Aanhoudende diarree na keizersnede

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Kletskoek, 13 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletskoek

    Kletskoek VIP lid

    7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Oké heel onsmakelijk maar ik weet het even niet anders te formuleren. Ik ben 2 weken geleden bevallen van onze dochter doormiddel van een keizersnede. Lichamelijk herstel ik goed na de keizersnede, geen last van de wond of buik. Ik loop weer flinke stukken en voel mij fit. Maar mijn darmen daarentegen zijn helemaal van slag. Ik blijf maar diarree houden en buikkrampen waar ik niet vanaf kom. Ben al meerdere keren bij de huisarts geweest, ontlasting is op kweek gezet, er is bloed afgenomen en er is helemaal niks uitgekomen. Huisarts ziet geen verband met de keizersnede en zegt gewoon uitzieken gaat vanzelf over. Maar ik ben het nu wel echt zat. Herkent iemand van jullie dit? Heeft een doorverwijzing vragen zin. Dit is mijn eerste keizersnede en bij mijn andere bevallingen nooit problemen gehad met de ontlasting daarna. Ik merk dat het mij onzeker maakt en ervan baal dat mijn lichaam niet doet wat ik wil.
     
  2. Suuzan

    Suuzan Fanatiek lid

    21 dec 2013
    1.804
    654
    113
    Geen herkenning, had juist meer last van obstipatie. Sterkte!
     
  3. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Is het geen overlopp diaree tgv obstipatie?
     
  4. Kletskoek

    Kletskoek VIP lid

    7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Buik voelt heel soepel en huisarts heeft daar niet over gesproken.
     
  5. mamaloe250

    mamaloe250 Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Ik heb tijdens mijn vorige bevalling een virus opgelopen in het ziekenhuis. 6 weken buikgriep als gevolg. Duurde even voor ze hierachter waren en het was inderdaad een kwestie van uitzieken. Was wel een natuurĺijke bevalling en geen keizersnede en ik was daarbij ook heel erg ziek.
     

Deel Deze Pagina