Afvallen na de bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Irisje24, 12 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irisje24

    Irisje24 Bekend lid

    18 apr 2017
    763
    298
    63
    De geboorte van mijn zoontje is vandaag 5 maanden geleden. Ik ben sinds 2 mnd bezig met afvallen, ik eet niet te veel hou alles bij, maar er gaat serieus niks af!! Zo frustrerend. Hebben meer mensen dit? Kan het nog door de hormonen komen? Word er gek en verdrietig van, het is echt ontmoedigend.
     
  2. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik had dat ook maar ben nu naar de fitness 2 a 3 keer in de week en die heeft ook een app waarbij je een voedingsplan krijgt...

    Nu ben ik in 3 maanden 7 kg afgevallen :thumup: dus dat doet wel wat gelukkig!

    Ik heb trouwens ook dat ik tijdens mijn cyclus vaak “stil” lijk te staan waardoor het lijkt dat ik niet of nauwelijks afval maar zodra ik ongesteld ben zijn er opeens 2 kg af o_O dus denk dat het ook hormonaal is icm vocht vasthouden?
     
  3. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Wat eet je zoal op een dag? Geef je borstvoeding? Hormonen kunnen zeker invloed hebben, maar helemaal niets afvallen lijkt mij niet enkel hormonaal...

    Ik ben zelf enthousiast over de methode van weight watchers, daar ga ik een paar maanden na de bevalling weer mee van start!
     
  4. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn lichaam stond in spaarstand zolang ik bv gaf. Dus de vlieger "kilo's vlogen eraf door de bv" ging bij mij niet op. Ik ging me ook heel naar voelen als ik probeerde af te vallen.
     
  5. Mango393

    Mango393 Bekend lid

    4 mei 2015
    602
    101
    43
    Ik ben pas gaan afvallen toen ik ben gestopt met borstvoeding. Ik viel daar trouwens ook niet van af.

    Ik ben 13 kg in 3 maanden afgevallen door enkel water en thee te drinken op de dag echt zeker 2 liter. Alleen maar onbewerkte producten, geen enummers. Weinig fruit vanwege de suiker en veel heel veel groenten. Weinig vlees veel noten. Wel veel blauwe bessen en frambozen. Etc.. Ik wil nu nog 10kg eraf. Maar dat wil ik niet zo extreem doen tijdens de zwangerschap.

    Ik heb er trouwens niet bij bewogen dmv sport oid. En elke zondag was weegdag. Als ik was afgevallen al was t 100gr dan was zondag cheatday en mocht ik 2 blikjes frisdrank naar keuze, lunch, avondeten en 2 lekkere dingen zoals chocolade of chips ofzo.
     

Deel Deze Pagina