Aankopen doen bij de Gardo

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door melisjuh30, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melisjuh30

    melisjuh30 Bekend lid

    17 jun 2008
    854
    0
    0
    Hallo!

    Mijn man en ik willen alvast gaan kijken naar een kinderwagen en een kamertje.
    Nu hebben we van beide al een gezien in de folder van de Gardo.
    x-adventure pulse met gratis autostoel voor 450,-
    Kinderkamer klaartje 599,-
    deze aanbieding is tot 31 aug geldig.

    Ik zag dat vandaag de nieuwe folder tot 15 sept online staat
    x-adventure pulse met gratis autostoel voor 450,-
    kinderkamer klaartje met gratis babyfoon en matras 699,- en kortingsbonnenboekje van 200,- en een beer.

    Omdat ik nu nog maar 15 week ben vind ik het eigenlijk een beetje vroeg om de grote aankopen al te doen.

    En mijn vraag is;
    Weten jullie hoe de aanbeidingen bij de Gardo gaan?
    Ik heb namelijk zo`n vermoeden dat er regelmatig dezelfde aanbieding voor kamers en kinderwagens zijn. Klopt dit?

    Wat zijn jullie ervaringen met de aanbiedingen van de Gardo?
    Kan ik gerust wachten tot dat de aanbieding weer komt?
    O moeten we misschien toch tot koop overgaan?

    Ojah en heb je wat aan die kortingsbonnen die in dat boekje zitten?! nieuwsgierig hé!

    Alvast bedankt!
     
  2. Mariebel

    Mariebel Fanatiek lid

    10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Ik weet wel dat ze inderdaad vaak terugkomen..
    Wij hebben de kamer van gardo.. zouden we ook een bonnenboekje bij moeten krijgen..
    (volgens mij was hij n weer in de aanbieding met de zelfde actie)
    Maar we kregen dit niet (boekje, matras en babyfoon) omdat het al extreem goedkoop volgens hun was.. maar nu (of de vorige actie, weet niet precies) hebben ze de dezelfde actie, zelfde bedrag en weer staat het erbij dus tja.. vond het een beetje tegenvallen..

    Kamertje is wel heel mooi hoor!

    Succes!
     
  3. melisjuh30

    melisjuh30 Bekend lid

    17 jun 2008
    854
    0
    0
    heb je ook hetzelfde kamertje?!
     
  4. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb dan alleen me kinderwagen bij gardo vandaan en die stond toen ook in de aanbieding tot een bapaalde tijd, wij hebben hem toen al wel besteld (want je hebt ook nog een levertijd) maar na de eind datum van de actie stond de wagen weer in de aanbieding.
    matrasjes bij de kamertjes stellen vaak niet veel voor,zijn erg dun en niet zo best van kwaliteit.

    levertijd kan trouwens wel lang zijn bij Gardo.

    mocht je een wagen halen bij gardo en je hebt de mogelijkheid om hem zelf te halen zou ik dat als ik jou was doen want dan zetten hun hem in elkaar anders krijg je hem als pakketje thuis bezorgt.
     
  5. Mariebel

    Mariebel Fanatiek lid

    10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Ik heb het kamertje Nick.
    Ben er nog ontzettend wijs mee..

    Levertijd was bij ons ongeveer 2 maand.
     
  6. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.981
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Ik ben eerlijk gezegt niet zo te spreken over de service van de gardo.
    Ben er 3 keer geweest, 1 keer had ik vragen over een kinderwagen...en die man had echt heel duidelijk geen zin om de boel te demonstreren.

    De keer daarna had ik een maxicosi in de aanbieding gezien voor 100 euro, dus ik er op af.
    Bleek dat ze ze nog niet binnen hadden, dus ik 1 besteld.
    Paar weken later hadden ze hem binnen, weer gevraagt of ze even kon laten zien hoe het werkt, toen zei ze: mevrouw dit is een kwaliteitsproduct, u moet de gebruiks aanwijzing maar doornemen. Toen ik wegging zei ik lekker sarcastisch tegen haar: bedankt voor de moeite hé.

    Het klopt dat ze vaak dezelfde dingen in de aanbieding hebben. Tja de kwaliteit...wij hebben een babykamer van bopita (prenatal) en vond de kasten van de gardo stukken gammeler.
    Verder vindt ik het in de Gardo altijd 1 grote chaos en ontzettend onoverzichtelijk. Ik moet er nog 1 keer naar toe omdat ik er een mooie klamboe met standaard heb gezien voor een lage prijs.....maar anders zou ik er echt niet weer heen gaan.
     
  7. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb heel veel dingen van de Gardo (o.a. de kamer) en ben altijd erg tevreden over hen. De kamer kwam een maand eerder dan afgesproken en er werd netjes gebeld of dat ons wel uitkwam. Niks was beschadigd en er werken aardige meiden. De acties zijn volgens mij wel vaak een beetje hetzelfde.
     
  8. Lien78

    Lien78 Fanatiek lid

    15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    misschien varieert de service per filiaal?
    ik ben vorige week in amersfoort heel vriendelijk geholpen. :)
     
  9. Sanne78

    Sanne78 Fanatiek lid

    15 mei 2008
    1.263
    0
    0
    Hoi,

    Ik heb het kamertje Nick ook bij Gardo in Amersfoort besteld en inderdaad zijn wel aardige verkopers. Vind het wel een beetje een zootje in de winkel dat wel.

    Dat bonnen"boekje" (boekje kun je het ook niet noemen hoor, gewoon een folder met meerdere pagina's) heb ik toevallig net van de week daar opgehaald, want die waren op bij de bestelling, maar stelt NIETS voor..ok..een bon met € 10,- korting op een box zou ik nog kunnen gebruiken, maar de rest vond ik echt onzin. Oh ja, wij zouden het boekje eerst ook niet krijgen terwijl dat in de folder stond, maar heb het gewoon geeist...tsja en nu heb ik het dus en is het niets..haha!

    Over de kwaliteit kan ik nog niets vertellen dat moet blijken als ik het kamertje binnen heb..

    Groetjes Sanne
     
  10. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    wij hebben de babykamer ook bij gardo amersfoort vandaan en we zijn daar erg goed geholpen. de levertijd was geloof ik 4weken. alles werd ons goed uitgelegt ze raden ons af om het gratis matrasje te nemen. we hebben een duurdere genomen en het bedrag van het gratis matrasje als korting gekregen. ook hebben we de box en een boxkleed daar gekocht en toen zijn we ook weer erg goed geholpen. moet zeggen dat ik erg tevreden ben.

    liefs doris
     
  11. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    wij hebben verschillende dingenn bij de gardo besteld en bevalt ons elke keer weer heel goed. je ziet aanbiedingen wel terugkomen, maar ik durf er nooit zo goed op te gokken. de service is hier ook perfect. ik had de voordeligste kinderwagen uit het assortiment, maar die werd net zo uitgebreid geshowed en gedemonstreerd als de dure wagen die de vrouw naast mij had. maar per filiaal kan het verschil natuurlijk groot zijn
     
  12. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.981
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Jeetje wat een verschil zeg. Nou ga in iedergeval niet naar de Gardo in Groningen ;)
     
  13. Ylona

    Ylona Actief lid

    31 jan 2008
    109
    0
    0
    Ik ben vvoor twee weken terug met een vriendin naar gardo groningen geweest, ze wist nog niet welke kinderwagen ze wou en is als 29 weken dus werd wel eens tijd maar zon beetje alle kinderwagens werden uitgebreid gedemonstreed en uitgelegd

    UIt eindelijk zijn we hier ook goed geslaagd en is zijn voor de koelstra flexxo gegaan.

    En helemaal geproblemen meer

    PS. ook de maxi cosi werdt gewoon voor gedaan
     
  14. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.981
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Jeetje wat bijzonder....dan hadden ze bij ons zeker hun dag niet ofzo.
    Maar goed misschien stel ik wel hoge eisen ofzo....prenatal in Groningen heeft trouwens wel een super service
     
  15. Rowenavb

    Rowenavb Actief lid

    21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Ik heb ook mijn kinderwagen bij de Gardo in Groningen gekocht!
    De aanbieding was de x adventure xtrail voor 199 € ook goedkoopste dus!
    Ik had hem via internet besteld en ze belden toen ie er was.
    Ze hebben hem helemaal in elkaar gezet en gedemonstreerd! En had nog veel meer vragen o.a over kamertje!
    Vond het juist super goeie service in Groningen!
     
  16. Magdalena6

    Magdalena6 Fanatiek lid

    5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    heb de babykamer weg bij gardo in groningen.. hadden hem gezien in de folder en waren er gelijk over eens dat dat hem ging worden(zie album) van 1299,- voor 499,- en de folder die een maand later kwam stond de babykamer erin voor 599,- en nu nog steeds ! dus we hadden een mazzeltje..! we hebben best veel dingen daar weg , complete badset,complete beddengoed,wipstoeltje,babyfoon,speentjes enzo maar zou wel goed kijken kwa prijsverschillen bij andere winkels , boxen en kleertjes zijn daar wel erg prijzig ! en over de service....... ze moeten wel hun dag hebben..het is echt een familiebedrijf..(vindt die vrouw die altijd boven is wel erg aardig , die heeft ons goed geholpen) maar ja , we hebben veel dingen gelijk gekocht toen we hoorden toen ik zwanger was , maar of dat zo verstand was ... verder ben ik wel erg tevreden over prenatal in groningen (hoendiep)
     
  17. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    sorry hoor maar als het in de folder staat dan behoor je dat toch gewoon te krijgen....
     
  18. Magdalena6

    Magdalena6 Fanatiek lid

    5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    ja dat staat altijd in de folder ! dus dat behoor jij ook gekregen te hebben maar zo te lezen is dat niet gebeurd , dat hoor je standaard te krijgen als je een babykamer bij hen aanschaft ! ongeacht wat de prijs is ! maar moet je zeggen , aan dat boekje heb je niks aan , het matrasje voldoet niet echt aan de eisen wat het hoort te doen en de babyfoon heeft bij ons geen bereik ! dus heb aan alle 3 de dingen niks aan gehad ! maar zou er gewoon mee heen gaan .. ! heb je recht op !
     
  19. iemandsland

    27 aug 2008
    41
    0
    0
    Ik vond de service van Gardo in het algemeen en in het bijzonder in Hilversum erg slecht.

    Wij komen uit zuid holland, hadden een kamertje gezien en vragen gemaild, maar kregen geen antwoord.
    Een week later togen we naar Hilversum. Hadden ze de 2 kamertjes uit de folder niet, konden zo ook niets zeggen over de maten! en al helemaal niet over het soort hout.
    Wel kwam er nog de opmerking van de verkoopster, "echt hout is niet te betalen dus dat zal het wel niet zijn."
    Ze raadde ons aan om door te rijden naar !?Amersfoort?! in plaats van dat ze zelf even belde met dat filiaal.
    Ze waren vriendelijk maar niet behulpzaam en boden al helemaal geen service.

    Echt belachelijk, dat je in je winkel niet eens de maten hebt van de meubels die in de folder staan.
    En mensen dan maar aanraadt om verder te rijden naar een filiaal dat het kamertje mogelijk uitgestald heeft staan.

    Gardo Hilversum de misser onder de babywinkels.
     

Deel Deze Pagina