Afscheidscadeau gastouder...inspiratieloos

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Lumiere, 3 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lumiere

    Lumiere Fanatiek lid

    11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Volgende week gaat onze zoon voor het laatst naar de gastouder, waar hij vanaf 1,5jr al komt :(:cry:
    We gaan haar echt missen, bso/vso is zo grootschaliger en minder persoonlijk, althans de bso bij ons in de regio waar hij gaat komen wel. Helaas biedt onze gastouder maar opvang tot 4jr.

    Nu heeft zij als afscheidscadeau een proefabonnement op de Bobo afgesloten voor onze zoon. Ik loop al dagen te dubben wat ik voor haar ga maken/kopen, maar er zijn zoveel mogelijkheden dat ik inspiratieloos ben. Voor de gastouder die we het eerste jaar hadden heb ik een foto-mok laten drukken bij de Hema, maar zij heeft veel korter opvang geboden. Deze gastouder heeft echt 2,5jr lang opvang gedaan dus een mok vindt ik wel een beetje weinig.

    Wat hebben jullie in zo'n geval gegeven?
     
  2. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Kun je niet iets leuks kopen qua (buiten-)speelgoed dat ze weer fijn kan gebruiken met andere oppaskindjes?
     
  3. Kyra73

    Kyra73 Fanatiek lid

    24 okt 2013
    1.563
    453
    83
    Als gastouder zou ik heel blij zijn met een mooi voorleesboek of van die grote zoekboeken, iets voor buiten, maar ook gewoon een hartelijk bedankt met een bloemetje wordt door mij gewaardeerd.
     
    tuc vindt dit leuk.
  4. Lumiere

    Lumiere Fanatiek lid

    11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Speelgoed heeft ze al heel erg veel. Ze heeft als hobby een fotografiebedrijf voor newborn/zwangerschap/bruiloften.

    Ze heeft zelf al zoveel foto's van onze zoon gemaakt. Hij was proef "object" voor haar shoots zodoende kregen wij een paar keer per jaar professionele foto's :D
    Ik zat ook te denken aan iets met haar logo erop, maar wat dat iets dan gaat zijn?
     
  5. loetje

    loetje VIP lid

    6 jun 2006
    7.366
    1.766
    113
    Mijn gastouder stopte omdat ze ging scheiden en daardoor verhuizen naar de andere kant van het land. Ze had 2 dochters onder de 10 jaar. Ik heb een pakketje gemaakt van een flesje rosé, 2 verrassingseieren voor haar meiden, zak popcorn, tijdschrift, leuke kaart waarin we haar hartelijk bedankten voor alles en 3 bioscoopbonnen. Dit in een rieten mandje gelegd en doorzichtige folie eromheen. Zag er heel leuk uit en ze was er enorm blij mee. Dik verdiend ook, ze was goud waard!
     
    tuc vindt dit leuk.
  6. Libelle82

    Libelle82 Fanatiek lid

    26 jun 2008
    4.998
    355
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Een mandje van bijv. een boerderijwinkel. ( hier in de buurt zie je dat veel, ... is dan een mandje met streekproducten )
     
  7. Lumiere

    Lumiere Fanatiek lid

    11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik heb 2 fotomokken laten maken. Dat idee van een mandje is wel leuk. Ik ken haar niet zo goed buiten het gastouder zijn eigenlijk....geen idee of ze wijn drinkt of van chocola houdt. Ze vertelt nooit veel over zichzelf. Gelukkig zullen we haar nog wel ooit zien want onze zoons schelen maar een half jaar en we wonen vlakbij. Haar zoontje wilde al weten wanneer hij mag komen spelen :)
     
  8. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.485
    8.332
    113
    Mokken kunnen ook in een mandje? :p
     
  9. elsie89

    elsie89 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    3.581
    1.203
    113
    randstad
    Heeft ze zelf een gezin? Hier heb ik een cadeaubon voor het pannekoekenrestaurant in de buurt gekocht. Werd heel erg gewaardeerd. En dan een handgeschreven bedankkaart erbij en een knutsel van onze dochter
     

Deel Deze Pagina