Acryl nagels

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Miranda, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Ik vroeg me af of het dragen van acryl nagels schadelijk is, ik heb wel gehoord dat het werken (degene die het er op zet) met acryl wel slecht is

    Hoop dat iemand me kan helpen anders haal ik ze er gelijk af
     
  2. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    hallo, in principe niet, als de tafel een goede afzuiging heeft en de kamer goed geventileerd wordt...maar het inademen is nooit echt gezond..
    Misschien een idee om in deze tijd Gel Nagels te nemen?
    groetjes
     
  3. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi miranda,

    ik droeg zelf ook acrylnagels en heb het dus nagevraagd bij de nagelstyliste. wat sientje ook al zei is het goed geventileerd en zit er een goed afzuiging onder kan de acryl zelf geen kwaad dus ook niet wat je draagt. de primer die ze gebruiken (dit is de soort stift) om je acryl goed te laten hechten op je eigen nagel die kan wel degelijk kwaad, deze stof trekt in en gaat dus door je bloed en kan evt. kwaad. nou zal het echt niet gelijk kwaad kunnen hoor maar ik heb gelijk gezegd dat ik niet wil dat ze dit gebruiken wanneer ik zwanger ben of wil raken. aceton produkten kunnen ook kwaad hè maar dat wist je waarschijnlijk wel. hoop dat je hier wat mee kan. gr mij
     
  4. anita22v

    anita22v Actief lid

    22 aug 2005
    271
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    heerlen
    acryl nagels weet ik zelf niks van wel an gel nagels en die hoef je tijdens je zwangerschap er niet op te zetten ,want je eigen nagels produceren namelijk vet tijdens de zwangerschap waardoor de gel nagels dus niet blijven zitten is dus zonde geld want langer als een week houden ze normaal gesproken niet tijdens een zwangerschap.

    groetjes anita
     
  5. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Klopt Anita, alles wat je nu doet kan anders uit vallen maar hoeft niet perse! een vriendin van mij heeft de gehele zwangerschap gelnagels gehad, en er was er nooit een af...
     
  6. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    ik heb voor de zekerheid mijn nagels verwijdert, maar bedanktvoor julli reacties
     

Deel Deze Pagina