Twee weken na miskraam weer kramp en helderrood bloed

Discussie in 'Miskraam' gestart door Trees, 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

    Trees Niet meer actief

    Bij 7,5 week zwangerschap ben ik het vruchtje verloren. De twee weken voor de miskraam had ik al wat oud bloedverlies. De eerste week na de miskraam veel bloedverlies gehad en de tweede week was het voornamelijk oud verlies. Sinds gisteren is het weer meer geworden en ook weer helderrood bloed. Vandaag heb ik de hele dag al krampen en het voelt hetzelfde als toen ik het vruchtje verloor. Ik vind het nogal raar en had verwacht dat ik na vier weken bloedverlies wel een keer leeg zou zijn. Na het verlies van het vruchtje heb ik tot vandaag ook geen noemenswaardige krampen gehad. Is dit normaal?
     
  2. marla

    marla Fanatiek lid

    24 okt 2006
    2.239
    1
    0
    Zou er wat zwangerschapsweefsel kunnen zijn achtergebleven? Ikzelf ben gecuretteerd, maar bij mij was er toch nog iets in mijn baarmoeder achtergebleven. 2 weken na de curettage begon ik opeens weer heftig te bloeden en werd ik onder het bloed en de stolsels wakker. Zelfs op een klein beetje weefsel kan je baarmoeder heel heftig reageren. Misschien kun je een echo krijgen om te checken of je baarmoeder schoon is?

    Heel veel sterkte toegewenst!
    Marla
     
  3. Trees

    Trees Niet meer actief

    dank voor je antwoord. Zou het kwaad kunnen als er wat weefsel is achtergebleven? Met andere woorden zal dit er vanzelf dan uitkomen? Ik zie er tegenop om weer naar het ziekenhuis te moeten. Ik heb het afgelopen half jaar teveel in ziekenhuizen gezeten en moet volgende week weer. Ik heb nu vakantie en ben mijn hele vakantie al bezig met de laatste miskraam en heb het even zo gehad met alles. Ik ben bang dat als ik bel dat ik meteen moet komen voor een echo en wie weet wat er dan weer moet gebeuren... :(
     

Deel Deze Pagina