ahhh mijn zoon weigert te boeren! Wie heeft er tips

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door sara26, 3 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sara26

    sara26 Actief lid

    22 mei 2008
    101
    15
    18
    Vrouw
    Purmerend
    Hoi allemaal,

    Mijn zoontje is nu 11 weken maar is 10 weken te vroeg geboren. Vanaf het moment dat hij uit de fles mocht drinken is hij een slechte boerder geweest, maar het ging redelijk. Nu drinkt hij zo gulzig dat hij na 30-40 ml al vol zit en dan tijdens het drinken het er weer uit tuf. Dan probeer ik hem te laten boeren en dat duurt soms wel 10-15 minuten, dit herhaalt zich een paar keer met het resultaat dat sommige voedingen wel 45 -60 min duren. HELP! Wie heeft er goede tips voor mij? Ik gebruik nu avent flessen maar heb ook dr. brown flessen geprobeerd en gewone flessen, niets werkt.

    gr
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Met hem op je schouder (zeg maar) rondlopen.
    Thuis hielp traplopen ook wel goed (dan gaven we het op, wilde hem op bed leggen en prompt boven kwam die boer).

    Succes!

    Helpt het ook niet iets als je hem laat rusten tijdens het drinken. Hier wilde dat niet hoor, meteek krijsen...maar je kunt het proberen.

    Wat fijn trouwens dat het zo goed gaat, hij is toch aardig te vroeg geboren zeg!

    Elmo
     
  3. Lovelylonnes

    Lovelylonnes Fanatiek lid

    3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Misschien een difrax foles gebruiken of een Bfree fles? Die zijn ontworpen zodat hij geen lucht binnekrijgt. bij ons wiol op zn buik leggen of rechtop zetten (zitten zeg maar) erg goed helpen. En soms boeren ze niet, is ook niet erg....

    Maar ik zou eens een andere fles proberen, of de voeding dikker maken met johannesbroodpitmeel. Dan moet hij er harder voor werken. Dat moest ik ook doen en hielp goed!
     

Deel Deze Pagina