America's Next Top Model, nieuw seizoen vanaf 25-08

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door San79, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyst

    Lyst Bekend lid

    29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Mijn favoriet, is dus dat meisje met Asperger, ze heet Heather, haha!
    Ze heeft zo'n bochel, dus ik verwacht niet dat ze superver zal komen.
    Maar haar gezicht is gewoon HEEL mooi. Vind ik.

    Het meisje dat daarna mijn favoriet is, is die ene die Shaliesha ofzo iets heet. Ze zat volgens Tyra ooit in 1 van die kampen van haar, voor d'r zelfvertrouwen ofzo.
    Volgens mij is het een beetje een krengetje :), maar haar gezicht heeft iets heel aparts.

    Die meid uit Boston, die 'baaartender', lol, was ook wel erg mooi. Jammer dat ze er niet bijzit...

    Ik vind niet dat ze te dun zijn, maar dat komt misschien omdat ik zelf erg... slank ben, zullen we maar zeggen.

    By the way: Jammer dat ik Twiggy nog niet heb gezien...
     
  2. knorretje21

    knorretje21 VIP lid

    1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik heb zelf nog nie echt een favoriet wat ik wel jammer vind is dat die ene meid die altijd overal en nergens gewoon heeft en misbruikt is niet door is... ik vond haar best wel goed
     
  3. Lyst

    Lyst Bekend lid

    29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Ja, die donkere meid, met dat korte haar, wat in het midden een beetje omhoog stond.
    Zij had ook wel een modellen uitstraling, vond ik.
    Zonde.
     
  4. knorretje21

    knorretje21 VIP lid

    1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ja die inderdaad vond het raar dat ze niet doorging vond haar echt wat hebben
     
  5. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.874
    7.641
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik vond die Ebony echt een kutwijf, echt kapsones niet normaal, die haat ik nu al!

    Ik vond die ene met dat lichtblonde haar ook wel knap, supermooi lichaam (niet die ene die zo overdreeeeeven vrolijk is)
     
  6. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.874
    7.641
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    leuk, op een ANTM site staat al vermeld wie er heeft gewonnen...niet naar kijken dus!
     
  7. Krisstel

    Krisstel Niet meer actief

    Vind het ook een heerlijk programma, en nou maar hopen dat we veel van Nigel mogen zien :D
     
  8. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Klopt, daar staat het, en das logisch want in America lopen ze voor he ;)
    Maar zo kwam ik dus vorig jaar achter de winnaar en daar baalde ik toen stevig van!

    DUS MEIDEN NIET KIJKEN OP SITES VAN ANTM, OOK NIET GOOGLEN!!!!

    *Nigel......................hmmmmmmmmmmmm can't wait! hihi* :p
     
  9. Pris

    Pris Fanatiek lid

    AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH wist niet dat t alweer begonnen was :( Nu dus gemist :evil: En komende weken mis ik ws ook ivm de vakantie.......Hm schiet weer lekker op. Ik vind t een geweldig programma! :D
     
  10. Lyst

    Lyst Bekend lid

    29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Nigel Barker, yay

    [​IMG]
     
  11. Lia

    Lia Bekend lid

    10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Nou, Mila ging er dus als eerste uit (ik wist het ook niet precies meer). Ik vond haar ook wel de minst mooie, het verbaasde me sowieso dat zij gekozen werd. Vond dat halfblinde meisje uit Boston dan toch mooier.

    Maar goed, 1 down, 11 more to go!
     
  12. Saaya

    Saaya Niet meer actief

    Ja, wat zag zij er saai uit zeg! :confused:
     
  13. Laika

    Laika Fanatiek lid

    23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Oeps. Gemist...
     
  14. binnabinna

    binnabinna VIP lid

    19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik vindt die donker met dat rode haar echt een bitchieeeeee

    vindt dat meisje met asperge erg mooi op foto's en denk dat als ze goei begeleiding krijgt ze ook een erg mooi uitstraling krijgt. ze kreeg gisteren 1 tip en ze probeert het meteen,

    die studente vindt ik ook erg mooi.

    wat ik ook top vondt was dat heater gisteren als eerst naar voren werdt geroepen dat ze door was. dacht echt voor de geen die zo aan het rodelen en zijken was lekker puhhhh somige keken ook heel verbaast
     
  15. knorretje21

    knorretje21 VIP lid

    1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    die heather vind ik ook super mooi op de fotos..
    en ik hoop dat onze studiebol win, vind haar ook super mooi :)
     
  16. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    ik heb het idee dat ik naar een herhaling zit te kijken, ik herkende de eerste aflevering al een paar meisjes en de fotoshoot van gister kende ik gewoon al...ik heb nooit afleveringen via internet gezien ofzo..
    ben ik de enige? :(
     
  17. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    en oh ja, Heather is ook mijn favoriet ;)
     
  18. Jutte

    Jutte Fanatiek lid

    27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Bianca ja, wat een bitch, dat ze gister die stripper Lisa zo uit aan het kafferen was dat zij nooit mag winnen, blleehhh, waar bemoei jij je mee meid!

    Die Lisa vind ik trouwens ook wel iets hebben.... en Heather heeft gewoon een mooi koppie.

    Mila die er gister uit moest, mensen wat een saai meisje, dan waren er inderdaad betere meiden op die boot!

    Enne, yummie die foto's van Nigel *kwijl*

    Ik weet wel wie er wint, maar het is voor het eerst dat ik me daar nog niets bij voor kan stellen.

    Neeehhheee zeg niets, maar voorgaande shows was het vaak in aflevering 1 al duidelijk te zien, zoals vorig jaar Jazlene...dat was vanaf dag 1 favo van alle juryleden...

    Zou volgende week al de make over zijn? Of de week erna pas? Die is altijd leuk, kijken of er nu wéér een huilend meisje wegloopt omdat ze haar lange lokken niet kwijt wil, haha....en dat wil dan model worden...die hebben nog nooit foto's van Linda Evangelista (kameleon) gezien!
     
  19. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.497
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ja dat verschil he?! Ze krijgt een advies, volgt het gelijk op en wauw, er stond ineens een heel ander persoontje! En idd erg leuk dat ze als eerste naar voren geroepen werd. Ik hoop dat ze het volhoud temidden van die meiden en dat ze er in elk geval nog een aantal rondes in blijft.
     
  20. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Ik denk niet dat volgende week de make over al is, want meestal laten ze daar wel iets over zien in het voorstukje. Maar dat is altijd wel superleuk idd, ik zit me er nu al op te verheugen! :)

    Ik vind Victoria en Chantal allebei supermooi. En Heather heeft een heel mooi gezicht, maar wel een bochel, dus ik denk niet dat zij gaat winnen. Ik denk trouwens ook niet dat Victoria veel kans maakt, want zij is niet echt spontaan enzo, ik denk dat de jury vindt dat ze geen persoonlijkheid heeft.
     

Deel Deze Pagina