hop naar nummertje twee!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vvh, 31 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vvh

    vvh Lid

    31 jul 2006
    81
    0
    0
    leerkracht
    Hoi,

    het is eigenlijk best wel terug spannend :p . Mijn man en ik hebben terug besloten om aan nummertje twee te beginnen. Mijn man zag het al een tijdje terug zitten, maar ik hield de boot toch wel wat af. Maar uiteindelijk beginnen die kriebels toch terug te komen. ik heb nu een zoontje van 11 maand. 25 september wordt hij een jaar. Echt een schat van een ventje. Mijn grootste hartedief. ;)

    Ik hield de boot eigenlijk altijd af omdat ik mij schuldig voelde tegenover mijn (b)engeltje. Bang om hem te kort te doen. Soms voel ik mij nog zo hoor. Maar dat zal wel normaal zijn zeker?! :oops:

    Nu ben ik al een tijdje aan het nadenken over namen. Hebben jullie soms een idee welke naam het beste bij Tibo past? Zowel meisjes als jongens namen? Ik zou graag namen hebben die iets gemeen hebben: bv allebei eindigen op o ofzo. Allé schiet gerust de namen af die jullie vinden dat bij onze Tibo passen.

    Bedankt alvast voor het luisterende oor. En hopelijk mogen we samen nog leuke tijden en gespreken houden.

    Groetjes
    vvh
     
  2. maaike1309

    maaike1309 Fanatiek lid

    24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    nou een spannende tijd breekt dus aan voor jullie, Welkom en ik hoop dat het snel raak mag zijn.
    Ik snap best dat je je een beetje schuldig voelde omdat je al een kleintje hebt... Maar ik denk dat dat allemaal wel goed komt hoor. Hij snapt het misschien allemaal nog niet helemaal maar tegen die tijd dat het zover is kun je hem er wel bij betrekken :D
    Komt vast goed :p

    Liefs Maaike
     
  3. leonietje24

    leonietje24 Fanatiek lid

    25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Hoi hoi,

    Je kunt ook gezellig bij onze "club" komen kletsen.. Wie gaat er ook voor een tweede kindje?

    Groetjes Leonie
     
  4. hanneke78

    hanneke78 Bekend lid

    25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi
    Wij gaan ook voor een 2 kindje. De vader van mijn 1e kind heeft mij "helaas" ingeruild voor zijn collega.
    Ik heb nu een andere man die nog geen kinderen heeft.
    Bij mijn 1e kindje was ik meteen zwanger en nu zitten wij in ronde 10.
    De vraag is of het toen toeval was of dat het bij ons nu wat moeilijker gaat.
    Begin nu te merken wat het betekent als je lang moet wachten op een zwangerschap. Ik hoop dat iedereen snel zwanger raakt en lekker kan genieten van het gezinnetje! Want dat gun ik iedereen
    We hebben besloten om na deze maand naar de huisarts te gaan, ben benieuwd!

    Groetjes Hanneke
     

Deel Deze Pagina