Afschuwelijke kinderprogramma’s

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Ffion, 26 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. motormuis

    motormuis Actief lid

    24 nov 2014
    157
    178
    43
    Vrouw
    GGz-agoog in de psychiatrie en verslavingszorg
    Gelderland
    Nou ik vind mascha en de beer en igam ogam ook walgelijk, hoe brutaal die meiden zijn, schreeuwen en niet luisteren.. lekker voorbeeld.. ik snap ook werkelijk niet hoe de makers die personages hebben kunnen bedenken (ik hoor ze al in de vergaderingzaal: laten we kleine meisjes bedenken die de hele toko op stelten zetten, dwars zijn en niet luisteren). Is ook iets wat hij niet van mij mag kijken..
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  2. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.063
    10.330
    113
    Igam Ogam vond mijn oudste vreselijk. Hij raakte compleet in paniek van hoe stout zij was (hij houdt zich nog steeds goed aan regels). Gelukkig vind ik het ook gruwelijk vreselijk.

    Verder alles van Studio 100. Ik vind Mega Mindy vreselijk, Bumba om te janken, piet piraat mag van mij verdrinken en kabouter Plop krijg ik nachtmerries van.
     
  3. merah

    merah VIP lid

    8 jun 2009
    13.190
    4.335
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Bumba! Stipt op nummer 1.
    Krijg echt jeuk van dat ADHD-gedrag en het feit dat ze geen normaal Nederlands praten ‘monie-moenie-monie, bumbalu!!!’
    Wie dat ooit verzonden heeft...

    En die betweter van een Dora, ook heeeel irritant!
     
    Mop81 vindt dit leuk.
  4. Ffion

    Ffion Fanatiek lid

    23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Oh ja, ook echt een afschuwelijke tekenfilm: Dokter Hond. Mijn hemel, wat haat ik dat programma!
     
    Nescio en Strandbal vinden dit leuk.
  5. merah

    merah VIP lid

    8 jun 2009
    13.190
    4.335
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Igam ogam? Het zegt me echt helemaal niets. Vanaf welke leeftijd kijken ze dat en op welke zender?
     
  6. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Jokie.

    *toettoet* HIHIHIHI :mad:
     
  7. Lieke1989

    Lieke1989 Niet meer actief

    Komt op zappelin (npo3 dus) en ik denk dat het voor kleuters bedoeld is vooral.
     
  8. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.274
    113
    Het momy momy vinger where are you liedje is hier helaas ook ontdekt

    Peppa kijkt ze ook graag, ik kijk nooit mee dus ik erger mij niet zo aan. Ze is er wel enorm beleefd door geworden wat ze zegt ja graag en verrukkelijk als ze iets lekker vind. Ik snapte niet waar ze het nou vandaan haalde tot de aflevering voorbij kwam. Het is wel enorm schattig als ze verrukkelijk zegt haha.

    Zandkasteel vind ze ook leuk maar ik vind dat kind zo zeuren, dat jongetje.

    Bumba vind ik gewoon eng.
     
  9. NdNk

    NdNk Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Meeste wat genoemd word vind ik te verdragen en kijk ik zelfs mee.
    Maar bumba...dat mogen ze gewoon niet kijken hier :roflmao:

    Peppa big, zandkasteel altijd leuk gevonden. Vrij rustige programma's.
    Masha en de beer is hier favoriet en ik vond het eerst verschrikkelijk maar kijk nu wel zelf mee. Vind het wel grappig :oops:
     
  10. Elmyra

    Elmyra Niet meer actief

    Peppa ... vreselijk! Wat een schreeuwvarken :|. Mijn dochters vinden het helaas geweldig.
     
  11. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Peppa pig - VRESELIJK! En mijn dochter vind het uiteraard geweldig :rolleyes:
     
  12. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik vind peppa pig wel leuk :oops:. Mijn kinderen kijken wel altijd engelse tekenfilms. Ze kijken altijd via youtube op de tv, dus we kijken alleen ‘leuke’ dingen.

    Wat ik niet leuk vind: Ernst bobby ed rest, dokter hond, en sinds kort vind mijn zoon Morphel (engelse tekenfilm) geweldig. Maar het hele filmpje lang hoor je een deuntje en ze hebben hoge piepstemmen. Verschrikkelijk.
     
  13. Fietwordtmama

    Fietwordtmama Niet meer actief

    De peuterprogrammafase zijn we voorbij gelukkig. Die zijn gewoon allemaal irritant.

    Wat ze nu kijken zijn series als transformers, Pokémon (echt heel erg irritant) en vergelijkbare series.

    Ik heb geprobeerd buurman en buurman voor ze op te zetten. Heerlijke humor. Maar daar moest jongste van huilen. (Het dak ging stuk toen buurman probeerde te helpen)
     
  14. merah

    merah VIP lid

    8 jun 2009
    13.190
    4.335
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Mmmm, die zender kijken ze op zich wel op weekendochtenden. Toch nog nooit gezien. Gelukkig maar, zo te horen, hahaha
     
  15. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.643
    3.771
    113
    Eens!! Ik vind Peppa wel te doen maar Masha word ik echt schijtziek van... Engelse Masha (en Peppa ook trouwens) is wel veel beter te pruimen. Waarom doen ze dat toch in Nederland, van die irritante stemmen laten inspreken...
     
  16. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.487
    24.363
    113
    Brandweerman Sam aaargh! Dat deuntje, die stemmen, dat belerende gedoe, vreselijk

    De rest kan ik wel mee leven. Wat sowieso ding is bij peuters (die van mij iig wel) is die herhaling van de dingen die ze leuk vinden. Mijn dochters kregen geen genoeg van ‘K3 in de sneeuw’ (nog met de eerste bezetting) en zoon is nu groot fan van Vaiana. Inmiddels ook al 100x gezien (bij wijze van spreken)
     
    Harperhazel vindt dit leuk.
  17. Ffion

    Ffion Fanatiek lid

    23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    “(...)hij is heel accuraat, brandweerman Sam.”

    Serieus?! Wat is dat voor tekst voor een tekenfilm bedoeld voor kleuters :rolleyes:
     
    Riverdale87 en Adje vinden dit leuk.
  18. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.487
    24.363
    113
    :roflmao: Precies! Ze hadden blijkbaar geen andere rijmwoorden meer voor paraat.
     
    Ffion vindt dit leuk.
  19. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Jawel hoor, vroeger was het liedje anders. Toen was het iets met paraat / straat geloof ik. Een tijdje geleden hoorde ik het nieuwe liedje. Ik was toen ook erg verbaasd, want het is er niet bepaald kindvriendelijker op geworden ;)
     
    Adje vindt dit leuk.
  20. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.487
    24.363
    113
    Oh serieus! Haha ik ben er even uit geweest (qua peuter/kleuter programma’s). Brandweerman Sam is nieuw voor mij. Maar dan is het toch extra raar!
     

Deel Deze Pagina