Afvallen; Is het nog mogelijk?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Pillow, 27 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Gaat weer goed, ik had een flinke dip zaterdag pfff, iui ronde 1 kwam vroeg ten einde, 6 dagen te vroeg sl ongeteld geworden! Maar ja me gewicht daarin tegen gaat weer heeeeel langszaam omlaag, ga nu richting de 90....

    Maar supersss je bmi:D
     
  2. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    De mijne is ook pas verkleind:D zit nu weer aan de juiste vinger:D
     
  3. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Jeetje, logisch dat je dan een dipje hebt..... echt balen zeg! )-: 6 dagen ook, daar reken je dan ook echt niet op lijkt mij.
    Wel goed dat je gewicht nog steeds omlaag gaat, toppertje!!!

    Fijn he om je ring weer goed te passen
     
  4. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    Ai, wat ontzettend balen, @mama-van-marlinda !!! We gaan weer duimen en hopen voor de volgende ronde!!

    En dat afvallen van jou, echt super!!!!!
     
    droomwens79 vindt dit leuk.
  5. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Hoi!!! Hier lekker vakantie!!! Ben wel van plan om een beetje in een vast ritme te blijven, anders schieten er hier maaltijden bij in en dan gaat het mis....
     
  6. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    Gaan jullie nog weg, @huggybird?
    En idd dat ritme aanhouden, ik wil het ook vasthouden. Met af en toe ergens lekker eten ofzo.

    Wij gaan dit jaar niet weg. De vakantie van mijn man is vandaag nog een week verzet ivm familie omstandigheden van een van zijn bazen.

    Wil volgend jaar, als het afvallen zo goed blijft gaan een mooie reis met alle mannen maken. Het liefst naar Zuid-Afrika, maar met een camper toeren door Amerika is ook een goede optie.

    @mama-van-marlinda, hoever zit je in je cyclus? Gaan jullie deze ronde weer door of niet ivm vakantie? Al vast weer heeeeeel veel succes!!!
     
    droomwens79 vindt dit leuk.
  7. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Ik zit op cyclys dag 10, woensdag dag 12 follikelmeting, en morgen mijn laatste dag spuiten gonal-f, hoop dat we tussen vrijdag en zondag inseminatie zullen hebben. Maar woensdsg hoor ik meer, want ik mag ook maar max 3 eitjes hebben dus dat is ook altijd spannend:) word vervolgt:D
     
  8. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    @marloes80 wij gaan een midweekje naar zeeland, we hebben net een nieuwe keuken dus maar kort weg.
    Klinkt goed de plannen voor volgend jaar

    @mama-van-marlinda wat spannend zeg! Ik duim voor jullie, een paar prachtige eitjes, precies goed en helemaal klaar voor inseminatie.
     
  9. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Heb vorige week trouwens zo gelachen!
    Ik moest een pakketje ophalen bij de over buurvrouw, een oude dame die wel vaker iets aanneemt als wij er niet zijn.
    Ik bel aan en even later gaat de deur open en roept ze meteen "ik zeg net tegen Anneke( andere oude over buur) wat is de overbuurvrouw toch mager geworden he??? Wat is ze toch mager geworden!!!" Ik kwam echt niet meer bij van het lachen.
    Mijn man zei "die twee houden alles in de gaten, ze tellen de calorieën nog die je eet tijdens het avondeten vanuit hun eigen huis" wij hebben geweldige buurtpreventie
    En twee dagen later een vrouw aan het einde van de straat, "jeetje wat ben jij afgevallen, je bent niet ziek geweest toch???"
     
  10. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    Hahaha, altijd fijn die sociale controle ;)

    Zo had ik vorige week afsluitend etentje met collega's. Ik deel mijn kantoor met twee mannen en waar ik de afgelopen maanden van veel collega's complimenten kreeg, bleven de mannen stil. Tot ze die avond een voor en na foto zagen... ze waren helemaal verbaasd dat ze het niet opgemerkt hadden... mannen :roflmao:
     
  11. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    haha mannen!!!
    Een mannelijke collega van mij zag het wel en de andere ook niet hoor.
    Die collega die het wel ziet heeft tegen een andere collega gezegd dat hij het zo knap van mij vindt, hij moet nog een jaar werken en gaat dan met pensioen en kan zeker ook wel een flink aantal kilo missen.
    Hij heeft het ook wel tegen mij zelf gezegd hoor, maar vond het ook wel leuk om te horen dat hij zich hierover naar anderen uitspreekt.
    Toen ik voor het eerst wat onwennig in mijn rokje op school kwam riep hij als eerste "wauw wat zie jij er goed uit!!!! je kan het heel goed hebben hoor!!!" zo lief!
    Ik heb twee vrouwelijke collega die nooit iets zeggen...... en dat is niet omdat ze het niet zien.....
     
  12. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik ging gisteren de badkamer poetsen en dacht... wat zal ik eens aantrekken bij het poetsen.... ik heb namelijk geen oude kleren meer hahahah dus ik een trainingsbroek van mijn (magere) man uit de kast getrokken die ik in maart al wel aan kon maar die strak om mijn boven benen zat en bij mijn buik ook niet heel lekker.... nu zit hij geweldig!!!!! ruimte over bij mijn bovenbenen en met de rand een slagje omgeslagen zit hij perfect :thumup:
    Ik mijn dochter een foto laten maken, en dan moet ik bij het zien van zon foto toch echt even wennen aan hoe ik er uit zie, ik heb gewoon echt een smal gezicht gekregen. en mijn broer zei dat ik heel erg op mijn moeder lijk, nog meer dan ik al deed.
     
  13. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    ga nu ff hardlopen
     
  14. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    heeee dames, hoe gaat het er mee???
    mama van marlinda, hoe was de meeting woensdag????
    marloes, vermaken jullie je een beetje in de vakantie met dit lekkere weer??

    Wij vermaken ons prima, lekker naar het zwembad geweest, ik heb voor mezelf een jurk gekocht en heel goed advies gekregen waarom de ene jurk wel staat en de ander niet, erg fijn! (weet nu ook waarom mijn schoonzus er niet uit ziet in het jurkje waar ze zo happy mee is:rolleyes:)
    gisteravond mezelf een heerlijke uitgebreide gezichtsbehandeling cadeau gedaan en vandaag naar de pedicure.
    gisteren weer lekker wezen lopen met de groep en mijn dochter was ook mee, zo leuk!!:D
    ze kan dat echt makkelijk volhouden, en alle dames tegen haar babbelen (en met elkaar) zegt mijn dochter tijdens het rekken en strekken na de training "mam, die vrouwen kletsen alleen maar en doen helemaal de verkeerde oefeningen, dat kan toch niet!!" :roflmao::roflmao: ze had echt gelijk, niemand hoorde het gelukkig.:D
     
  15. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    Hi meiden,

    Weer op het wachtbankje, @mama-van-marlinda ? Ik lees in je onderschrift 2 of 3 eitjes.. spannend!!!!

    Je bent jezelf goed aan het verwennen @huggybird !!! Heel goed van je, heb je verdiend!!

    Haha en dat commentaar van je dochter tijdens het rennen, herken ik van Thom. Die gaat vaak met mijn man mee en heeft ook een hoop op- en aanmerkingen bij, vooral, de dames :roflmao:

    Hier gaat het verder goed. Helaas werkt het weer niet zo mee...maar de mannen vermaken zich wel.
     
    droomwens79 vindt dit leuk.
  16. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113

    Ja, ik zorg best goed voor mezelf de laatste tijd :roflmao:;)
    Leuk he die kinderen met hardlopen :D ze bekijkt ook uitgebreid hoe iedereen loopt om achteraf aan mij te vertellen wat ze beter kunnen doen want *** (trainer) zegt dat je beter je armen lager kan houden of je bovenlijf stiller moet houden:D
    Mijn dochter vermaakt zich ook prima moet ik zeggen, vandaag ondanks de regen bijna de hele dag buiten gespeeld.
     
  17. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Jaaaaaa klopt, heb vorige week vrijdag de inseminatie van iui 2 gehad! 2/3 eitjes en 7 milj zwemmers... nu weer afwachten. Als ik weer te vroeg ongesteld wordt dan krijg ik volgende ronde er een hormoon bij:)

    2/3 eitjes is 2 zekerss, en 1 verrassings ei, daarvan konden ze 2 dagen van te voren niet zeggen of die mee zou doen:D en de andere 2 zaten links en rechts beide 1:thumup::D
     
  18. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ooooh jeetje wat spannend zeg!!!! Go eitjes en zwemmers!!!!! :thumup::thumup::thumup::thumup::thumup:
     
    droomwens79 vindt dit leuk.
  19. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    aaaaahhhhh yes!!!!yes!!!!!! ik heb mijn doel bereikt!!!!! ik heb een BMI van 25, nog voor 1 sept!!!!!!
    dit kwam er te staan toen ik mijn gewicht invulde!!
    vandaag 178- 79,2 - BMI 25

    25 Je gewicht past goed bij je lengte
    Houden zo! Met een gezond gewicht heb je een kleinere kans op bepaalde ziekten, dan als je te zwaar of te licht bent. Krijg je ook genoeg vitamines en mineralen binnen? Deze zijn belangrijk voor je lichaam. Een gezond gewicht behouden én voldoende voedingsstoffen binnenkrijgen, doe je door te eten volgens de Schijf van Vijf. Bekijk onze tips. En kruipt je gewicht omhoog of wil je een paar kilo kwijt voor de vakantie? Dan helpen deze tips je om weer in balans te komen.

    ik ben nu 29,3 kilo kwijt in totaal, maar ik ga jullie niet verlaten hoor, ik ga nog even door want uiteindelijk wil ik het liefst op een gewicht van ongeveer 75 uit komen, hoe lang dat gaat duren maakt me niet zo veel uit, ik weet nu dat ik er door stug volhouden wel kom ook al gaat het tergend langzaam.
     
    droomwens79 vindt dit leuk.
  20. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    Wauw, wat ontzettend goed!!! Gefeliciteerd!!
     

Deel Deze Pagina