Alleenstaande mama's gezocht

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Shasha2017, 25 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shasha2017

    Shasha2017 Nieuw lid

    25 jul 2017
    3
    0
    1
    Vrouw
    Goedemiddag lieve mama's of aanstaande mama's!

    Ik ben een alleenstaand en zit in een behoorlijke rot periode vol onzekerheid en vroeg me af of er meerdere van jullie het gevoel hebben dat je echt alleen er voor staat. Ik zou graag met jullie in contact willen komen of een keertje willen afspreken.. een band opbouwen met vrouwen met ongeveer hetzelfde verhaal dat wordt beter begrepen dan bij sommige die dit niet mee maken.. Ik woon in Rotterdam en ben 23jaar! Mocht je gezelschap willen dan zie ik wel een berichtje verschijnen!

    Doei doei lieve mama's
     
  2. Shasha2017

    Shasha2017 Nieuw lid

    25 jul 2017
    3
    0
    1
    Vrouw
  3. Lunarosa

    Lunarosa Actief lid

    24 jul 2017
    183
    135
    43
    Vrouw
    Hoi Shasha,

    Voor tips kun je terecht hoor, vraag maar raak! Ik ben al iets ouder dan jij bent, 36 jaar en in 2012 alleen komen te staan tijdens mijn eerste zwangerschap. Een onzekere periode brak aan, waarin ik me regelmatig eenzaam en alleen heb gevoeld. Nu, bijna 5 jaar later kan ik zeggen dat ik de afgelopen jaren mijn weg wel gevonden heb als alleenstaande moeder en intussen soms zelfs trots op mezelf ben op wat ik allemaal in mijn eentje heb bereikt. Ik ben sinds twee jaar ook pleegmoeder en nu 24 weken zwanger van nr 3, het wordt dus lekker druk voor me de komende tijd. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik gezegend ben met twee ontzettende schatten van ouders en ik weet niet hoe ik het zonder hun hulp gered zou hebben de afgelopen jaren. Heb jij mensen in je omgeving die je kunnen helpen? En heb je al een kindje of ben je nog in verwachting?
     
  4. jupke

    jupke Niet meer actief

    Hoihoi.

    Ook ik ben alleenstaand met 3 prachtige kinderen.

    Ik zou het leuk vinden om met je in contact te komen.
    Stuur me maar een pb als je wilt.
     
  5. Lovare

    Lovare Fanatiek lid

    12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Hoi Sascha, hier nog een alleenstaande moeder uit Rotterdam. Als je wilt kan je mij een pb sturen. Ik zit al in een club met andere jonge 20ers uit rotterdam. Dus als je wilt kan je misschien aanschuiven.
     

Deel Deze Pagina