Heeft iemand hier ervaring mee

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door childangel, 18 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. childangel

    12 apr 2006
    23
    0
    0
    Na een moeilijke start met mijn dochtertje was ik ziels blij dat ik geen werk had maar WW kreeg.

    Nu het goed met haar gaat wil ik graag weer gaan werken. Maar durf me eigenlijk niet in te schrijven bij een uitzendburo omdat ik niet weet hoe het werkt.

    Voorheen schreef ik in en kon ik na 3 dagen gelijk werken... Maar nu heb ik een kleine meid en dan? Ik moet haar dan kinderopvang doen maar hoe snel kan dat? Enz enz..

    Wie weet hier meer van?

    groetjes Marian
     
  2. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Er zijn natuurlijk verschillende vormen van opvang zoals kinderdagverblijf, gastouders enz.

    Ik weet dat er bij sommige kinderdagverblijven wachtlijsten zijn, maar dit verschilt wel. Ook ligt het aan de dagen en hoeveel dagen je wilt. Er zijn
    natuurlijk drukke en minder drukke dagen.

    Ik zou even rond bellen, maar ga zeker ook kijken of het je aanspreekt. Het is natuurlijk heel belangrijk dat je dochtertje een fijne tijd daar heeft.

    In ieder geval veel suc6

    Gr. Tabitha
     
  3. childangel

    12 apr 2006
    23
    0
    0
    Ja ik had gebeld met koos kinderdagverblijven, die hebben wij zitten in raalte... maar die verteld ook je kindje kan zo bij ons in. Geen wachttijden in principe ligt alleen aan de werkdagen die je gaat krijgen... Als het dagen zijn die vol zitten dan zit je.. Moet je gastouder kijken.. Maar ja zo werkt het niet bij het werk vinden hahaha

    Ik zal blij zijn werk te hebben en doordat dan de dagen vol zitten heb je een probleem.. dus snap nu waarom het weerhoud om te gaan werken, terwijl ik dol graag wil. Ik solliciteer op krante artikelen omdat ze vaak niet haast hebben..

    Groetjes Marian
     
  4. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ja kan toch informeren bij de opvang welke dagen er wel plaats is en dat bij het uitzendburo vermelden dat je alleen die dagen beschikbaar bent

    succes
     

Deel Deze Pagina