Adobe Flash Player crasht continue.

Discussie in 'Over deze site' gestart door Debaky, 9 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    @Beheer

    Sinds het nieuwe forum er is crasht continue mijn Adobe Flash Player, heel irritant.

    En nee het ligt niet aan mijn computer want het gebeurd enkel en alleen als ik bij jou op de pagina kom.

    Is dit een bekend probleem? En zo ja kunnen jullie hier wat aan doen?

    Het is namelijk erg hinderlijk als ik dan even op ZP ben geweest en daarna weer Adobe opnieuw moet installeren omdat hij het anders niet meer doet. Op die manier kan ik er geen gebruik meer van maken.

    Hoor graag van jullie.
     
  2. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    Beste Debaky,

    Probleem is niet bekend maar we zullen het doorgeven om er naar te kijken.

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl
     
  3. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Bedankt
     
  4. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik blijf dit probleem ondervinden :(

    nog meer mensen last van?
     
  5. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    @Beheer Na een week blijf ik er nog steeds last van houden. Zouden jullie nog eens willen kijken waar dit aan ligt want het gebeurd echt alleen maar op jullie website.
     
  6. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Inmiddels nog steeds het zelfde probleem.

    @Beheer waarom krijg ik verder geen reactie?
     
  7. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    We hebben je probleem voorgelegd aan techniek, maar zij hebben helaas tot op heden geen oplossing gevonden. Ik zal het morgen nog eens aankaarten.
     
  8. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    Eventjes een reactie om door te geven dat we er nog niet achter zijn. We kunnen het crashen van de Flash Player niet forceren. Kun je aangeven waarmee je op de site zit? Telefoon, iPad, Laptop. Welke software versie je hebt. Welke browser je gebruikt? Wellicht dat we dan wat specifieker zoeken.

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl
     
  9. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik heb het probleem op de laptop en gebruik Firefox @Beheer

    Zojuist weer de zelfde melding.
     
  10. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    @Beheer We zijn nu een aantal maanden verder en heb nog steeds dit irritante probleem en nog steeds alleen als ik op jullie Forum zit.

    Kijken jullie uberhaubt wel naar het probleem op zich of hebben jullie zoiets van laat ze maar lekker zeiken?
     
  11. blossom85

    blossom85 Fanatiek lid

    4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Het lijkt wel of er heel selectief wordt gereageerd op topics in dit subforum.
    Op mijn vraag over de errors en het lange laden is ook nooit een reactie gekomen terwijl hier nog meer gebruikers last van hadden.
    Laat dan op zijn minst even weten dat het gelezen is ze erop terugkomen. (en dat dan ook doen)
     
  12. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113

    Het gaat inderdaad nergens over.

    Volgens mij hebben ze het nieuwe forum vol gegooid met reclame om centjes te innen en interesseert ze de rest gewoon niet meer. Nadat de site vernieuwd is is de communicatie alleen maar slechter geworden.

    Als je dan niks meer hebt met het forum, verkoop het dan gewoon ofzo, nu word het alleen maar een zooitje.
     
    blossom85 vindt dit leuk.
  13. blossom85

    blossom85 Fanatiek lid

    4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Nou...er was blijkbaar nog geen tijd om naar de andere vragen in dit hoekje te kijken :D

    Alleen maar om topics te sluiten...
     
  14. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Triest toch?

    Ik denk inderdaad dat het zo is dat het forum is overgenomen zoals @bosi333 net ook al opperde in een ander topic.

    Ze reageren zo zakelijk dat je bijna denkt dat Lotte en Jan er gewoon niet meer zijn en dat er mensen achter de schermen zitten die geen benul hebben van het hele onderwerp zwangerschap, zwanger worden, kinderen etc. Daarnaast zal het ze vast alleen maar gaan om de inkomsten die ze krijgen en verder boeit het ze niks.

    Als dat wel zou zijn geweest dan hadden ze de vragen in het technische gedeelte netjes beantwoord.

    Wel erg jammer maar goed.
     
  15. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    @Beheer ?? Al eindelijk eens verder kunnen kijken naar dit probleem?

    Heb het nu inmiddels via de tablet ook en die werkt met google Chroome dus aan mijn Firefox op de laptop kan het ook niet liggen.
     
  16. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    Beste Debaky,

    Wij kunnen het probleem niet reproduceren en de oorzaak dus ook niet vinden. We hebben het uitgezet en er wordt naar gezocht. Zodra we meer weten laten we dat echt weten.

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina
     

Deel Deze Pagina