Flinke steken in zij... hoort dit er ook weer bij?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door tupp, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    'k Heb weer wat en om nou wéér de verloskundigen van het forum lastig te vallen... ;)

    Ik heb sinds vanmiddag flinke steken in mijn zij. Alsof je hardgelopen hebt, zeg maar. Alleen heb ik dus niet hardgelopen. (Of andere inspannende dingen gedaan.) Wel een enigzins drukke dag, maar ik maak ze wel erger mee. Geen gekke dingen gedaan ofzo.
    Het is geen bandenpijn en het wordt langzaamaan wel wat erger. Eerst had ik het alleen als ik in beweging was. (Gewoon lopen in huis.) Nu ook een beetje terwijl ik stilzit. ('t Neemt toe als ik een andere houding aanneem.) De kleine is behoorlijk actief. Kan de baby dit gevoel veroorzaken of is het wat anders?

    Ik weet dat een heel veel pijntjes en steekjes erbij horen. Is dit er weer zo één?
     
  2. Maria74

    Maria74 Niet meer actief

    Hey Tupp,

    Eerlijk gezegd heb ik geen idee, maar de banden van je buik zitten niet alleen in je lies he? Ook je buikspieren (en die zitten ook hoger) krijgen een knauw kan dat de pijn niet veroorzaken?

    sterkte ermee
     
  3. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Na een paar uurtjes rustig liggen is de pijn weer weggetrokken. Ik hoop dat het niet meer terugkomt, want het was echt onaangenaam.
     
  4. Maria74

    Maria74 Niet meer actief

    Heel akelig ja, misschien toch wat overbelasting van je spieren, zeker omdat het met rust nu minder is...Goed op jezelf passen hoor!
     
  5. NoessePoes

    NoessePoes Actief lid

    8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Hoi hoi:D ik heb het ook wordt er idd gek van vandaag moest ik toch weer naar de verloskundige en heb het gelijk gevraagd zij zei mij dat dat weer het groeien van de baarmoeder is dus bandenpijn. niks om ons zorgen over te maken!! Ze zei mij dat ik gewoon voldoende rust moet nemen als die pijn komt gewoon ff op bed gaan liggen!!
    Sterkte!! en als je iets niet vertrouwd moet je altijd even de verloskundige bellen!! dat is mij al diverse malen medegedeeld door de gyneacoloog!!
     
  6. Esthers

    Esthers Bekend lid

    7 jul 2009
    541
    1
    16
    zorgkundige
    Flevoland
    Yep bandenpijn :)

    Ik heb er ook mega veel last van gehad.de vk adviseerde mij een strakke buikband om te doen.Maar toen ik bij de prenatal wat hadden ze daar speciale banden voor bandenpijn.Toen ze die bij mij omdeden mochten ze hem niet meer afdoen.Wat een heerlijk ding was dat!Echt een aanrader!!Maar het kan ook zo ineens overgaan want ik heb er sinds 1 week geen last meer van!!!:D
     
  7. tihany

    tihany Fanatiek lid

    25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    ken het gevoel. Heb er ook veel last van. En vooral als m'n ukje heel actief is.
     

Deel Deze Pagina