Aanrader eetstoel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Carolyn, 20 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eppo

    Eppo Lid

    11 aug 2008
    48
    0
    0
    Het is ook een kwestie van smaak. Ik vind de Tripp Trapp helemaal niet mooi. Ik vind Stokke in zijn geheel foeilelijk. Hun visie kan wel zijn dat het kind niet aan tafel wordt betrokken maar als je je kind eens zelf wilt leren eten middels stukjes geven of zo, dan kun je helemaal niet zonder tafelblad op de kinderstoel.

    De Ikea-stoel is voor mij niet minder mooi dan de Tripp Trapp ;).
     
  2. Sjalleke

    Sjalleke Fanatiek lid

    21 okt 2005
    2.151
    402
    83
    Ik geef/gaf mijn dochter de stukjes gewoon in haar TripTrap OP tafel, of op een bordje, waarom een blad op de stoel zelf?
    Ben pro aan tafel mee-eten, valt dat op ;)
    Mijn schoonouders hebben nog een stoel uit de oertijd met een giga-blad waardoor ze nooit echt mee aan tafel zit, vind ik niet handig en niet gezellig :)
     
  3. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.826
    1.299
    113
    Ik schuif de kinderstoel met blad gewoon bij de tafel. Wij zitten aan de lange kant en Thijmen aan de korte kant van de tafel. Het blad valt een beetje over de tafel. Hij kan zo geen dingen van tafel trekken oid, maar zit er wel bij. Ook heel gezellig :)

    Ik zag trouwens dat Stokke nog een lijn kinderstoelen heeft (weet de naam niet meer). Die vind ik veel mooier dan de trip/trap. Als ik die eerder had gezien had die ook wel een optie geweest.
     
  4. anne82

    anne82 Bekend lid

    16 mrt 2008
    838
    0
    16
    bij skandic.de kun je heel goed de stokke kinderstoel bestellen. Is een stukkie goedkoper....
     
  5. lolly

    lolly Fanatiek lid

    20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Wij hebben de chicco polly.
    Echt een ideaal. Je kunt de stoel in hoogte verstellen. Je kunt de rugleuning verstellen. Je kunt het voetenplankje verstellen. En het blad kun je er zo voor weg halen als je dat wilt. Even op de goede hoogte en je kindje zit aan tafel. Heb je het blad wel nodig schuif je die er zo weer op.

    Om dan toch een nadeel te noemen de poten staan erg wijd uit.
     
  6. anne82

    anne82 Bekend lid

    16 mrt 2008
    838
    0
    16
    nog een nadeel van de chicco:
    ik vind 't een schreeuwlelijkding....erg grote rugleuning en overdreven veel kleur.

    Voordeel:
    de rugleuning, het blad, en in hoogte verstelbaar
     
  7. AnneMica

    AnneMica Bekend lid

    11 jul 2007
    731
    1
    0
    Ik vind (van de chicco polly) de kleurtjes juist wel leuk maar ik vind het niet handig dat er geen 4 wielen onder zitten. Je blijft toch iets tillen met het ding. Maar verder is het een super stoel!
    Ik ben ook geen fan van Stokke, en andere houten kinderstoelen vind ik eigenlijk ook niet mooi. (ook niet alle plasticen hoor)
     
  8. Eef79

    Eef79 Actief lid

    4 jun 2008
    216
    0
    0
    Begeleider VG / GGZ
    Flevoland
    Ik heb een houten meegroei van tiamo en gewoon zelf een leertje van de schoenmaker vastgemaakt aan blad en stoel. Verder de 1e 2 maanden een rolletje handdoek aan beide kanten en toen ging 't prima. Voordeel van de tiamo vind ik dat ze net zoals de tripp trapp ook zonder blad kunnen. Al past de stoel bij ons ook met blad aan tafel, blad valt ietsje hoger dan de tafel. Voor nr. 2 straks gewoon een tiamo erbij!
     
  9. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hier een Tripp Trapp, zou echt geen ander willen. Via MP zijn er genoeg 2e hands te koop als je ze nieuw te duur vind.
     
  10. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat je het niet mooi vind oké, maar dat laatste is grote onzin. Wij konden ook zonder blad prima Rapleyen. Bovendien zijn er prima bladen te koop voor de Tripp Trapp.
     
  11. Eppo

    Eppo Lid

    11 aug 2008
    48
    0
    0
    Oh ok, het leek me gewoon niet erg handig in elk geval. Dat het zonder kan zal voor mijn gevoel dan wel wat onhandiger zijn dan met tafelblad. Maar ik heb het natuurlijk niet zelf geprobeerd.
     

Deel Deze Pagina