afscheiding eerst roze, toen bruin, nu weer wit....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door annika, 20 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skye

    Skye Niet meer actief

    Gefeliciteerd Annika
     
  2. Brit1980

    Brit1980 Actief lid

    20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    ik zit sinds dinsdag op mijn menstuatie te wachten gisteren alleen witte afscheiding vandaag ook alleen daarstraks een veeg rose :confused: en daarna niks meer ben er van overtuigd dat mijn mensruatie door gaat zetten zit wel steeds wit op me maandverband maar geen rose..heb vanmorgen getest maar was negatief dus maar even wachten tot de vloed gaat komen :rolleyes: ...hoop snel dan kan ik aan ronde 2 beginnen... :oops:
    liefs Brit
     
  3. Brit1980

    Brit1980 Actief lid

    20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    net naar wc en was weer wat rose klein drupje in me verbandje en veeg aan me wc papier dus ik denk dat het vanavond door gaat zetten..maar even een vraagje moet ik dit nu als de eerste dag zien van mijn cyclus..

    liefs Brit
     
  4. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Blijft spannend Britt
     
  5. annika

    annika Actief lid

    9 feb 2006
    243
    0
    0
    Toch blijft het lastig... Ik had de roze afscheiding trouwens op dag 24 van mijn cyclus. Uitgaande van een cyclus van 28 dagen, dacht ik daarom dat ik ook gewoon ongesteld zou worden. Ik had daarvoor namelijk wel vaker eerst nog wat bruine afscheiding (oud bloed?).

    Maar bij mijn eerste zwangerschap was het allemaal weer heel anders. Dat heb ik hier bij meerdere meiden gelezen.

    Hoop dat het bij jullie ook snel positief is ;)
     
  6. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Geniet er van meid.
     
  7. Moosje25

    Moosje25 Bekend lid

    23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Gefeliciteerd Annika! :p

    Ik had gistermorgen ook heel licht roze afscheiding en daarna niks meer. Als ik uitga van een 28 dagen cyclus dan is dinsdag mijn NOD. Hopelijk blijft :evil: weg en kan ik 6 september testen. Maar wat ik hier zo lees dan hoop ik dat ik ook zo gezegend ben als jij Annika en net als Moor die ook al zwanger is.
    Ik duim ook voor de rest van de meiden.
     
  8. annika

    annika Actief lid

    9 feb 2006
    243
    0
    0
    Zal voor je duimen Moosje25! Ben benieuwd, het zou zomaar kunnen!
     

Deel Deze Pagina