al vanaf dinsdag zeurende buikpijn die geen minuut weg is...

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door mvrtjex93, 16 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.083
    481
    83
    Hallo lieve vrouwen hier op het forum..

    Ik heb vanag dinsdag al een zeurende buikpijn en die gaat niet weg, het liefst slaap ik dan voel ik er niks van en anders voel ik onrust in me ... er zal toch niks zijn ? Ik heb dinsdag nog wel mn 20 weken echo gehad, en ik dacht ook echt dat het dinsdag begon omdat ik een beetje gespannen was voor de 20 weken echo, maar na een goedgekeurde echo bleef die buikpijn... nu is het vrijdag en heb ik er nog last van... kennen jullie dit verhaal.. ik wil het liefst niet meteen na de gyno stappen aangezien ik al vaker geweest ben met andere klachten en bang was ... en elke keer er dus niks aan de hand was. maaar het is dus echt van die zeurende buikpijn in mn onderbuik ( schaamstreek ) als iemand bekend hier mee is, durf je dan misschien je verhaal ook te delen en bij hoeveel weken zwangerschap.. ik wilde zo graag genieten van mn zwangerschap en zeker na een goedgekeurde 20 weken echo... maar zo lukt het me nog niet :(

    Ik hoor het wel!
     
  2. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Geen ervaring mee, maar als het je zo onzeker maakt gewoon de gynecelaoog bellen daar zijn ze voor toch! Succes!
     
  3. Kniekie

    Kniekie Actief lid

    26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Klinkt heel erg als bandenpijn, dit begon bij mij ook bij die termijn en heb het nu nog steeds. Als ik lichamelijk rustig aan doe, gaat het beter. Bij mij straalt het niet uit naar m'n schaambeen, maar dit is wel een typische klacht die bij bandenpijn kan passen.
    Is dus volkomen onschuldig, maar als je je zorgen maakt zou ik toch de verloskundige/gynaecoloog bellen. Daar zijn ze voor. Beter 10x te vaak, dan 1x te weinig.
     
  4. TSCM

    TSCM Actief lid

    13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Ik had dat ook geregeld. Beetje vergelijkbaar met menstruatiepijn.

    Bij mij duidde dat meestal op een blaasontsteking. Kan je makkelijk laten checken bij de huisarts.

    Maar dat hoeft het natuurlijk niet te zijn bij jou!
     
  5. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.083
    481
    83
    Zoo even de gybo gebeld mag vanmiddag om 16.15 uur even langs komen.. jullie horen van me
     
  6. Meysje

    Meysje Bekend lid

    5 nov 2012
    531
    318
    63
    Ben benieuwd. Ik heb sinds het weekend ook buikpijn. Maar voelt hier als bandenpijn. Nog niet eens aan de optie blaasontsteking gedacht..
     
  7. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.083
    481
    83
    Ja ben ook echt benieuwd nog eveb een uurtje wachten en hopen dat het allemaal niet zo uitloopt.
     
  8. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.083
    481
    83
    hallo hallo.. pfff hel liep allemaal uit en daarna kon ik mn urine niet meer wegbrengen ( na 17.00 uur ) maar heb wel even na de kleine kunnen kijken, die doet het enorm goed! :) de verloskundige gaat er vanuit dat het bandenpijn is.. ik zo ja dat kan ook , maar wil gewoon gerustig genieten. wel even top dat ik het kindje mocht zien en ze zei ook die vermaakt zn eigen prima in mn buikje ;) Dus daar hoef ik me geen zorgen te maken . Morgen of woensdag ( even kijken wat beste uit komt ivm werk ) even mn urine toch nog even bij huisarts afgeven voor zekere check! Maar voor nu hoef ik me niet druk te maken om de kleine die doet het in ieder geval goed
     

Deel Deze Pagina