Afvallen; Is het nog mogelijk?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Pillow, 27 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    700 gram, dat is er vast zo weer af!! En zeker voor 1 september.

    Zo, alle deurkozijnen geschilderd. Half september komen de deuren. Nu misschien de trappen nog...
     
  2. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Fijn dat het zo lekker is opgeschoten met schilderen!

    Ik maak me ook niet druk om die 700 gram hoor, we zijn alleen maar uit eten geweest en hebben harde en zachte broodjes gegeten dus ik weet prima waar het door komt.
    Nu weer netjes eten en dan komt het goed.
     
  3. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    He dames, vanmorgen gewogen en ik ben de aangekomen grammen al weer kwijt:D
    Had ik niet zo snel verwacht maar erg fijn.
    Maandag naar de huisarts, ik blijf maar verkouden en hoesterig, beetje kortademig of zo....
    En ik wil weer een slaap onderzoek want ik wil weten of ik geen lichte vorm van slaapapneu meer heb doordat ik ben afgevallen, want dan hoef ik mijn snurkbeugel niet meer te dragen snachts, dat zou fijn zijn.
    En ik wil toch naar de endo gyn om naar mijn buik te laten kijken, ik wil weten of mijn cystes zich niet opnieuw gevuld hebben. Ik heb geregeld een zwaar gevoel in mijn onderbuik vlak boven mijn schaambot, alsof er een flinke steen in hangt zeg maar. Ik merk gewoon dat ik me er geregeld zorgen over maak en die kunnen weggenomen worden met een echo, dus ik wil een echo.
     
  4. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    Hi meiden,

    Hoe is het? @mama-van-marlinda, hoe ging het gisteren? Hoeveel eitjes had je deze keer? Veel succes op het wachtbankje, ik duim voor je!!

    @huggybird, is dit jouw laatste week al weer of nog niet?
     
  5. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    @marloes80 ik ben volgende week ook nog vrij.

    Ik ben maandag bij de huisarts geweest en een verwijzing voor de KNO arts gekregen ivm mijn snurkbeugel en ik heb volgende week dinsdag een slaaponderzoek, en de 30e daar de uitslag van.
    Ook een verwijzing naar de endo gun gekregen maar daar gaat wat langer overheen voor ik daar terecht kan denk ik.
    Ook bloedgeprikt op bloedarmoede, schildklier, ontsteking, Vit D en B12 en allergieën.
    Alle uitslagen zijn goed gelukkig alleen de allergeen uitslagen waren er nog niet dus vrijdag weer even daarover bellen.
    Als dit het niet is dus gewoon wachten tot ik weer fit ben....
     
  6. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
  7. Bubbelgum

    Bubbelgum Actief lid

    7 jul 2017
    176
    18
    18
    Vrouw
    Zoetermeer
    hallo ik ben nieuw
    en moet ook echt afvallen ook omdat wij een kinderwens hebben. kan elke kilo die ik nu kwijt ben maar alvast mooi meegenomen zijn :) alleen sportschool is echt niks voor mij. iemand tips en ideeën
     
  8. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    Hi @Bubbelgum, kom gezellig mee kletsen.
    Ik las laatst dat wandelen echt een van de beste vetverbranders is!!
    Verder vind ik de app myfitnesspal echt handig. Succes met het afvallen en ook met het hopelijk snel zwanger worden!!
     
  9. Bubbelgum

    Bubbelgum Actief lid

    7 jul 2017
    176
    18
    18
    Vrouw
    Zoetermeer
    ja ben vorige jaar begonnen met een vriendin en calorieën tellen vriendin van mij had ik wekelijks contact want die is in opleiding voor diëtiste dus die wist ook wat ze over sprak. bijna 6 kilo eraf. tot na mijn bruiloft dit jaar 29 mei 2017 weer aardig wat aangekomen. had als doel slank in mijn jurk (voelde me mooi dus dat was genoeg :) ) dus nu wil ik wel weer de kilo's eraf halen die eraf waren. en het liefst ook wat meer elke kilo die eraf is is mooi meegenomen.

    ben nu werkloos dus wandelen is dan zeker wel wat (mits het mooi weer is) en zat te denken om elke dag te planken (steeds wat langer) en andere buikspieren. en wil meer met de fiets gaan doen mijn man moet ook wat afvallen (zegt die zelf) dus kunnen we ook samen wat vaker met de fiets
     
  10. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    He bubbelgum, welkom hier.
    Ik ben vorig jaar begonnen met wandelen, ik heb een hond dus ik moest er toch uit,ook in de regen;) en het regent eigenlijk bijna nooit de hele dag.....
    Ik liep minimaal 3 kwartier stevig door, vanaf maart ben ik daarbij gaan hardlopen.
    Verder gezond en regelmatig eten en voldoende water en thee drinken.
     
  11. Bubbelgum

    Bubbelgum Actief lid

    7 jul 2017
    176
    18
    18
    Vrouw
    Zoetermeer
    ik heb een abbo genomen op de sportschool voor 3 maanden :) en mijn vriend voor 1 jaar :)
     
    huggybird vindt dit leuk.
  12. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    Wat goed, @Bubbelgum!!!

    @mama-van-marlinda, hoe gaat het?? Al getest?

    Laatste week vakantie, donderdag al even naar school. Twee oudste jongens hebben deze week voetbalweek, 4 hele dagen lekker ballen!! Lekker rustig laatste weekje voor ons thuis dus ;)
    Daarna zijn ze lekker moe, dus vroeg naar bed, komen we vanzelf weer in het schoolritme.
     
    Bubbelgum vindt dit leuk.
  13. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Welkom meis X
     
    Bubbelgum vindt dit leuk.
  14. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Als ik nu nog test dan is die licht positief door de ovitrelle (hcg injectie) dat duurt nog 2/3 dagen voor het uit mijn lichaam is. Zit nu ook nog maar op 7dpo dus ook nog vroeg:D pas als ik zondag a.s nog niet ongi ben test ik maandag de 28ste pas:thumup: dan kan het zekers geen vals positief zijn.
     
  15. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Tot nu toe prima, eerste week na de inseminatie is nu voorbij, spannende week komt er aan:thumup:
     
  16. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Helaas deze ronde 1 eitje, maar beter 1 dan geen eitje:)
     
  17. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    1 is ook een kans :thumup:
     
    marloes80 en droomwens79 vinden dit leuk.
  18. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    he meiden, hoe gaat het hier?? het is zo stilletjes....

    Met mij gaat het prima, ik blijf wel hangen tussen 79,3 en 79,7, ik schommel zo een beetje heen en weer hier tussen.
    Geeft niets, het lijkt er op dat mijn lijf dit even goed vind zo.
    Ik heb ondertussen een slaaponderzoek gehad om te kijken of ik van de lichte slaapapneu af ben, van de week bij de longarts geweest voor de uitslag en die vrouw was toch enthousiast :D ze vond het "een geweldig succesverhaal" haha en feliciteerde mij dat ik van mijn gesnurk en de slaapapneu af ben:thumup:
    Ik hoef dus niet meer met de snurkbeugel te slapen en dat is erg fijn.
    Verder weer lekker gewerkt van de week.
    en gisteren zijn mijn ouders na 5 weken vakantie weer thuis gekomen, altijd fijn om ze weer thuis te hebben.
     
  19. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    Hi dames,

    Het wordt hier inderdaad een beetje (te) rustig.

    Wat goed, dat door het afvallen de slaapapneu verdwenen is. Slapen zonder die beugel zal wel super fijn zijn @huggybird !!! Goed gedaan!!
    Hoe gaat het met de looptraining?!
    En weer begonnen op school. Welke groep heb je dit jaar?

    @mama-van-marlinda, ik zie in je onderschrift dat jullie 3e poging helaas niet gelukt is, duimen weer voor de volgende ronde. Mocht je meteen door?

    @Bubbelgum, lekker aan het sporten? Merk je al iets, al kilo's kwijt??

    Ik ben ook weer een weekje aan het werk. We zijn best relaxed begonnen. Volhouden dus ;)...
    De jongens ook weer een goede start gemaakt op school. De jongste is begonnen in groep 3, het echte werk kan beginnen dus :roflmao:.
     
  20. Bubbelgum

    Bubbelgum Actief lid

    7 jul 2017
    176
    18
    18
    Vrouw
    Zoetermeer
    super bezig als je dat masker niet meer op moet :) :D hoera voor jou!!

    hier gaat het wel goed. sporten gaat goed het leren omgaan met kleine beetje nog niet echt als we in het weekend chips mogen halen we nog eigenlijk teveel. dus een keer momentje voor het volgende weekend. door de weeks gaat het wel goed opzich :) was 0.5 afgevallen maar denk dat het er nu weer aan zit. dus weer goed opletten a.s week en het weekend
     

Deel Deze Pagina