Alweer bruine afscheiding

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Deurtje, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deurtje

    Deurtje Fanatiek lid

    8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Goedemiddag,
    Momenteel ben ik ruim 14 weken zwanger. Alles gaat hartstikke goed eigenlijk, maar... ik heb nu al regelmatig last (gehad) van bruine afscheiding.
    Toen ik 6/7 weken was heb ik het ruim een week gehad.
    Toen ik 12 weken was had ik het weer, toen hield het gelukkig maar een paar dagen aan... en zojuist had ik het helaas weer!
    Heb met 8,3 week en met 11,4 week een prachtige echo gehad en heb met 12,2 week het hartje horen kloppen. Op zich niks aan de hand dus, maar ik word er toch steeds weer onzeker van. Het zal wel gewoon zo zijn dat dit 'mijn manier van zwanger zijn' is, maar het maakt me zo onzeker.

    Het is echt bruinig en zit vermengd met mn gewone afscheiding zeg maar. Zit verder niet in mn inlegkruisje, heb het alleen soms met afvegen.
    Heb geen harde ontlasting gehad en de laatste keer gemeenschap was zondagavond, dus daar kan het ook niet van komen lijkt me.
    Kan het kwaad dat je regelmatig last hebt van bruinverlies in een zwangerschap? Ook nog bij 14 weken?
     
  2. Deurtje

    Deurtje Fanatiek lid

    8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    oeps, foutje!
     
  3. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

    Je hebt blijkbaar een erg gevoelige en kwetsbare baarmeodermond. Dit bloedverlies kan geen kwaad. Bruin wijst op oud en weinig bloed. Geef het wel aan bij je verloskundige de volgende controle en op het moment dat eht helderrood word moet je even contact met ze opnemen.

    Imke
     

Deel Deze Pagina