Als het aftellen begonnen is...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Cookie, 21 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mowtom

    Mowtom Fanatiek lid

    22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    O en ik vind het ook zo heerlijk om te lezen dat jullie allemaal hetzelfde voelen als ik...ben ik tenminste niet de enige...
    Nou nog even dames en dan zullen we allemaal ons kleine wondertje gaan zien! O wat kijk ik daar naar uit!
     
  2. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    :D

    pffff.... vandaag naar de pedicure geweest. Geen luxe hoor! Ik heb mijn voeten al een tijd niet meer gezien :) (bij wijze van...)

    Gelukkig is het geen sokkenweer!

    Eigenlijk moet ik weer een dutje doen.... we hebben sinds gister draadloos Internet en ik zit eigenlijk wel lekker....

    zucht....

    Meis... KOM NOU !
     
  3. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Van mij mag de baby nu ook wel komen.
    Ik krijg allemaal geboortekaartjes van de dames van de zwangerschapsgym...gek idee hoor, dat die gewoon al hun kindje hebben en die van mij nog in mijn buik zit.
    Slapen gaat inderdaad waardeloos, als ik een eindje loop krijg ik buikpijn, ik kan alleen nog maar slippers aan, krijg kramp in mijn benen als ik autorij, elke dag doet mijn buik weer ergens anders pijn, dan beweegt de baby uren niet en zit ik me daar weer zorgen over te maken, bwuh...ik wil gewoon bevallen!
     
  4. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    jemig, ik voel me dan al helemaal een zeurdert....

    en ik moet zooooooooooo lang :oops:

    ik wordt gek van het:
    niet kunnen slapen
    het om de 10 min naar de wc moeten
    me olifanten voeten/enkels
    polsen en handen die opgezet en prikkend aan voelen
    me zere rug, tijdens alles wat ik doe per dag..

    de moodswings, van kan ik het straks allemaal wel aan? Doe ik het wel goed? Flip ik niet tijdens de weeen...

    :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
     
  5. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    en idd gek worden omdat je je kleine nog niet gevoeld heb die dag...om je daar weer zo onzeker over te voelen...
     
  6. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    O wat een geklaag! Snap het hoor, ik was het ook wel zat aan het eind. Maar let maar op straks mis je die buik en het getrappel er in echt. Totdat je ook die fase weer voorbij bent en je weer blij bent dat je je eigen lichaam terug hebt.

    Succes met de laatste loodjes!
     
  7. Lynneke

    Lynneke Actief lid

    29 mrt 2007
    122
    0
    16
    heeeeel herkenbaar. Ik vind het elke ochtend weer jammer. Het zuur is om gek van te worden en ik voel me af en toe net een invalide. Ik doe bijna alles nog wat ik normaal ook deed, maar het gaat met tussenpauzes
    of 10x zo kort.
    Ik ben niet bang om mijn buik te missen. Na de geboorte van mijn dochter heb ik mijn buik of de schopjes geen moment gemist... ik genoot veel te veel van mijn kleine meid.
    Zij werd geboren met 38.2 Dus deze zwangerschap duurt al twee weken langer en dat lijken echt eeuwen :(
    En dan te bedenken dat het nog bijna 2 weken kan duren :confused:
     
  8. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Lynneke, ik hoop dat je kleintje vlug komt, want overtijd gaan lijkt me verschrikkelijk.
    Ben nu al zo vreselijk ongeduldig, dus laat staan nog eens over tijd gaan.

    Deze nacht een vrij slapeloze nacht achter de rug, me zeurende buikpijn die in momenten naar de rug doortrok, maar niks die doorzet. Dus we blijven wachten, tot onze knul zin heeft om te komen.
     
  9. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ik heb sinds het weekend steeds krampen/harde buiken onderin mijn buik, vooral 's avonds en aan het einde van de middag!
    Maar het blijft erg onregelmatig dus dat kan nog wel even duren denk ik! Volgens de gyn zorgt mijn lichaam ervoor dat de baarmoedermond alvast korter worden, zodat hij straks alleen nog maar hoeft te ontsluiten!

    Ben benieuwd.....
     
  10. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Laat ik dan maar hetzelfde beklag toevoegen. Wij zijn er klaar voor en ík ben er klaar mee! Heb inderdaad veel te veel tijd om over alles na te denken, ben emotioneel, verveel me soms stierlijk, al plan ik iedere dag een activiteit. Maar waar ik het meeste last van heb ik vermoeidheid. Tot hoofdpijn en wazig gevoel aan toe. Erg moeilijk hoor. Maar goed, het kan nog wel ruim 4 weken duren, dus moet niet proberen te wachten...

    Succes allemaal!
     
  11. Mamary

    Mamary Actief lid

    20 jan 2007
    291
    0
    0
    Student
    Zuid Holland
    ohhh.. ik had gisternacht een afschuwelijke ruzie met mn vriend, kompleet met deuren smijten en als een gek naar de auto rennen om een eindje te rijden om uit te huilen (ik dus). hij kan soms echt een ongevoelige pummel zijn.

    misschien maak ik van een mug ook een olifant.. misschien had ik hem idd niet midden in de nacht wakker moeten maken om even te babbelen, terwijl hij om 5 uur al op moet staan om te gaan werken :(

    kweet niet hoor.. die hormonen oook.. gelukkig heeft hij het vandaag voor hij ging werken weer goedgemaakt, kompleet met kusjes en tranen (ik weer dus). belachelijk. normaal ben ik nooit zo huilerig :oops:
     
  12. Harmless

    Harmless Fanatiek lid

    14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo herkenbaar die laatste loden. (Zeker als je over de 40 weken heen gaat, meiden ik leef met jullie mee vreselijk was dat!) Maar echt hou vol, jullie zijn er bijna! Neem een lekker bad (dat zal zeker na de bevalling een tijd niet kunnen), ga wandelen of andere dingen die je ontspannen/lekker vindt. Suc6
     

Deel Deze Pagina