen, maar ik heb er een wachtwoord voor laten zetten en die weet hij niet en dus geven ze hem geen info. Hij heeft een wapenvergunning. Een wapen lag hier, omdat die uit zijn auto kwam en die heeft mijn vader gister op het politiebureau afgegeven. Hij heeft mij een keer een duw gegeven en bijna geschopt toen hij kwaad was.

    Van die bedreiging is al aangifte gedaan. En er staan bij de politie ook al 2 meldingen in de computer, dat zodra wij 112 bellen er ook meteen een auto aan komt.

    Ik ga er maandag ook achteraan want dit kan gewoon niet. In de brief van de politie staat dat ik verhoor word als verdachte. Maar van wat echt geen idee. Ben benieuwd.
     
  13. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    kun je niet bellen naar 0900 tuig om dat te vragen?
     
  14. Liekje22

    Liekje22 Actief lid

    20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    K heb net de politie gebeld, maar degene die mij dat kan vertellen is niet aanwezig. Ik moet maandag terug bellen, dan hoor ik wat de aanklacht is.
     
  15. Liekje22

    Liekje22 Actief lid

    20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Word er in ieder geval niet goed van! Het geeft zoveel stress. Heb alweer sinds 3 dagen behoorlijk veel harde buiken. Vandaag ook weer, en steeds meer lijkt wel. Dus heb net de vk gesproken en kan straks ff langs komen en worden er ff naar gekeken, waarschijnlijk word er daarna ook een ctg gemaakt. Echt allemaal door de stress. En echt rust krijg je er ook niet van.... :rolleyes:
     
  16. Tacha1987

    Tacha1987 Fanatiek lid

    14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Belgiƫ - Antwerpen
    Wow wat heftig allemaal. Je kan toch niet zomaar een aanklacht tegen iemand maken ?
    Ben heel benieuwd wat ze maandag zeggen!
    Hou je sterk meid en probeer je gedachten te verzetten!
     
  17. Liekje22

    Liekje22 Actief lid

    20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Nou ik heb zojuist de politie gebeld. Alleen zeggen ze niet waarom of wat de reden is dat ik moet komen. Het enige dat ze zei is dat het een complexe situatie is, en verder wil ze daar niks over zeggen. De afspraak is wel verzet naar as donderdag. Ze zei wel dat ik me niet zo druk hoefde te maken en dat er wel staat als verdachte maar dat ik gewoon verhoort word of zoiets. Het is in overleg gegaan met justitie, en daarom kreeg ik ook die uitnodiging, want zomaar iemand uitnodigen mag niet.

    Heb ondanks dit gezeik elke keer, zaterdag een aantal uur in het ziekenhuis gelegen ivm harde buiken. Gelukkig waren het geen weeen, of iets ernstig, maar ik moet van die stress af en helaas gaat dat niet zo makkelijk. Heb erg veel buikpijn... Moet me ontspannen maar dat is moeilijk hoor in zo'n situatie.
     
  18. Liekje22

    Liekje22 Actief lid

    20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Word ik net gebeld door de maatschappelijk werker, waar ik vorige week nog tel. contact had. Ze had contact gelegd met mijn vk en ze maken zich ernstige zorgen over mij op dit moment. Dat tel. dat ik niet verwacht. Heb haar ook alles vertelt en ze maakte zich ook zorgen. Heb voor volgende week maar een afspraak gemaakt. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Alleen dat ik rust nodig heb. Ga de laatste 3 maanden in en heb alleen maar stress ipv rustig naar het einde toe gaan.

    Ze gaat ook jeugdzorg bellen en informeren wat we het beste kunnen doen. Ik ga ook zo bellen, want mijn vader word bedreigt, en dat maakt het voor mij niet veiliger hier! Terwijl ik straks wel met een baby zit.

    Ze willen me dus nu gaan helpen om mijn leven weer zo goed mogelijk op te pakken, en te voorkomen dat mijn kindje weg gehaald word. Op dit moment weet ik echt niet meer wat ik moet denken, ik weet alleen dat het van geen kant klopt. En wat heb ik gedaan dat ik zo'n klap moet krijgen. Echt snap het gewoon niet!
     
  19. MissyN88

    MissyN88 Actief lid

    25 aug 2008
    104
    0
    0
    vind dit heel rottig om te lezen!
    helaas kunnen we je niet helpen, alleen maar advies geven en hopen voor je dat het een beetje oplucht hier je verhaal kwijt te kunnen!
    ik hoop dat alles goedkomt!

    dikke knuffel!
     
  20. Liekje22

    Liekje22 Actief lid

    20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Ja het lucht zeker op. Anders blijf ik er ook maar mee zitten.

    Ik moet zometeen naar het politiebureau, dus ben erg benieuwd wat de aanklacht tegen mij is, want ik heb niks gedaan! Thuis hebben wij eentweede telefoonnummer, een extra lijn eigenlijk. De enige die dat nummer heeft is mijn ex. WErden we weer lastig gevallen. Een keer om 11 uur, toen om 2 uur en om 3 uur nog een keer. Dus hele huis wakker hier. Mijn ouders werken dus die hebben ook hun rust hard nodig. Zodra je opneemt word hij weggedrukt, word er echt niet goed van. Het beangstigt me ook. Ik heb gister namelijk gehoort, via een kennis van hem en van mijn vader, dat hij over alles gelogen heeft. Ook heb ik gehoort dat meneer 2 persoonlijkheden heeft en een gevaarlijk mannetje is. Ik wil hem dus echt niet in de buurt van mijn kleine meisje hebben! Daarnaast kwamen wij er per toeval achter dat meneer helemaal geen wapenvergunning heeft. Dat bleek namelijk bij de politie, toen mijn vader het wapen dat hier lag, weggebracht heeft.

    Nou ik ga zo maar naar de politie toe. Ik heb immers niks te verbergen!
     

Deel Deze Pagina