Afscheiding na curettage

Discussie in 'Miskraam' gestart door Pimpelmeesje, 10 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Ik heb donderdag 28 juni een curettage gehad, bijna 2 weken geleden dus.
    De dag van de ingreep had ik veel bloedverlies, maar daarna helemaal niet meer. Vanaf de volgende dag heb ik echter bruine afscheiding met donkere stolsels. Dit houdt ook gewoon aan, het werd na een paar dagen iets minder maar sindsdien blijft het gelijk. Het is niet veel, ik gebruik inlegkruisjes. Maar het houdt dus ook niet op, en gezien ik dit ook al had voor de curettage begin ik het nu echt wel een beetje zat te worden.

    Is hier iemand die hier ervaring mee heeft, en hoe lang heeft het toen aangehouden?
    Ik houd ook pijn bij mijn baarmoeder soms, vooral als ik veel gelopen heb. Is dat normaal?

    Vrijdag heb ik controle dus zal ik ook het eea kunnen vragen, maar ik vroeg me af of hier vergelijkbare ervaringen zijn.
     
  2. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Ik heb geen soortgelijke ervaring wat jij nu hebt meegemaakt. Maar pijn in de baarmoeder klinkt niet goed. Er zou misschien nog wat restjes kunnen zitten. En dat je nog niet 'schoon" bent. Ik zou dit zowizo wel even voorleggen aan de gynaecoloog
     
  3. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.866
    7.809
    113
    Amsterdam
    Vriendin van mij heeft in totaal 3 weken bloedverlies gehad en toen was het pas over.
    Ik na de cytotec ook nog echt 3 weken en aan het einde idd bruinverlies met soms nog stolsels. En 46 dagen na de cytotec kwam Mn menstruatie weer opgang.
     
  4. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Tja aangezien er bijna geen bloedverlies was had ik gehoopt dat het sneller klaar zou zijn..
    Pijn is niet echt erg, het is een beetje zeurderig gevoel, ook niet als menstruatiepijn. Ik zal het vrijdag wel even met de arts bespreken.
     
  5. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
  6. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Lief van je :) het gaat goed, de dag van de controle was het bruinverlies ineens een stuk lichter (typisch) en ondertussen weg.
    Het zag er goed uit van binnen, bms was weer aan het opbouwen. Hopelijk snel weer ovulatie.
    Pijntjes heb ik ook geen last meer van gehad gelukkig.
     
    nizzie86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina