Adresstickers geboortekaartjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door beebielove, 20 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebielove

    beebielove Bekend lid

    18 jan 2012
    957
    33
    28
    Ik ben opzoek naar een site waar je adressen in kan voeren en zo adresstickers kan bestellen. Heeft iemand een idee? ( heb zelf geen printer en de copyshop heeft geen format...). Vind t zelf zo apart dat je de enveloppen niet vooruit kan laten sturen Bij kaartje2go.nl...ik hoor t graag als iemand n idee heeft :)
     
  2. xmalinx

    xmalinx Lid

    22 aug 2013
    17
    0
    0
    Ik heb gewoon bij de action blanco adresstickers gekocht en deze geschreven. Zodra de kaartjes er zijn is dit net zo snel geplakt.
     
  3. Allesofniets

    Allesofniets Niet meer actief

    Bedankt voor de tip!
    Ik heb ook een kaartje van Kaartje2go, en mijn man zie ik de kaartjes niet schrijven.. ( hij zou het kunnen en willen, maar dan is de postbode niet blij)

    Hebben ze bij de action ook helemaal witte? ipv met figuurtjes erop?
     
  4. mausi

    mausi Fanatiek lid

    22 jul 2009
    2.686
    568
    113
    Gelderland
    Gewoon lekker in mijn verlof alle enveloppen geschreven. Vind ik altijd veel persoonlijker eigenlijk :)
     
  5. Allesofniets

    Allesofniets Niet meer actief


    Ik normaal gesproken ook. Maar bij kaartje2go krijg je de enveloppe niet eerder pas als je het kaartje besteld.
     
  6. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.048
    3.512
    113
    Vrouw
    Kun je niet zonder envelop bestellen? Dan kun je nu alvast enveloppen kopen en schrijven?
    Of als je de etiketten nu alvast schrijft, dan hoeft je man straks alleen nog maar te plakken, dat moet zelfs hem lukken ;)
    Of via kaartje2go laten versturen, weet niet of dat kan?
    Of via je werk/mans werk printen?
     
  7. Ntje

    Ntje Fanatiek lid

    11 nov 2012
    3.689
    76
    48
    Almere
    Als je word op je pc heb staan kan je gewoon blanco adresstickers kopen op A4 en dan invoeren op word en zo de adressen typen en printen.

    Hebben wij ook gedaan, heel handig en makkelijk.

    Ik heb nog mega veel stickervellen over die je voor een postzegel ook mag overnemen:).
     
  8. Mimime

    Mimime Niet meer actief

    Er zijn bij de boekhandel ook adresstickers te koop met een klein stukje software wat in word wordt geïnstalleerd en dan kun je zo de stickers invullen en dan misschien bij iemand anders even printen.

    Of losse stickers kopen en met de hand schrijven.
    Of de kaartjes zonder envelop bestellen en dan zelf even enveloppen kopen en schrijven.

    Hier heb ik ook bijna alle enveloppen al geschreven klaarliggen, alleen mijn man moet nog wat adressen aan me doorgeven, en dan kunnen die ook geschreven.
     
  9. xmalinx

    xmalinx Lid

    22 aug 2013
    17
    0
    0
    Ik heb gewoon witte gekocht bij de Action. Verder geven ze bij kaartje2go ook de maat van de enveloppen aan , zodat je die alvast los kan kopen.
     
  10. DJ Momo

    DJ Momo Fanatiek lid

    23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    TO heeft geen printer jongens. Dus software installeren en in word gaat m niet worden!

    Ik zou of etiketten schrijven, of zelf alvast enveloppen kopen. Zit je na de geboorte wel met tig overgebleven enveloppen. Vind het echt een minpunt van kaartje2go hoor!
     
  11. cupcakes

    cupcakes Fanatiek lid

    28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Ik zou etiketten schrijven. Bij de hema hebben ze witte etiketten voor 1 euro! Zijn niet supergroot, maar als je niet te groot schrijft wel groot genoeg voor een adres.
     
  12. ikbien

    ikbien Bekend lid

    15 mei 2013
    508
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook kaartjes van kaartje 2go.
    Ik heb de adressen op een etiket geprint, etiketten van de action vaan 60 cent ofzo.
    Kan je dus ook zo kopen en schrijven.
     
  13. Marijke89

    Marijke89 Lid

    16 mrt 2012
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij doen de geboortekaartjes via Geboortepost.nl. Kun je de kaartjes direct laten versturen, moet er ook niet aan denken alles zelf te schrijven. HAHA en mijn man al helemaal niet.
    Als jij je vent wel zo gek krijgt, kun je bij Geboortepost de enveloppen gewoon vooraf bestellen. Kan hij vast beginnen:D:D:D:D:D
     
  14. Jo85

    Jo85 Niet meer actief

    Heb je niet iemand in de omgeving met een printer?!
     
  15. beebielove

    beebielove Bekend lid

    18 jan 2012
    957
    33
    28
    Dank voor alle tips :) ja tuurlijk wel mensen en zelfs n copyshop.. Mr goed daar geweest en die hebben geen format.. Naja ik denk dat ik enveloppen ga kopen ;) wil t gewoon netjes hebben.. Mr idd n minpunt van kaartje2go.. Manlief wil t wel schrijven hoor dat is t punt niet, maar Tjah ben n pietlut ( en hij schrijft niet zo netjes hihi)
     
  16. Jo85

    Jo85 Niet meer actief

    Maar je hebt een computer met word erop.
    Dan kun je dat bestand toch prima zelf typen en ergens uitprinten?!

    Daar hoeft de copyshop geen format voor te hebben hoor. Dat printen ze zo vanaf een usb stick.
    Ik heb geen word op mijn pc maar heb het dus gemaakt in de cloud van windows. En aansluitend uitgeprint via mijn pc.
    Zolang je een pc tot je beschikking hebt met ms office erop kun je het bestand zo makkelijk maken.
     

Deel Deze Pagina