Twijfelend vriendje

Discussie in 'De lounge' gestart door Domenia85, 21 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Domenia85

    Domenia85 Lid

    25 jul 2008
    62
    0
    0
    Zaandam
    pff sorry meiden maar ik moet ff mijn verhaal kwijt.
    sinds eergister is mijn vriend aan het twijfelen over alles...
    hij weet niet wat ie wilt hij weet niet wat ie voelt of wat ie moet doen.
    hij zit ontzettend in gevecht met zichzelf :(
    gister joeg ie mij eigenlijk weg hij zei van ik hou wel van je maar niet zoveel als eerst.
    komt ie uiteindelijk thuis (ik natuurlijk heel voorzichtig met em en heel verdrietig van binnen) zijn we boodschappen gaan doen gaat ie ineens heel erg lief doen tegen me in de winkel ik kreeg knuffels van em en kusjes enz. maar savonds toen iedereen weer thuis was weer afstandelijk doen tegen me.
    ik heb een gesprek met em gehad maar het enige wat daaruit komt is dat ie niet wil dat ik wegga bij em (uit huis) maar dat ie ook niet weet wat ie nou voor me voelt.

    nouja vanochtend ook weer lekker gesprek gehad maar niet heus.
    zijn ex loopt verhalen te vertellen dat hij is vreemdgegaan met haar tijden terug hij was daar heel erg boos over zo erg dat ie haar niet eens meer wilde zien of spreken hij wilde haar naam niet eens meer horen!
    en nu ineens zegt ie van ik ga zondag haar tafel die hier staat wel alleen terug brengen. dus me huisgenoot zei van nouja dr ouders zijn er wel maar zij is er savonds pas.
    dus ik denk hij gaat dan wanneer zij er niet is.
    nee zegt ie ineens van dan ga ik savonds wel,
    ik reageerde gelijk van lijtk je dat wel slim na dat laatste gebeuren met haar?
    zegt me vriend van nouja ik weet dat er niks gebeurd dus ga daar ook maar vanuit.

    Ergens vind ik het niet kloppen tijden wilt ie haar niet spreken of zien en nu wilt ie haar persé alleen zien....
    en dat terwijl hij weet wat voor verhalen zij de wereld in brengt :(

    ik weet niet meer wat ik moet voelen of denken en hoe ik me tegen hem moet opstellen.

    ik ben echt bang dat ik iets verkeerd doe zonder het te weten en dat ik hem dan van me weg jaag juist.

    ik weet het niet meer... :cry:

    en dat terwijl ik vandaag naar het ziekenhuis moet voor een EEG scan.

    groetjes nathalie
     
  2. FutureMommy

    18 aug 2008
    87
    0
    0
    wat een moeilijke situatie!

    Eerlijk gezegd vind ik het wel een beetje een raar verhaal vanaf zijn kant.

    bedoel als jou ex verhalen over jou vertelt wie niet kloppen dan ga je niet s avonds toch naar hem toe om iets terug te brengen...

    En ook vind ik het raar dat hij afstandelijk tegen je doet en dan begint over dat die verhalen rondgaan..

    Wil je niet een verkeerde indruk geven maar ik had het niet vertrouwd..

    Ik denk dat je duidelijk tegen hem moet zeggen hoe jij erover denkt en ja misschien draait het uit op ruzie maar dan word het allemaal waarschijnlijk wel duidelijker.

    Succes meid en ik hoop dat het allemaal goed komt!
     
  3. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.328
    243
    63
    Noord-Brabant
    Ik vind het ook erg vreemd dat hij persé met haar wil afspreken als zij alleen is. Voelt hij toch nog wat voor z'n ex en is hij daarom twijfelend over zijn gevoel voor jou? Zo zou ik het in ieder geval wel oppakken.
     
  4. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Vreemd verhaal hoor :( ... waarom ga je niet mee als hij de tafel wilt afleveren ? ik bedoel als hij dan niets te verbergen heeft dan vind hij het ook niet erg dat je mee gaat ...
     
  5. acire

    acire Fanatiek lid

    ik zou het niet vertrouwen, het klinkt vaag.
    ik zou inderdaad gewoon mee gaan.
     
  6. Domenia85

    Domenia85 Lid

    25 jul 2008
    62
    0
    0
    Zaandam
    zij is niet alleen ze is gewoon bij haar ouders thuis maar hij wil perse alleen gaan


    ik zit er inderdaad aan te denken dat we zaterdag samen gaan want videotheek zit bij haar in de buurt en dvd moet zaterdag terug en dat lijkt me gene ding waar ie dan moeilijk over kan gaan doen.
     
  7. Moonfairy

    Moonfairy VIP lid

    12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Meid ik wil zeggen dat ik erg met je meeleef, ik heb ook vaak dit soort dingen meegemaakt..met vorige vriendjes..dan zat het niet goed!

    Idd,gewoon mee gaan met die tafel afleveren,gaat ie moeilijk doen,dan weet je iig wel hoe laat het is!
     
  8. Domenia85

    Domenia85 Lid

    25 jul 2008
    62
    0
    0
    Zaandam
    thnx claudia
    ik heb dit 1x eerder met hem mee gemaakt maar toch kwam na een paar dagen weer terug van ik hou van je wil je niet kwijt enz.
    ik ga het vanavond voorstellen als ie weer thuis is ik denk niet dat ie er moeilijk over gaat doen.
     
  9. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Het komt op mij over dat hij nog gevoelens voor haar heeft en/of met haar vreemd gaat.... sorry!

    Wees duidelijk naar hem toe. Laat je niet als deurmat gebruiken!
     
  10. djezelf

    djezelf Fanatiek lid

    13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    He wat lastig voor je!

    Ik geloof altijd in dat je zelf moet laten zien hoe je behandelt wilt worden.
    Van dit gedrag van hem word je hartstikke onzeker en het geeft je een rotgevoel! Laat hem dat dan ook goed weten.
    Tuurlij kmag hij wel twijfelen en het even niet meer weten, maar hij moet geen dubbele boodsschappen geven!
    En als je het gek vind dat hij alleen naar zijn ex wilt (wat ik me heel goed kan voorstellen!) zou ik dat ook zeggen. zeg dat het je onzeker maakt, dat je hem wel vertrouwd (?) maar haar niet.

    Jij bepaalt hoe mensen met jou om (mogen) gaan!

    Sterkte!
     
  11. Anne1985

    Anne1985 Fanatiek lid

    17 okt 2007
    1.363
    6
    38
    wat vervelend zeg, ik wil je iig veel sterkte wensen met alles!
     
  12. Domenia85

    Domenia85 Lid

    25 jul 2008
    62
    0
    0
    Zaandam
    ik heb het gezegd hoe ik erover denk
    maar hij geeft aan een rust periode te willen.
    mja gister stond ie wel te zoenen en te knuffen met me midden in de winkel en dan zegt ie vandaag ineens geen verkeerde indruk te willen geven enz.
     
  13. Joeja

    Joeja Bekend lid

    2 sep 2007
    994
    0
    0
    Waarom zou je niet gewoon zeggen dat je mee gaat omdat je dat nou eenmaal prettiger vind? Daar heb je toch helemaal geen excuus voor nodig?
    Binnen een relatie hoef je niet alles van elkaar te accepteren. Ik denk dat je vriend meer aan je heeft als je voor jezelf op komt en hem heel duidelijk maakt waar hij wel en niet kan gaan als het op jouw gevoelens aan komt.
    Het komt op mij over alsof je heel voorzichtig met hem bent, maar hij niet met jou.
    Hup! Geef wat tegengas dat mag je best!
     
  14. Joeja

    Joeja Bekend lid

    2 sep 2007
    994
    0
    0
    Ik zou dan zoiets hebben van " goed, jij wil rust, krijg je rust" maar dan zou ie ook echt niet meer bij me aan moeten komen met knuffels en kusjes tot hij zjin gevoelens op een rijtje zou hebben en mij duidelijk kon vertellen wat hij wilde.
     
  15. Domenia85

    Domenia85 Lid

    25 jul 2008
    62
    0
    0
    Zaandam
    ik wil heel graag tegengas geven maar dan krijg ik gelijk de stempel zeikwijf en loopt ie kwaad de deur uit en kan die uren of als het echt ver gaat dagen verdwijnen.
    net als nu hij wil niet thuis komen omdat me gezeik zat is terwijl ik alleen vertel hoe ik erover denk!
     
  16. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.981
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Dus als jij wat zegt ben je gelijk een zeikwijf :evil:

    Nou sorry hoor, maar wat hij doet is pas zeiken en jou aan het lijntje houden.
     
  17. Domenia85

    Domenia85 Lid

    25 jul 2008
    62
    0
    0
    Zaandam
    nou ik ben erg benieuwd me huisgenote komt straks thuis speciaal voor mij eerder weg gegaan van dr werk.
    zij heb hele gesprekken gehad met mn vriend.
    en wat ik nu van dr begrepen heb is dat hij wil dat we allebei ook een eigen leven en eigen dingen hebben die we kunnen doen.
    dit roep ik dus ookal tijden maar schijnbaar zit er bij hem meer achter en dat krijg ik hopelijk straks te horen
     
  18. Moonfairy

    Moonfairy VIP lid

    12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Sorry dat ik het zeg! maar van mij had ie allang een schop onder zijn reet gehad! jou zeikwijf noemen? hoe durft ie! je mag best dingen vragen hoor als jij twijfelt! hoelang gaan jullie eigenlijk met elkaar als ik vragen mag?

    Liefs claudia..
     
  19. Domenia85

    Domenia85 Lid

    25 jul 2008
    62
    0
    0
    Zaandam
    hey claudia we zijn nu ongeveer anderhalfjaar samen (vanaf 31-5-07)
    ik heb net te horen gekregen zon beetje wat ie nouou eigenlijk wil ben er alleen wel een beetje boos over dat ie het niet met bij durft te bespreken.
     
  20. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    En wat wil hij nu dan?
     

Deel Deze Pagina