Huis vinden? wie heeft tips?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Chanoetje22, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chanoetje22

    Chanoetje22 Actief lid

    3 jul 2007
    202
    0
    0
    KLANTENSERVICE
    ALMERE
    Ik ben nu 15 weken zwanger, was niet geplant maar we zijn er erg blij mee. Mijn vriend en ik zijn al 5 jaar samen maar we zijn net pas een jaar ingeschreven bij woningnet en hebben dus geen kans op een huurwoning ook kopen zal niet gaan vanwege een bkr heeft er iemand misschien tips om toch zo snel mogelijk een woning te vinden? vrij sector huren was een optie maar de inkomenseisen zijn veel te hoog dat halen wij ook nooit. We zijn echt even de weg kwijt wie kan ons helpen?

    groetjes shari
     
  2. paulien2

    paulien2 Lid

    25 jun 2007
    78
    0
    0
    Hoi,

    Ik had ook hetzelfde probleem. Ik heb toen urgentie aangevraagd. Het lukt niet bij iedereen en ze zijn streng tegenwoordig, maar je kan het proberen!
    Succes ermee!
     
  3. mamapatricia

    mamapatricia Bekend lid

    5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ik heb nu ook een huis gekregen met urgentie, maar dat doen ze niet overal.

    je kan ook proberen om via marktplaats een huis te huren daar staan vaak heel veel huizen op
    in ieder geval sucses
     
  4. Michelle20

    Michelle20 Actief lid

    3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    Ik heb ook urgentie gekregen maar dat was idd heel streng en op medische gronden toegekend.

    Maar ze geven niet zoamar urgentie omdat je zwanger bent.
    Ik denk idd dat je particulier moet gaan huren of zo.
     
  5. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    wij hebben ons ingeschreven voor sloopwoningen, binnen 6 dagen hadden we een huis. we kunnen er minimaal anderhalf jaar blijven wonen maar het duurt altijd zolang voor de vergunningen enzo rond zijn, wordt waarschijnlijk wel 5 jaar. het biedt minder zekerheid maar misschien kom je na een sloopwoning wel in aanmerking voor een huurwoning.
     
  6. stef

    stef Fanatiek lid

    19 apr 2006
    3.071
    26
    48
    Wij stond ook een jaar ingeschreven bij woningnet en woonde bij mijn ouders in met de kleine.
    Ik kreeg geen urgentie om wat voor reden ook!

    Uiteindelijk regeren op woningen waar het minste reacties op zijn.
    Ik heb 7 maanden lang alleen maar in utrecht geregeerd en soms wel 500 reacties op een huisje.

    Tot ik er achter kwam dat en in zeist enzo soms maar 8 reacties waren op een huisje.
    Nu sinds een weekje hebben we eindelijk een eigen flatje 4 kamer en ben super blij!

    Succes!
     
  7. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    zijn er geen particulieren bij jullie in de buurt die koop woningen verhuren?

    tegenwoordig kijken ze neit meer zo snel naar of je wel of niet urgent bent en zolang je een dak boven je hoofd hebt maken ze zich er niet zo druk om.
    mijn man werkt bij de woningstichting dus vandaar dat ik dit zo weet.
     

Deel Deze Pagina